Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Torros

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati cu o problema care nu o pot rezolva singur. Radiatorul de caldura din bord cred ca este defect, pentru ca daca dau drumul la caldura imi scoate o "ceatza" alba pe prizele laterale de aer din masina. Am fost cu ea la "meserias" si mi-a spus ca ma costa 200-250 lei sa-mi dea jos bordul si sa schimbe radiatorul de caldura din bord. Unul nou am intzeles ca este in jur de 100-200 lei si nu e recomandat sa iau unul second hand. Intrebarea este: Stie cineva daca pot sa desfac singur (fara sa merg la service) numai consola centrala fara sa dau jos tot bordul? Si cum se face asta? Eu am vazut ca pe consola centrala care merge la schimbatorul de viteza sunt niste suruburi pe partea soferului si a pasagerului din fatza. Pot sa lucrez la acel radiator daca desfac numai alea sau trebuie totusi dat jos bordul complet. Va rog mult sunt disperat pentru ca este cea mai nefasta perioada (financiar) a mea si nu imi permit sa merg la service cu masina. Va multumesc anticipat.

Opel Vectra A, an '92, motor C16NZ, 1.6i.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
merge fara sa dai bordul jos.desfaci suruburile din lateral.radiatorul e intr-o cutie neagra prinsa in cleme.
totusi nu cred sa fie de acolo pt ca vectra nu are robinet separat pe radiatorul de caldura.
eu zic sa mai cauti cauza pierderii de antigel.
momentan nu merge "cautare" dar sigur s-a mai discutat subiectul.
  • Torros

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ok man mii de multumiri... o sa caut inatai acolo sa nu fie vreun colier sau furtun de vina... apoi revin cu amanunte...
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=calorifer+vectra

Daca cautai de la inceput era mai usor Smile. Si eu am facut operatia si nu e mare lucru. Incepi cu demontatul cu consola dintre scaune.
Skip ads

  • Torros

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Embarassed ... sorry... dupa vreo 4 ore petrecute langa ea... am dat ieri si eu radiatorul jos... aveam aceeasi probl ca tine... tava era plina de antigel....... acum intrebarea e alta.. ce fac cu ala vechi ca nu vad pe unde curge?..... Crying or Very sad Crying or Very sad se mai poate face ceva?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu se poate reconditiona.Trebuie schimbat cu cu unul nou.Nu SH
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Nu se poate reconditiona.Trebuie schimbat cu cu unul nou.Nu SH

Fiind totul din metal se poate cositori. Acuma depinde pe unde e spartura. Ca sa vezi pe unde curge pui intr-o parte un dop. In partea cealalta un furtun mai lung si bagi aer pe el. Caloriferul il bagi in apa. Asa ai putea sa-l repari doar ca nu prea se merita pt ca in timp se depun in el chestii si nu mai baga caldura cum ar trebui. Cel mai bine e cu unul nou.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De obicei nu crapa metalul ci lateralele din plastic.
Cat despre suflat in el , fisurile care apar sunt in general foare mici si nu se deschid decat la presiunea ce apare in instalatie cand e cald motorul.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Calorifeul e total din metal. Doar la cele cu a/c e ceva plastic.
Si nu am zis suflat(e si asta o solutie daca e spartura mai mare), poti sa bagi aer in el de la un compresor. Unde mi l-am cositorit pe al meu mosulica ala avea compresor, un manometru si baga ce presiune trebuia. Romanu le rezolva pe toate Wink
  • Torros

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor va multumesc pentru sfaturi. Au fost de un real ajutor. L-am dat jos si o sa-l inlocuiesc cu unul nou. Ce-i sigur ii sigur. aceasta discutie se poate inchide acum. Mii de multumiri tuturor celor care au avut amabilitatea sa ma ajute.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR