- dinelionut
- *
- 23 mesaje
- din 10 Sep 2010
- Corsa 2001 db11
- Mehedinti
dinelionut
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 db11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am o corsa d din 2008 si mia aparut F si nu mai porneste .....am verificat becurile si toate sunt ok ...am pus testerul si mia dat codul p1607 cutia de vite se aude cand cupleaza pe A ,N ?am inercat sa o pornesc cu cheia pe electromotor si a pornit ,dar problema este ca nu imi cupleaza in nici o viteza cand este pornita....rog o parere sau un ajutor.... custima si respect !
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
P1607 Clutch Actuator Malfunction
Verifica nivelul si culoarea lichidului de frana DOT4 din borcanasul Easytronic.
Desfa apoi capacelul negru ( cel cu doua urechi ) situat deasupra actuatorului ambreiaj si cu o surubelnita invarte usor de ax o tura doua insensul acelor si o tura doua invers.
Apoi pune contact sa vezi ce apare pe display.
Gasesti in posturile din sectiunea astea ce si cum....
Apoi mai vorbim....
Verifica nivelul si culoarea lichidului de frana DOT4 din borcanasul Easytronic.
Desfa apoi capacelul negru ( cel cu doua urechi ) situat deasupra actuatorului ambreiaj si cu o surubelnita invarte usor de ax o tura doua insensul acelor si o tura doua invers.
Apoi pune contact sa vezi ce apare pe display.
Gasesti in posturile din sectiunea astea ce si cum....
Apoi mai vorbim....
- cotee.COCO
- *
- 15 mesaje
- din 02 Dec 2015
- Corsa 2003 z12xep
- Dolj
cotee.COCO
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dinelionut
- *
- 23 mesaje
- din 10 Sep 2010
- Corsa 2001 db11
- Mehedinti
dinelionut
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2001 db11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cotee.COCO
- *
- 15 mesaje
- din 02 Dec 2015
- Corsa 2003 z12xep
- Dolj
cotee.COCO
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2015
- Mesaj Privat
Da poate sa fie si ambreiajul dus si eu trebuie sa il schimb cat de curand...pana la urma am facut-o manuala....Nu stiu firma de la care au fost comandati carbunii! Am fost la un atelier de reparatii electromotoare, alternatoare din Craiova si mi i-a comandat baiatu´ de acolo au fost cam 50 Ron... Cauta un atelier si ii comanzi de la ei. Dimensiunile pe care le-am comandat eu sunt 6x6x11 mm.
cosarmi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Sedan 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
cosarmi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Sedan 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
cosarmi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Sedan 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iuliansafta
- *
- 2 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Astra 2006
- Dolj
iuliansafta
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
buna ziua,
help - astra h easytronic 6 trepte magneti marelli nu mai intra in viteze apare F. O gadili si iar o gadili si vrea dupa care merge normal 1-2-3-4-..si inapoi pana când calci frana si automat trece in N.Eroare zica ca presiune scazuta in circuitul hidraulic.
Sistemul asta de easytronic mai rar la dezmembrari si pe nnou nu mai este.
spuneti-mi si mie o parere un service ceva . masina a fost la service opel Craiova care au recomandat sa o fac manuala.
help - astra h easytronic 6 trepte magneti marelli nu mai intra in viteze apare F. O gadili si iar o gadili si vrea dupa care merge normal 1-2-3-4-..si inapoi pana când calci frana si automat trece in N.Eroare zica ca presiune scazuta in circuitul hidraulic.
Sistemul asta de easytronic mai rar la dezmembrari si pe nnou nu mai este.
spuneti-mi si mie o parere un service ceva . masina a fost la service opel Craiova care au recomandat sa o fac manuala.
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Ce ma enerveaza astia care zic sa o faci manuala. Service Opel Craiova
Si eu cand am avut probleme, cu easytronicul prima data am mers la un service si i-am intrebat daca se pricep la Easytronic. Mi-au zis DA. Dupa 6 km distanta de la service si minus 250 lei in buzunar, din nou F. Cand ii iau la rost, imi zic ca ei de obicei le trec pe manual. Tot service Opel. Asta da pricepere la Easytronic. Bani in schimb, le trebuie.
Scuze, dar nu am putut sa ma abtin......
Si eu cand am avut probleme, cu easytronicul prima data am mers la un service si i-am intrebat daca se pricep la Easytronic. Mi-au zis DA. Dupa 6 km distanta de la service si minus 250 lei in buzunar, din nou F. Cand ii iau la rost, imi zic ca ei de obicei le trec pe manual. Tot service Opel. Asta da pricepere la Easytronic. Bani in schimb, le trebuie.
Scuze, dar nu am putut sa ma abtin......
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca gadilai posturile din topic gaseai asta la pagina 45....
Fyl a scris:chiar daca nu-i legat de Corsa poate il ajuta pe Stefan Radu (si pe altii):
si eu am o Astra H 1.3 CDTI cu Easytronic cumparata (de noua) in 2007 din Bucuresti (nu dau aici numele dealer-ului la care am si facut toate reviziile), recent ajunsa la 160.000km, tot recent (saptamina trecuta mai exact) am schimbat tot kit-ul de ambreiaj plus volanta ...
'modelul' de Easytronic este intr-adevar Magneti Marelli si are 2 vase de expansiune, unul in care intra lichid standard de frina DOT4 si celalalt in care intra un ulei mai special SAE 75W (nu acelasi care intra in cutia de viteze propriu-zisa) ...
cei de la service fiind 'obisnuiti' cu 'vechiul' Easytronic care avea 'nevoie' doar de DOT4, cam o data la 2 ani il schimbau doar pe acesta (cu tot procesul de aerisire si recalibrare) ...
saptamina trecuta am mers in service pt. un banal scirtiit care se manifesta doar cind masina statea pe loc si in N (deci ambreiajul nu era cuplat) si in M1/A1 cu piciorul pe frina (ambreiaj la punct de contact) si s-a presupus (din fericire cu dreptate) ca era vorba de rulmentul de presiune asa ca am decis schimbarea kit-ului cu totul (dupa ce l-au dat jos si am vazut volanta am schimbat-o si pe aia, deh, dupa 7 ani si 160.000km nu era o mare surpriza cu toate ca masina nu facuse niciodata vreo figura la schimbat viteze sau sa tremure in mers) ...
ca sa dea jos cutia de viteze au descoperit ca trebuie sa dea jos si cele 2 vase de lichid/ulei asa ca au ajuns sa descopere pt. prima data ca si vasul cu ulei 75W trebuie purjat, completat si aerisit ... si cum nu aveau nici ei (si nici vreun alt dealer din Bucuresti) tipul respectiv de ulei (nu stiu codul GM pt. el, era vreo 270RON litrul daca mi l-ar fi adus ei) in stoc care sa nu fie expirat (!) le-am sugerat sa caute echivalentul de la Fiat (deh, motorul e Fiat, Magneti Marelli sint tot italieni, Easytronicul asta se intilneste si pe modele Fiat) ...
nici dealerii Fiat nu aveau asa ceva in stoc, pina la urma am gasit la un magazin de lubrifianti un ultim litru si asa am completat cu Petronas Tutela CS Speed ( Fiat 9.55550-SA1, cod 15081616, 67RON/litru, ajunge 1 litru, mi-au si ramas dupa aerisire cam 400ml) ...
si mie mi s-a spus ca un kit de computer Easytronic plus actuator trece de 1500 euro si ca (inclusiv din experienta lor in service) daca oricare din ele da semne de slabiciune poate crapa de tot chiar si in timpul recalibrarii iar cum masina nu mai e in garantie ei nu-si mai asuma responsabilitatea ( what? ) asa ca ma bucur sa so far so good chiar si cu acel ulei schimbat pt. prima data dupa atitia ani si km. (bine, eu am un stil mai lejer de condus, de ex. abia acum 3 luni am schimbat placutele de frina originale din fabrica la 153.000km)
si eu am o Astra H 1.3 CDTI cu Easytronic cumparata (de noua) in 2007 din Bucuresti (nu dau aici numele dealer-ului la care am si facut toate reviziile), recent ajunsa la 160.000km, tot recent (saptamina trecuta mai exact) am schimbat tot kit-ul de ambreiaj plus volanta ...
'modelul' de Easytronic este intr-adevar Magneti Marelli si are 2 vase de expansiune, unul in care intra lichid standard de frina DOT4 si celalalt in care intra un ulei mai special SAE 75W (nu acelasi care intra in cutia de viteze propriu-zisa) ...
cei de la service fiind 'obisnuiti' cu 'vechiul' Easytronic care avea 'nevoie' doar de DOT4, cam o data la 2 ani il schimbau doar pe acesta (cu tot procesul de aerisire si recalibrare) ...
saptamina trecuta am mers in service pt. un banal scirtiit care se manifesta doar cind masina statea pe loc si in N (deci ambreiajul nu era cuplat) si in M1/A1 cu piciorul pe frina (ambreiaj la punct de contact) si s-a presupus (din fericire cu dreptate) ca era vorba de rulmentul de presiune asa ca am decis schimbarea kit-ului cu totul (dupa ce l-au dat jos si am vazut volanta am schimbat-o si pe aia, deh, dupa 7 ani si 160.000km nu era o mare surpriza cu toate ca masina nu facuse niciodata vreo figura la schimbat viteze sau sa tremure in mers) ...
ca sa dea jos cutia de viteze au descoperit ca trebuie sa dea jos si cele 2 vase de lichid/ulei asa ca au ajuns sa descopere pt. prima data ca si vasul cu ulei 75W trebuie purjat, completat si aerisit ... si cum nu aveau nici ei (si nici vreun alt dealer din Bucuresti) tipul respectiv de ulei (nu stiu codul GM pt. el, era vreo 270RON litrul daca mi l-ar fi adus ei) in stoc care sa nu fie expirat (!) le-am sugerat sa caute echivalentul de la Fiat (deh, motorul e Fiat, Magneti Marelli sint tot italieni, Easytronicul asta se intilneste si pe modele Fiat) ...
nici dealerii Fiat nu aveau asa ceva in stoc, pina la urma am gasit la un magazin de lubrifianti un ultim litru si asa am completat cu Petronas Tutela CS Speed ( Fiat 9.55550-SA1, cod 15081616, 67RON/litru, ajunge 1 litru, mi-au si ramas dupa aerisire cam 400ml) ...
si mie mi s-a spus ca un kit de computer Easytronic plus actuator trece de 1500 euro si ca (inclusiv din experienta lor in service) daca oricare din ele da semne de slabiciune poate crapa de tot chiar si in timpul recalibrarii iar cum masina nu mai e in garantie ei nu-si mai asuma responsabilitatea ( what? ) asa ca ma bucur sa so far so good chiar si cu acel ulei schimbat pt. prima data dupa atitia ani si km. (bine, eu am un stil mai lejer de condus, de ex. abia acum 3 luni am schimbat placutele de frina originale din fabrica la 153.000km)
- iuliansafta
- *
- 2 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Astra 2006
- Dolj
iuliansafta
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- crissbogdan
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Corsa 2008 12345
- Bucuresti
crissbogdan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 12345
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare revin iar cu aceeasi problema nerezolvata, am postato pe pagina 62 parca il mai atasez odata.
" Salutare tuturor
Sunt nou pe aici am o corsa D coupe din 2008 1.2 easytronic.
Si am o mica problema de vreo saptamana, problema ar fi ca atunci cand schimba viteza se aude un zgomot, ca si cum ar trosni , ca si cum ai baga in marsalier zgomotul acela si se aude cam in toate treptele mai ales cand da inferioara. Cand ma opresc la stop si isi da inferioara din 3-2-1 trosneste in toate.
Am fost la un prieten la service am schimbat uleiul din cutie , am schimbat lichidul acela pt ambreiaj tot la fel face.
A pus tester pe ea absolut nici o erroare nimic 2 testere sau pus.
Aveti idee de la ce ar fi ? tipu mi-a zis ca ar fi normal din cauza uzurii dar totusi are 55.000km reali. """"
Dupa cum spuneam
-am reinvatat treptele de n ori,
-am schimbat uleiu,
-acum mai nou am schimbat ambreiaju cu totu sachs original,
Aceeasi problema o am chiar mai rau. dupa ce stau 20 de min in trafic face urat la genu ca trosneste cand da inferioara 3,2,1 si apoi cand schimba treapta parca ar lovi ceva cutia in interior ca si cum as avea borcane in cutie inloc de sincroane doar cand apasa ea ambreiaju sa schimbe in rest trage bine si merge bine.
-actuatorul ste in stare perfecta
- schimbatorul de viteza este ok
nu da absolut nici o eroare cei de la service imi recomanda sa schimb cutia fiindca tot ce e posibil sa fie din ea
Astept pareri si din partea voastra fiindca sunt disperat deja am bagat 2200 ron in ea si nu are nici o erroare doar face acel zgomot cand se incalzeste cutia.
" Salutare tuturor
Sunt nou pe aici am o corsa D coupe din 2008 1.2 easytronic.
Si am o mica problema de vreo saptamana, problema ar fi ca atunci cand schimba viteza se aude un zgomot, ca si cum ar trosni , ca si cum ai baga in marsalier zgomotul acela si se aude cam in toate treptele mai ales cand da inferioara. Cand ma opresc la stop si isi da inferioara din 3-2-1 trosneste in toate.
Am fost la un prieten la service am schimbat uleiul din cutie , am schimbat lichidul acela pt ambreiaj tot la fel face.
A pus tester pe ea absolut nici o erroare nimic 2 testere sau pus.
Aveti idee de la ce ar fi ? tipu mi-a zis ca ar fi normal din cauza uzurii dar totusi are 55.000km reali. """"
Dupa cum spuneam
-am reinvatat treptele de n ori,
-am schimbat uleiu,
-acum mai nou am schimbat ambreiaju cu totu sachs original,
Aceeasi problema o am chiar mai rau. dupa ce stau 20 de min in trafic face urat la genu ca trosneste cand da inferioara 3,2,1 si apoi cand schimba treapta parca ar lovi ceva cutia in interior ca si cum as avea borcane in cutie inloc de sincroane doar cand apasa ea ambreiaju sa schimbe in rest trage bine si merge bine.
-actuatorul ste in stare perfecta
- schimbatorul de viteza este ok
nu da absolut nici o eroare cei de la service imi recomanda sa schimb cutia fiindca tot ce e posibil sa fie din ea
Astept pareri si din partea voastra fiindca sunt disperat deja am bagat 2200 ron in ea si nu are nici o erroare doar face acel zgomot cand se incalzeste cutia.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- crissbogdan
- *
- 10 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Corsa 2008 12345
- Bucuresti
crissbogdan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 12345
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat