Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pai si ce treaba are citatul lui Mifares care era despre incalzire cu postul in care spui ca ne arati cum porneste?
Skip ads

  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Pai si ce treaba are citatul lui Mifares care era despre incalzire cu postul in care spui ca ne arati cum porneste?

scuze am citit doar ce a zis despre motoarele diesel,si am crezut ca.. Embarassed Embarassed iui scuze ovidiu merit sa fiu pedepsit Razz
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu-i bai, numai ca nu vedeam legatura. Pune si filmul cu pornirea la -20 grade sa vedem daca ne faci sa te invidiem. Smile
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Chiar te rog, sunt curios.
Azi am pornit la -18 la doua sferturi din prima cheie, dar maine dimineata sunt foarte curios cum merge, mai ales ca am o baterie aruncata de altii Confused
Skip ads

  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Nu-i bai, numai ca nu vedeam legatura. Pune si filmul cu pornirea la -20 grade sa vedem daca ne faci sa te invidiem. Smile
nu erau -20, si -24 parca...asa arata poza Embarassed
http://www.youtube.com/watch?v=6v8M9msC50I
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
in schimb...masina lu frate`mio omega 2.5( bmw) n-a pornit... si e motor bun shi ala... cica are probleme la bujii,
  • vecinul

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ad€varul €st€ ca romanul s-a nascut po€t! Embarassed Am un Op€l Astra H din 2006,1,3 CDTI,cu aprox 85000 km la bord.Nu consuma ul€i,porn€st€ foart€ bin€.Vr€au sa va intr€b daca ca facand part€ din €xploatar€a cor€cta a motorului nu poat€ fac€ part€ si un aditiv d€ adaugat la schimbul d€ ul€i.mai pr€cis M€tabond.P€rsonal int€ntion€z ca la urmatorul schimb d€ ul€i sa ajut motorul cu M€tabond>Voi c€ zic€tIi?!?!?
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vecinule, ce de euro ne-ai dat pe aici...
Skip ads

  • vecinul

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Vecinule, ce de euro ne-ai dat pe aici...

mii d€ scuz€
nu stiu d€ c€ scri€ asa
  • Bebel

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vecinul a scris:
ovidiutm a scris:Vecinule, ce de euro ne-ai dat pe aici...

mii d€ scuz€
nu stiu d€ c€ scri€ asa


in bara de pe desktop in dreapta jos vezi ca ai setarile tastaturii parca. a ta este setata in ro (romana). da i click acolo si seteaza english.
sper ca asta e!
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
poate ati auzit si voi la stiri.. -30,la mine aceeasi pornire... shi telescoapele mi-s inghetzate,si cutia...dar motoru porneste,ma uimeste masina:| Neutral Neutral
trebuie sa imi ajunga prin posta aditiv ..ma rog nush la ce o sa ma ajute,dar il bag,toate bune tuturor
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
O tii afara sau in garaj?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cunosc bine tc4ee1. Nemuritor motorul asta. E varianta originala de la isuzu pe care opel a inceput sa modifice.
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:O tii afara sau in garaj?

ovidiu afara o tin... nu am garaj, dar imi trebuie ca e prea de tot...daca ma crezi totul e inghetzat pe masina,tot tot,suspensii, tot...pana si cutia de viteze scartzaie` Smile)) dar motoru,e incredibil.a inceput sa scartzaie` ceva la motor..asa ca un greierash,e o curea,trebuie sa o schimb Embarassed
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Cunosc bine tc4ee1. Nemuritor motorul asta. E varianta originala de la isuzu pe care opel a inceput sa modifice.

tony..nu stiam,uite fosta prietena a avt astra f 1.7 td,cu intercooler, dar era praf,scotea fum,consuma mult,lenesa! dar am deviat mult subiectul...mi-a venit Metabond Megasel, o sa il bag in rezervor,cica prelungeste durata motorului,si il curatza.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Avea probabil intercoolerul spart. Se mai intampla dupa 17 ani Laughing
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
tony, pacat de stradania ta...Ideea postului e ok, persevarenta ta e admirabila...Recitind postul de la pag 1 regret ca adminii nu dau drepturi totale initiatorului unei discutii.Colegi care nu cauta nici in pagina anterioara, colegi care utilizeaza limba romana numai in week-end...Multumita lor traiesc fabricantii si reparatorii bine!
on topic:Pentru fiecare motor exista specificatii foarte clare.Sunt doua variante clare:search on net or search on pocket.In traducere libera: cine nu deschide ochii, deschide portofelul!
  • iem73

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1985 1.3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am vazut cam tarziu aceasta discutie ... dar asta e. Masin de servici e diesel dar nu e opel (asta mai putin conteaza). Tot diesel e tot cu turbina. Venit de pe un benzinar nu am tinut cont de anumiti parametri si am forjat-o cum a fost nevoie. I-am dat sa mearga chiar daca motorul era rece, turata de multe ori la 4200-4700rpm (in special in depasiri), am tinut-o in relanti cu orele (prin natura activitatii aveam nevoie de un loc unde sa ma incalzesc). Nu a facut figuri niciodata. Am preluat-o la 102000km si am predat-o la 187000km. Am folosot-o un an jumate. Consumabile la timp si in rest talpa. Cert este ca dupa fiecare saptamana de mers in Buc, cand o scoteam la plinbare scotea 20-25 km fum, dar dupa se linistea. Sfatul meu este sa nu mergeti cu dieselurile la relanti. Cand puteti dati-le in gura ca merita.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
eee atunci scuzele mele oficiale ,nu am stiut !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am o Vectra B motor 1.7TD Isuzu. Personal, cred ca vara e bine sa las motorul 2-3min sa ajunga motorul sa-si refaca circuitul de ungere, apoi plec la drum. Nu trec de 2.000 rpm pana nu-mi ajunge apa la 82 grade C. Dupa accea schimb vitezele la 3.000rpm si ma folosesc de turbina. Iarna, las motorul 5-10min (in functie de temperatura) la relanti si apoi plec la drum. Nu trec de 2.000 ture pana nu ajunge apa la 82grade C, apoi schimb la 3.000 ture si ma folosesc de turbina. Nu schimb niciodata sub 3.000 ture cu motorul cald in oras, si sub 3.500 ture inafara (asfel ca in viteza urmatoare ma folosesc de faptul ca de la 2.4000 rpm am cuplu motor maxim si de la 2,5000 rpm imi intra turbo ca sa ma ajute la demaraj sau in depasiri). Nu turez motorul peste 4.400 ture pentru ca la turatia asta e puterea maxima (82cai) pentru acest tip de motor.

Generalizand pentru orice diesel, descarcati manualul de pe internet, vedeti la ce turatie aveti cuplul motor maxim, apoi schimbati intr-o viteza superioara astfel incat atunci cand ati schimbat viteza turatia sa fie la cel putin cuplul maxim pentru acel motor si deasemenea nu fortati peste turatia maxima la care motorul are putere maxima ca nu ajuta la absolut nimic (turbina are un fel de protectie astfel incat daca treci de turatia de putere maxima motor are ea grija sa se protejeze sa nu o omori, insa iti creste consumul).
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR