- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:Nu-i bai, numai ca nu vedeam legatura. Pune si filmul cu pornirea la -20 grade sa vedem daca ne faci sa te invidiem.
nu erau -20, si -24 parca...asa arata poza
http://www.youtube.com/watch?v=6v8M9msC50I
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
vecinul
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2009
- Mesaj Privat
ad€varul €st€ ca romanul s-a nascut po€t! Am un Op€l Astra H din 2006,1,3 CDTI,cu aprox 85000 km la bord.Nu consuma ul€i,porn€st€ foart€ bin€.Vr€au sa va intr€b daca ca facand part€ din €xploatar€a cor€cta a motorului nu poat€ fac€ part€ si un aditiv d€ adaugat la schimbul d€ ul€i.mai pr€cis M€tabond.P€rsonal int€ntion€z ca la urmatorul schimb d€ ul€i sa ajut motorul cu M€tabond>Voi c€ zic€tIi?!?!?
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
vecinul
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Bebel
- **
- 159 mesaje
- din 10 Dec 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Bebel
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:O tii afara sau in garaj?
ovidiu afara o tin... nu am garaj, dar imi trebuie ca e prea de tot...daca ma crezi totul e inghetzat pe masina,tot tot,suspensii, tot...pana si cutia de viteze scartzaie` )) dar motoru,e incredibil.a inceput sa scartzaie` ceva la motor..asa ca un greierash,e o curea,trebuie sa o schimb
- Bobby-NOS
- **
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Cunosc bine tc4ee1. Nemuritor motorul asta. E varianta originala de la isuzu pe care opel a inceput sa modifice.
tony..nu stiam,uite fosta prietena a avt astra f 1.7 td,cu intercooler, dar era praf,scotea fum,consuma mult,lenesa! dar am deviat mult subiectul...mi-a venit Metabond Megasel, o sa il bag in rezervor,cica prelungeste durata motorului,si il curatza.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
tony, pacat de stradania ta...Ideea postului e ok, persevarenta ta e admirabila...Recitind postul de la pag 1 regret ca adminii nu dau drepturi totale initiatorului unei discutii.Colegi care nu cauta nici in pagina anterioara, colegi care utilizeaza limba romana numai in week-end...Multumita lor traiesc fabricantii si reparatorii bine!
on topic:Pentru fiecare motor exista specificatii foarte clare.Sunt doua variante clare:search on net or search on pocket.In traducere libera: cine nu deschide ochii, deschide portofelul!
on topic:Pentru fiecare motor exista specificatii foarte clare.Sunt doua variante clare:search on net or search on pocket.In traducere libera: cine nu deschide ochii, deschide portofelul!
iem73
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Kadett 1985 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am vazut cam tarziu aceasta discutie ... dar asta e. Masin de servici e diesel dar nu e opel (asta mai putin conteaza). Tot diesel e tot cu turbina. Venit de pe un benzinar nu am tinut cont de anumiti parametri si am forjat-o cum a fost nevoie. I-am dat sa mearga chiar daca motorul era rece, turata de multe ori la 4200-4700rpm (in special in depasiri), am tinut-o in relanti cu orele (prin natura activitatii aveam nevoie de un loc unde sa ma incalzesc). Nu a facut figuri niciodata. Am preluat-o la 102000km si am predat-o la 187000km. Am folosot-o un an jumate. Consumabile la timp si in rest talpa. Cert este ca dupa fiecare saptamana de mers in Buc, cand o scoteam la plinbare scotea 20-25 km fum, dar dupa se linistea. Sfatul meu este sa nu mergeti cu dieselurile la relanti. Cand puteti dati-le in gura ca merita.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,661 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,661
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu am o Vectra B motor 1.7TD Isuzu. Personal, cred ca vara e bine sa las motorul 2-3min sa ajunga motorul sa-si refaca circuitul de ungere, apoi plec la drum. Nu trec de 2.000 rpm pana nu-mi ajunge apa la 82 grade C. Dupa accea schimb vitezele la 3.000rpm si ma folosesc de turbina. Iarna, las motorul 5-10min (in functie de temperatura) la relanti si apoi plec la drum. Nu trec de 2.000 ture pana nu ajunge apa la 82grade C, apoi schimb la 3.000 ture si ma folosesc de turbina. Nu schimb niciodata sub 3.000 ture cu motorul cald in oras, si sub 3.500 ture inafara (asfel ca in viteza urmatoare ma folosesc de faptul ca de la 2.4000 rpm am cuplu motor maxim si de la 2,5000 rpm imi intra turbo ca sa ma ajute la demaraj sau in depasiri). Nu turez motorul peste 4.400 ture pentru ca la turatia asta e puterea maxima (82cai) pentru acest tip de motor.
Generalizand pentru orice diesel, descarcati manualul de pe internet, vedeti la ce turatie aveti cuplul motor maxim, apoi schimbati intr-o viteza superioara astfel incat atunci cand ati schimbat viteza turatia sa fie la cel putin cuplul maxim pentru acel motor si deasemenea nu fortati peste turatia maxima la care motorul are putere maxima ca nu ajuta la absolut nimic (turbina are un fel de protectie astfel incat daca treci de turatia de putere maxima motor are ea grija sa se protejeze sa nu o omori, insa iti creste consumul).
Generalizand pentru orice diesel, descarcati manualul de pe internet, vedeti la ce turatie aveti cuplul motor maxim, apoi schimbati intr-o viteza superioara astfel incat atunci cand ati schimbat viteza turatia sa fie la cel putin cuplul maxim pentru acel motor si deasemenea nu fortati peste turatia maxima la care motorul are putere maxima ca nu ajuta la absolut nimic (turbina are un fel de protectie astfel incat daca treci de turatia de putere maxima motor are ea grija sa se protejeze sa nu o omori, insa iti creste consumul).