Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
bine, Adi, dar la 120 km/h si peste 3000 de turatii, ce poti sa ne spui? masina e silentioasa? Zgomotul e deranjant?
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mine peste 120 se aude motorul cat de cat nu ai cum sa nu l sesizezi ca se strofoaca si cere viteza a6 a care cel putin pentru mine era binevenita
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
mda, deci la turatii mari se aude binisor motorul.
In rest esti multumit de cum trage motorul 1.6, 18V? Intr-un post anterior ai spus ca trage ff bine, iti mai mentii afirmatia?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
motorul 1.6 si atentie 16 valve nu 18! da sustin ca peste 2500 ture se dezlantuie iar pe la 3500-4000 ture deja e o nebunie . cand m am suit in 1.7 dti astra g care am avut o 5 ani care i am donat o tatalui meu ma oboseste ff tare vibratiile motorului sunetul .....si eram indragostit de masina aia pana peste cap. raman la 1.6 e tacuta imi da ce i cer .
Skip ads

  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
da, 16 valve. Nu are cum sa fie cu 18 valve. Laughing
deci motorul trage bine, sa inteleg, intre 2500-4000 turatii.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pacat ca nu ai unde sa faci un test drive asa ca la carte cu turatii mari si tot tacamul. doar asa te poti convinge
  • lucivisy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Lasa, sa mai ramana si surprize dupa achizitie Smile , ca asa daca le stii pe toate dinainte , unde mai e farmecul ?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cum nu ai unde sa faci test drive? La orice dealer. Mie nu mi-a zis nimeni sa fiu bland cu masina. Nu asta inseamna test drive, sa vezi ce poate masina?
Skip ads

  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
nu chiar la orice dealer. Spre exemplu Radacini are un singur punct pt test-drive: cel de pe bd Timisoarei, de langa Mall-ul din Drumul Taberei.
Dar tr sa fac un test drive neaparat, si la viteze mai mari.
Deocamdata am fost la Skoda Octavia la test drive, si am fost incantat de masina.
  • savramescu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
GTT e langa autostrada soarelui. Smile
  • apolo11

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
astra h e o masina corecta ptr banii dati acum si cu tichetele remat...costa cam 9300 euro........consum numai in bucuresti am ..acum ..11.8 l..............la 2000 km luata de noua
cam tare pe suspensii......fata de renault dar pare mai inchegata .......
in rest masina...............
nu e nici audi....nici bmw .......dar nici clio sau logan...........
te simti in masina mai ales daca e noua.......ca sa dai pe cea noua astra j .......peste ..15000 de euro ...........si nu 12 000 de euro pe un astra h nou.. tot de 1.6 cu clima .....cam cu acealesi dotari..ramine la aprecierea fiecaruia
  • apolo11

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
consum 11.8 in bucuresti acum........nefortata..............m,ers linistit ...............ziua....................suspensii cam tari...treb sa mergi cu cauciucuriler cam desumflate cam< 2 atm ...........................in rest corecta ptr banii dati...........am 2000 km ...........nici alte masini de 1.6 de la alte firme nu consuma mai putin............ba din contra ...........sau chiar astra j ........ consuma mai mult cu acelasi motor dar e mai grea ...
Skip ads

  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@apolo11
Nu e asa rigida, nici cu jante de 16 (bine compar cu un Mini One cu jante de 16 care iti sperie rinichii).
@vizitator
Motorul il sesizezi pe autostrada de la 3200 de ture in sus, la 3500 de ture e audibil dar nu deranjeaza decat daca tragi de el in regimul ala imediat, cand inca e rece. Si pot sa zic ca in treapta a 5-a de la 3500 de ture urca vioi si fara emotii, dar la fel si consumul. La 5000 de ture ar fi deranjant zgomutul, se aude metalic, probabil de la dinamica evacuarii cine are matorul asta poate depune mardurie ca mai e un regim mai zgomotos de functionare in gama 2700-3000 de ture tot de la toba, dar nu deranjant. Si nu sunt de acord cu a 6-a treapta, ai simti economia si ai avea inca cuplu sesizabil de la 140 la ora teoretic, deci ai fi in gama de amenzi si pentru autostrada belgiana, unde limita legala e 120 dar commuters (adica navetistii) o ard in regim constant intre 130 si 140 pe autostrada. In 5 trepte urca vioi si constant de la 120 la 170 fara emotii, mai departe nu am avut eu curaj.

@corbu
Test trive pe motor pe benzina in Belgia, mai greu, aici diesel-ul primeaza (cam 40% din forta de munca fac naveta pe autostrada, ti se face parul maciuca dimineata ce aglomeratii poti sa intalnesti)
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@Appolo 11: eu nu as umbla cu anvelopele sub 2 bari, numai ca sa mi se para masina mai flexibila. Nu uita ca fiecare anvelopa are randamentul maxim de franare la o anumita presiune (in cazul de fata: 2-2,2 bari), si daca o lasi sub 2 bari, ea nu va mai avea aderenta corespunzatoare. La fel este si daca o umfli prea tare (peste 2.3 bari).
  • radu.herghelegiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mircea KDT a scris:salve
am dat o cautare dar nu am gasit mare lucru.
ma intereseaza parerile celor care detin sau folosesc Opel astra H, deci asta ultimu', motorul pe benzina de 1.6.
1.consum
2.probleme aparute
3.costuri la consumabile
4. tinuta de drum, suspensii etc
va multumesc anticipat


am avut o astra 1.6 16v 115 cai din 2008 echipare cosmo cu care am facut 110000 km.
Consumul este undeva la 12% in Bucuresti cu traficul binecunoscut si nu tocmai mers calm detot + din cand in cand A/C
La mers afara dac amergi linistit, scoti un 6,5%, daca te dai la ea scoti un 9% cutia de viteze a cedat, am schimbat cutia pe garantie, are baia d eulei de la cutie de plastic, s-a spart, a curs uleiul din ea si am venit asa fara sa stiu ca nu mai are ulei in cutie de la Sibiu la Bucuresti, in bucuresti cutia s-a blocat si s-a terminat cu ea.
In afara cutiei de viteze nu am avut probleme cu ea, inca de noua cum porneam A/Cul se auzea de parca a pornit un polizor ceva, cei d ela Opel mi-au zis ca asa fac toate.
Cutia de viteze este foarte scurta si foarte proasta, aproape in toate treptele de viteze agata, atat prima cutie cat si cea noua, la 100 km/h are 3000 rpm, ceea ce mi s epare penibil, daca avea 6 trepte era de inteles, dar asa....
Top speed 200 km/h
reviziile toate facute din 10 in 10 mii km, distributie la 60 mii, urma sa se faca la 120 mii, amortizoarele s-au cam inmuiat putin dar nu sunt scurse inca.

Daca mai pot ajuta cu ceva, intrebati cu incredere.

radu_motorsport@yahoo.com
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Capacul dinspre roata stanga e din plastic. Capacul de jos e metalic. Probabil se poate sparge in anumite conditii, vreo piatra care loveste acolo....
La mine e merge foarte bine cutia, nu agata deloc. Poate era si ceva legat de reglajele timoneriei. Motorul e de turatie, e normal sa fie scurta cutia. Si la 1,8 e fix la fel. Altfel ar avea demaraj slab.
Am avut si eu acelasi zgomot de la AC. Am schimbat compresorul in garantie, tot asa facea zgomot cand era cald afara. Am rezolvat singur cu un manson de cauciuc pus pe o conducta care era in contact cu caroseria. De acolo facea toata galagia.
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@radu.herghelegiu
Nu am atatia km. ca tine, doar vreo 58.000 si ceva. Nu am reusit sa sparg decat parbrizul pana acum, l-am schimbat o data si anul trecut l-am crapat iar, dar am luat masuri si l-am stopat la limita. Cutia agata la greu in primii 10.000 km, acum face doar figura cu marsarierul, daca nu astepti 3 secunde de cand calci ambreiajul pana schimbi pentru mers inapoi nu vrea si pace... Confirm faza cu compresor AC galagios, m-am obisnuit cu el, atata timp cat baga rece il las ca pe el.
Distributie la 60 de mii ... hm, la mine in cartea de intretinere scrie 10 ani sau 150.000 km, nu o s-o las chiar atat, dar nici la 60.000 ca nu vad rostul, neamtul nu e tampit.
Cu ce te deranjeaza ca are 3000 la 100 la ora in viteza a 5-a? ce, e diesel? e motor de turatie, acolo e viata si cuplul lui. Venit din Belgia de langa de granita franceza pana in Buzau, consum de 6,6% cu viteze pe autostrada intre 115 si 140 la ora, mai mult spre 140 ca se permitea. Si crede-ma ca nu ma deranja deloc zgomotul motorului la viteza aia, sunt alte zgomote care se aud mai pregnant.
  • radu.herghelegiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu tot ce am zis, am zis din punctul meu de vedere si din experienta mea cu maisna mea, legat de ture, ma deranjeaza pt ca daca mergi cu maisna turata si consumul este mare, daca avea 6 trepte sau cutia mai lunga, scoteai un consum de 5,5 in loc de 6,6 si era in avantajul tau asta Wink
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu neaparat. Consumul nu e proportional cu turatia. Daca era asa simplu sa scazi consumul vedeai numai cutii cu 7 trepte pe masini.
  • radu.herghelegiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ok, fie cum spui tu, nu am chef de polemici si de contradictii, nu stiu cat te pricepi tu la motoare, la cutii si mai ales la opel, stiu cat ma pricep eu si ce modificari am facut eu la opelul meu ascona. Cert este ca nu trebuie sa faci cutia cu 7 trepte ca sa fie lunga, se poat emodifica o cutie din grup, pinioane sau ambele. Parerea mea dupa 110 mii km cu astra 1.6 16v de 115 cai este ca ce o trage in jos rau este cutia, proasta, inprecisa si foarte scurta, mai ales pe treapta 5 care se presupune ca este treapta de croaziera, 3000 ture la 100km/h nu mi se pare ok, daca vrei s amergi cu 180, o sa dai turometru peste cap, dar ce te faci daca vrei s amergi constant cu 180 la ora? Smile toate cele bune tuturor !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR