Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se poate resofta ECU cutie. Vorbim.
Skip ads

  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu am inteles ce ai facut cu cele 2 motorase de la masina ta. Ai reusit sa le remediezi? Daca nu ai reusit si esti dispus sa le vinzi, astept un mesaj in privat.

Cu stima, Claudiu.
  • c0rsar

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am cele doua motorase si actutorul original. Eu le-am cumparat si montat cu totul. Ale mele sunt demontate dar sunt aproape sigur ca sunt bune nu au mers (dupa ce am rezolvat problema la carbune) deoarece nu am realizat ca masina nu mai este pe liber (cam "prostanac", recunosc).
Din lipsa de timp nu le-am mai demontat/remontat sa ma conving. Datorita faptului ca pe cutie am o eroare legata de ABS (a mea are, cea avariata nu a avut) si eroare programare, intentionez sa le montez tot pe ale mele cu prima ocazie.
Imi pare rau, dar cata vreme mai am mașina, nu pot sa le vand.

Apropo cu astea "noi", am impresia ca se tureaza prea mult pana schimba a 2-a, fata de înainte, ajuge si peste 4000 rpm uneori.
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
E bine ca ai ambiție. Mã gândeam ca nu îți mai sunt de folos. Eu colectez orice motoraș și remediez . Mulțumesc și multa bafta!
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posesorii de Easytronic stiau ca in caz de necesitate ( baterie moarta...electromotor defect....etc) pot porni masina si impinsa?
  • c0rsar

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eu unul nu, detaliaza te rog Smile)
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da. Se poate. Bateria trebuie sa aibe un minim de curent pentru a fi citit de catre ecu cutie viteze. Se ruleaza masina cam peste 30 km/h si din pozita N se introduce in pozitia A sau M si asa porneste.
Eu am verificat si functioneaza.
Dar nu este de preferat.

Alte intrebari legate de easytronic mai sunt?

Cu stima Claudiu.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu am pornit-o impingand singur Very Happy.... 3km/h.
Mentionez doar ca trebuie apasata foarte fin frana ca sa poata intra in viteza.
Skip ads

  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La o viteza mai mare nu mai trebuie apasata frana.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Chestiunea e ca la o viteza mare ( 30km/h) e neaparat sa bagi intr-o treapta potrivita....ca daca bagi 1 rupi toate 3 tampoanele.....
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca e pe N si dai pe A o alege ea singura. Si sa fii mai sigur mai dai in fata o data si creste cu o treapta.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Scuze daca postez pe topic gresit insa nu am gasit la search nimic concludent.
Ce stiti despre cealalta cutie automata care s-a pus pe Corsa, cea clasica, cum e in poza atasata postarii. E mai fiabila sau la fel de problematica ? ma intereseaza sa cumpar o Corsa sau Astra pentru sotie si iau in calcul si o cutie automata, insa exclus Easytronic dupa cate am citit pe net despre ea.

Merci!
B

Skip ads

  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu este o cutie de viteze automata. Eu nu as incerca asa ceva. Costurile de reparatie sunt mult mai mari. Nu toate cutiile easytronic sunt cu probleme. In general, masinile sunt cumparate la mana a 2 a si au ceva km cand intra in posesia noastra, de aceea apar si probleme. Daca o sa iei automata, nu inseamna ca nu ai probleme. Sunt fiare si se strica. La cele automate trebuie sa le faci schimb de ulei si filtru. Din cate stiu eu sunt unele care au filtrul atasat pe baia de ulei si se schimba cu totul. Deci, concluzia, as merge tot pe easytronic. Daca vrei mai multe detalii poti sa ma contactezi la telefon 0756 070681 si discutam mai multe.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La cutiile automate hidramate marea problema e blocul de valve care costa de doua ori cat masina.
La cat am investit in carbuni mi-as mai lua 2 masini tot cu Easytronic.
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot suntem in sectorul easytronic, am o curiozitate. Este vorba de pozitia ambreiaj dictata de actuator.
Dupa cate am discutat cu @catastefan se pare ca pozitia trebuie sa fluctuieze intre 14 si 18mm.
Atat eu, cat si catastefan am intalnit la pozitia fix17,12mm, pozitie comandata.
Am intalnit doua Corsa C cu pozitia comandata la 15,96 mm.
Intrebarea este : cati ati mai intalnit aceasta pozitie de 15,96 mm?

Multumesc!

Cu stima, Claudiu.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ebz77 a scris:Din cate stiu eu este o cutie de viteze automata. Eu nu as incerca asa ceva. Costurile de reparatie sunt mult mai mari. Nu toate cutiile easytronic sunt cu probleme. In general, masinile sunt cumparate la mana a 2 a si au ceva km cand intra in posesia noastra, de aceea apar si probleme. Daca o sa iei automata, nu inseamna ca nu ai probleme. Sunt fiare si se strica. La cele automate trebuie sa le faci schimb de ulei si filtru. Din cate stiu eu sunt unele care au filtrul atasat pe baia de ulei si se schimba cu totul. Deci, concluzia, as merge tot pe easytronic. Daca vrei mai multe detalii poti sa ma contactezi la telefon 0756 070681 si discutam mai multe.


Iti multumesc mult de lamuriri, habar nu aveam despre cutia automata. Te sun daca mai am nelamuriri vis-a-vis de cutiile easytronic sau daca ma decid sa achizitionez una pentru sotie.
  • ebz77

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001 z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ok. Aștept . Cu plãcere oricând.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Recent am avut probleme din nou, dar de data asta cu rulmentul de la deblocare manuala. Cred ca acel capacel nu etanseaza bine si a intrat cumva apa si a ruginit rulmentul. A trebuit sa demontez tot blocul Ambreaj-ECU si am reusit cumva sa curat si sa ung acel rulment. A fost un chin reprogramarea ambreajului si vitezelor, ERROR.... ERROR SEQUENCE...... TIMEOUT...... ETC...., dar pana la urma am reusit dar masina se accelereaza cam greu acum.
1. Intrebarea mea este, daca Punctul de contact al ambreajului se putea programa gresit sau incorect. Am trecut prin toate fazele pe care le solicita la programare, BLEED, REFIL ,etc.....etc.. stiti voi.....
2. A dou intrebare tine de demontarea sistemului de la motorasul de ambreaj. As vrea sa stiu daca se poate demonta roata dintata si pistonul din pompa, ca pare facut sa nu il poti scoate nici din ax si nici din cilindru.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
1. Punctul de contact nu se programeaza....se determina. Il determina ECU facand o cursa a rulmentului de presiune...din pozitia libera a lui pana cand incepe efectiv debraierea
Dupa ce il determina ECU il memoreaza si il foloseste ca referinta. Ce valoare are al tau? In TIS este
2. Aici nu inteleg ce vrei sa faci? Sa dai pompa de ambreiaj? Se scoate usor desfacand cele doua suruburi si tragand tare de ea. E infipta intr-o articulatie tip rotula.
Sau e vorba de mecanismul biela-manivela actionat de roata dintata alba din interior? Acolo intradevar pare ca nu e facut pentru a fi demontat.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mersi pt. raspuns......

1. M-am exprimat si eu dupa cum vedeam pe OPCOM, Programming, nu ma-am gandit ca se numeste si altfel.
Dar poate merge masina greu din cauza asta ? Ca trebuie sa apas acceleratia mai tare ca sa porneasca masina...
M-ai intrebat de valoare,........ sa ma uit la output sau unde ? Cat ar trebui sa fie valoarea ?

2. Da, biela aceea nu se poate demonta, am incercat eu ieri si numa daca rupeam ceva acolo atunci se putea.
Doar daca puteam scoate pinul ala din roata dintata, atunci s-ar putea demonta.
Mai am o carcacasa de plastic cu motoras si rulement in stare perfecta si vroiam doar sa schimb acea biela......
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR