Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • razvanboran

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De putin timp sunt posesorul unui Opel Vectra 2.0 DTI ,an 2001.
Am urmatoarele probleme:
1)Daca masina este in mers si ridic piciorul de pe acceleratie sau schimb in treapta inferioara ,intervenind frana de motor, simt o vibratie puternica in podea care se transmite in toata masina.Nu se manifesta daca o scot pe liber ,doar in viteza in momentul decelerarii.
Cineva mi-a zis ca o posibila cauza sunt tampoanele de cauciuc pe care sta motorul,ca ar fi uzate.Aveti idee care ar putea fi cauza?
2)Am un prieten care are tot o Vectra B cu motor de 1.6 benzina.Am observat ca la acesta volanul se misca mult mai usor ca la mine ,directia este mai "moale".Are masina mea vre-o problema?

Skip ads

  • razvanboran

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa specific ca aceeasi vibratie puternica o am si la mersul inapoi,de fiecare data.
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
posibil tampoanele d ela motor sa fie rupte sau uzate puternic.
da un ochi in poza sa vezi p unde sunt.


  • mihaitacornea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am si eu un vectra b din 2001 si are aceleasi simptome
Skip ads

  • mihaitacornea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
in poza de mai sus este un motor pe benzina la diesel sunt altfel suporti motor daca aveti poza cu motorul diesel
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mai sa sti ca eu am facut poza la catea de reparatii care treateaza toate vectrele, si acolo zice ca este acelasi sistem de sustinere a motorului la toate modelele si diesel si p benzina. mai dau ei ceva particularitati intre ele dar care tin de AC si de ate chestii. acum eu unul nu am idee cum apare la benzina dar sa sti ca m-am uitat la poza cu capota ridicata si tind sa le dau dreptate. daca zici ca este un motor p benzia ala din poza sa sti ca la mine (Y20dth)tampoanele sunt cam la fel dispuse!
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ati rezolvat problema cu huruitu ca am si io o vectra b din 2001 y20dth care imi face la fel.ce avea ca vreau sa o rezolv si io.
  • adishoru

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine cu huruitul la decelerare si chiar mai rau daca in acelasi timp masina face balans fata-spate (Vectra B2 Y20DTH)
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mai baieti, acel zgomot de care vorbiti, poate sa fie dat si de vibratia produsa de coloana de evacuare a gazelor in contact direct cu caroseria sau anumite ansamble metalice ale masinii. Undeva, spre exemplu, puntea spate, poate sa fie rupta vreo "ureche" de prindere si astfel teava sa atinga puntea in momentul in care decelerati. Eu as porni cu verificatul intai de la asta daca as avea acel zgomot.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
In general huruitul puternic la decelerare il face motorul care nu este prins ferm in suporti sau acestia sunt rupti. Datorita tensiunii pe care fortele motrice o exercita in momentul accelerarii aceasta dispare. Zgomotul reapare la decelerare pt ca pozitia motorului se misca si produce vibratii puternice in caroserie. Principalul vinovat este tamponul spate al motorului, cel dinspre habitaclu. Pt identificare este cel de langa conductele de aer conditionat.
  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu am verificat urechile de prindere a tobei si nu am gasit nici unul rupt
am fost si la un servis si a verificat tampoanele motorului si au spus ca sunt bune a dat decat cu un sprei degripant.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa poit verifica cum trebuie acele tampoane, masina trebuie ridicata pe elevator, si apoi aplicata sarcina mare cu ajutorul unui levier ca sa poti observa eventualele rupturi sau dezlipiri ale tamponului de pe suportul sau, faptul ca a dat cu degripant este egal cu 0. gandeste-te ca motorul are o greutate proprie f mare si asociata si cu greutatea masinii este normal ca atunci cand o prindere este rupta sa se descentreze de pe pozitie.


Ultima modificare facuta de mariano la Dum 01 Feb, 2009 2:30 pm
Skip ads

  • alex83kid

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pe elevator au urcato dar lea fost sila sa dea scutul jos si au bagat un levier pe la scutul mic ala care il dai cand schimbi uleiul. au spus ca tote tampoanele sunt bune acum nu mai stiu ce sa zic cred ca nu sunt meseriasi
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ceea ce discutam noi aici imi aduce aminte de un Opel Vectra B, caravan pe care am vrut sa il cumpar. Tipul la inceput, zicea ca nu stie daca asta este un zgomot suspect sau asa face ea normal. La decelerare uruia si avea si o vibratie. I-am spus ca este din tamponul motor si dupa chestia asta si-a amintit ca cei de la service i-au spus ca are probleme le unul din tampoane si este gata sa mai imi lase la bani ca sa il pot schimba eu.....Simptomele erau aceleasi cu cele descrise aici. Razz
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat si eu raspuns la aceasta intrebare, si singura concluzie la care am ajuns este ca zgomotul se aude din cutie, probabil diferentialul cu foarte putin joc. Probabil se remediaza prin schimbarea diferentialului, insa mai mult ca sigur merge si asa fara probleme.
Bineteles, depinde si cat de tare se aude, la mine se aude in decelerare si nu suparator. Se aude ca si cand ar fi un rulmet pe duca.
Pentru problema am verificat toate tampoanele motor/cutie si toate componenrtele care ar putea sa atinga de caroserie. Singura cauza pe care as gasi-o vine din cutie.
  • bcrysty

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu aceeasi problema.Am schimbat tampoanele de la cutia de viteza si intradevar nu se mai aude asa de tare dar tot se aude. Cred ca pe rand am sa schimb toate tampoanele si sper ca o sa scap de acele vibratii. O sa imi verific si toba sa fiu sigur ca e prinsa in toate urechile. Eu tind sa cred ca e de la tampoane. Daca cineva a rezolvat aceasta mare problema sa ne tina la curent.
La un service mi s-a spus ca vibratiile apar de la rulmentul de presiune din cutie. Eu nu prea cred, voi ce spuneti.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vedeti ca vibratiile in caroserie se propaga de la ansamblu motor cutie numai si numai printr-un contact direct care ocoleste oarecum sistemul de amorizare deci tampoane brate motor cutie suruburi prindere ...si la opel in special este si timoneria de vina care datorita masivitatii pieselor si mai ales a uzurii incep sa faca zgomot.orice alta problema gen diferential,rulment sau alt uruit este posibil dar acesta trebuie sa fie amortizat de tampoanele de cauciuc...iar vibratiile in caroserie n-au legatura cu acestea.Va recomand sa verificati singuri impreuna cu inca o persoana ideal ar fi pe o rampa ...se introduce in marsarier cu frana de mana trasa se ridica un pic mai brusc fara sa fortam plecarea de pe loc de cateva ori pana cand ne dam seama cam cat e cursa motorului pe tampoane sau daca se aud zgomote cand se misca....de obicei cedeaza cel de pe mijloc spre habitaclu urmatoarea verificare timoneria este mai dificil dar se poate misca prin rampa.Ca sa nu mai fie nevoie de atata munca tineti mana pe schimbator cand deccelerati si o sa aveti si acolo vibratii ori reactii care dovedesc faptul ca motorul se misca pe tampoane nepermis de mult. Am mai intalnit doar odata ca motorul sa fie montat prost in urma reparatiei dupa un accident si sa faca zgomot in viraje cand tot ansamblul se deplasa cativa milimetri suficient cat sa transmita vibratiile in caroserie....reusita e de 100% cu putina atentie.Eu deja am experienta si le vad urmele de contact fara sa mai fie nevoie de miscat masina....tinem legatura pentru ca stiu un asemenea zgomot e foarte neplacut,dar relativ usor de rezolvat.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine am verificat in toate felurile posibile. De cand am luat-o mia zis fostul propietar de problema. Se pare ca de la 50.000 km a inceput sa se auda. Fostului propietar i s-a spus in service de producator ca problema tine de diferential, care nu se merita schimbat pentru atata lucru. I s-a mai zis ca poate sa mearga asa cel putin 500.000 km
E drept, nu se aude deranjant dar se aude. Practic este un suierat, nu vibratie. Suieratul este oarecum perceptibil la decelerari la viteze peste 100 km/h. Am testat prin toate metodele, inclusiv cu masina suspendata, insa nu se aude cu ea suspendata, ceea ce ma duce cu candul ca suiera cutia. Alti mari mecanici mi-au zis ca e normal ca cica ar fi regresul turbinei ce se aude un esapamenta,. pare oarecum plauzibil. Nu mi-a facut absolut deloc porobleme, nici macar nu s-a accentuat de cand am luat-o,l asa ca am lasat-o asa.
Consider ca in momentul in care acest suierat ar fi destul de sesizabil, ar trebui gasita problema. Insa cum la mine nu il aud decat eu......
  • sorinete

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
in nici un caz nu e din tampoanele motor sau cutie. eu le-am schimbat toate si tot face. foarte posibil din evacuare . in nici un caz de la cutie. e posibil ca toba sa atinga caroseria f putin
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu unu nu mai vad sensul discutiilor...daca fiecare stim de la ce este ,putem rezolva banuiesc fara probleme defectiunea fara ajutorul nimanui,eu asa fac si nu dau gres.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR