Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut Am si eu o astra g z16xe imi da cod eroare P0351 avand urmatoarele simptome:
-relati neregulat
-Motorul nu are vlaga
-la accelerare brusca intrerupe
-zgomot ciudat la esapament
--imi uda bujia 1 dupa ce o curat o pornesc de 3 4 ori beculetul Check Engine se stinge masina merge bine 2-3 kM dupa care iar apar aceleasi simptome
Schimbat Bobina de inductie si bujiile masina facand la fel.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0351 Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit Malfunction
zici ca ai schimbat bobina si face la fel,verifica compresia la motor,firele de la bobina la ECU,sau ECU pe duca
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai o problema in cilindrul 1. Uleiul care patrunde in exces in cilindru,pe linga tija supapei(semering) sau pe la segmenti(uzati),compromite (uda) bujia,efectele fiind cele precizate de tine,plus un consum majorat de combustibil.In aceasta situatie motorul merge corect,din momentul montarii unei bujii bune si pina la udarea acesteia din cauza excesului de ulei.Cauza este pur mecanica...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0351 = ECU defect, colet si-l fac. Daca a fost intervenit in el nu ma cauta la publicitate. Recomandare, nu interveni tu sau specialisti cu numele, cirurgia pe creier e cam dificila...
Skip ads

  • decar

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema cu sonda lambda. In urma scanarii cu op-com am gasit

P0130 - O2 Sensor Range/Performance

Eroarea apare si dispare aleatoriu. In urma unor masuratori efectuate la sonda am gasit valorile normale insa in acel moment martorul din bord era stins.
Se mai intampla uneori ca mai intai motorul sa oscileze la relanti si sa smuceasca in mers si dupa o perioada martorul se aprinde si motorul merge normal.
Am curatat debitmetrul, clapeta si am verificat toate furtunasele de vacuum=ok
Am verificat bujiile, fisele si aprinderea = ok
Poate cineva sa ma ajute cu un sfat ce as mai putea sa-i fac deoarece nu cred ca ar fi sonda lambda fiindca eroarea apare doarcand vrea ea,pot sa fac si 300km si sa nu apara si uneori sta aprinsa cateva zile.Am incercat sa o masor atunci cand este martorul aprins insa se stinge de parca ar stii ce vreau sa fac.

Masina este un Opel Vectra B din 1998 cu motor 1.8 16v cod x18xe si are instalatie de gaz Tomaseto de cca 50000 km.
Problema apare si pe gaz si pe benzina (am incercat sa merg doar pe benzina crezand ca ar fi de la gaz)

Cu multumiri Decebal.
  • Spadolini

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai se poate sa ai un furtun de vacum undeva ciupit sau rupt
un fir de la sonda care este frecat, pinii din conector pot fi oxidati sau nu fac contact perfect
poate trage aer pe undeva pe la galeria de evacuare si atunci zice ca este o masa de aer necontorizata!
mesaj in privat si te trimit la cineva
  • ionut34

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un Opel corsa B,an 98,motor de 1000,12 v,a mers ok pana la incepul lui martie,dupa care a stat nepornita 3luni.
Azi cand am incercat sa o pornesc,surpriza,nu a mai vrut deloc.
Am scos rampa de bujii si bujiile crezand ca sunt ude,dar acestea pareau a fi in regula,le-am montat inapoi si tot nu a vrut sa porneasca.
Mai mult de atat nu stiu ce sai fac,daca ma poate ajuta cineva ar fi ok..multumesc celor care imi pot da un sfat bun
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca scanteieste, benzineste atuci schimba cheia si daca tot nu vrea -test
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ionut34 a scris:
Azi cand am incercat sa o pornesc,surpriza,nu a mai vrut deloc.
Am scos rampa de bujii si bujiile crezand ca sunt ude,dar acestea pareau a fi in regula,le-am montat inapoi si tot nu a vrut sa porneasca.
In mod normal,cind in cilindru ai benzina si scinteie(parte mecanica,OK.),motorul porneste.Acceptind ideea ca senzorul da volanta e OK.(lipsa martor aprins) si exista scinteie(bujii uscate),e posibil sa existe o problema pe alimentarea cu carburant.Se va verifica functionarea pompei(debit si presiune),la injectoare fiind un pic mai complicat...
  • ionut34

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc celor care au gasit timp sa-mi raspunda,am rezolvat problema.
Am verificat tot ce ati zis voi,nu aveam martori aprinsi in bord,insa stiam ca ultima oara nu aveam foarte multa benzina,i-am pus un litru si la a doua cheie a luat-o....deci nu aveam benzina,asta era cauza,cred ca s-a evaporat cumva neifiind multa,tinind cont de faptul ca nu aveam pierderi..
  • alex_sre

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,am si eu o problema cu corsa c 2002 1,2 benzina ,consum mare de benzina si bubuituri in toba de esapament, numai dupa ce am procurato mi sa aprins beculetul galben(robinetul), am vazut pe aici ca mai multi au probleme si am incercat sa rezolv singur. Am curatat EGR , debitmetru,sonda lambda 2 dar nimic. Dupa metoda cu frina si acceleratorul am urmatoarele erori 0141 0141 0340 1405 0130. Distributia am puso la punct cu trusa KM, era putin deviata. Va rog sa ma ajutati.
  • decar

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
decar a scris:Salut.
Am si eu o problema cu sonda lambda. In urma scanarii cu op-com am gasit

P0130 - O2 Sensor Range/Performance

Eroarea apare si dispare aleatoriu. In urma unor masuratori efectuate la sonda am gasit valorile normale insa in acel moment martorul din bord era stins.
Se mai intampla uneori ca mai intai motorul sa oscileze la relanti si sa smuceasca in mers si dupa o perioada martorul se aprinde si motorul merge normal.
Am curatat debitmetrul, clapeta si am verificat toate furtunasele de vacuum=ok
Am verificat bujiile, fisele si aprinderea = ok
Poate cineva sa ma ajute cu un sfat ce as mai putea sa-i fac deoarece nu cred ca ar fi sonda lambda fiindca eroarea apare doarcand vrea ea,pot sa fac si 300km si sa nu apara si uneori sta aprinsa cateva zile.Am incercat sa o masor atunci cand este martorul aprins insa se stinge de parca ar stii ce vreau sa fac.

Masina este un Opel Vectra B din 1998 cu motor 1.8 16v cod x18xe si are instalatie de gaz Tomaseto de cca 50000 km.
Problema apare si pe gaz si pe benzina (am incercat sa merg doar pe benzina crezand ca ar fi de la gaz)

Cu multumiri Decebal.


Am rezolvat problema.
Era sonda lambda.
Dupa ce am verificat toti senzorii, aprinderea, alimentarea, compresia la motor am luat o sonda de la dezmembrari si problemele s-au rezolvat ( pt moment, cine stie cat o tine)
Specific ca la dupa un timp motorul mergea foarte prost (la relanti parca nu mergea o bujie, in turatie se ridica f greu si avea momente cand intrerupea)
Skip ads

  • alex_sre

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salutare fratilor, am revenit in forta , am schimbat sonda lambda dupa catalizator,sa stins bekuletul galben , dupa citiva kilometri mi se aprinde masina cu cheita ,,si tot asa se stinge si iar se aprinde,,, si tot acelaeasi erori am 0141 0141 0340 si 1405 ,,,ajutatima va rog ce sa mai fac si de data aceasta ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De curiozitate intreb,ai sters vreodata erorile citite,ca sa vezi ce iti ramine activ?
  • alex_sre

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2013

  • Mesaj Privat
da, de citeva ori
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
P0136 - O2 Sensor 2 Open Circuit
(04) - Not present
Intrebare :
Acel 04 not present , inseamna ca nu vede sonda lambda ? Adica ceva legat de fire ?
Am trecut in viteza peste linia de tramvai si ceva deniveliari si a aparut , am sters eroarea vad ca momentan nu a mai aparut .. ma gandesc ca daca era stricata sonda aparea imediat eroarea ..
Astra G z16xe 2002
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Open circuit-circuit electric deschis,intrerupt.Normal sa apara eoare,asta nu inseamna ca e defecta sonda...
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca , e din contacte imperfecte ? fir intrerupt .. ceva de genu ?
Daca stie cineva cum pot ajunge la sonda , am scut si ma chinui groaznic sa il dau jos , mai ales pe cric Rolling Eyes . exista vreo alta posibilitate ?
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
S-a aprins martorul Check Engine de 3 ori pana acum, de fiecare data la drum in exteriorul orasului cu urmatoarele doua coduri de eroare:
P0036 (Interval/performanta a circuitului incalzire senzor O2(B1 S2)
P0136 Circuit O2 (Bank1 senzor 2) - defect de circuit
Am trasat graficele si arata cam asa:

Testul a fost facut cu motorul cald, la 700 rpm. In a 2-a poza au fost si cateva calcari ale acceleratiei.
Valorile sondei 1 par ok, fluctueaza intre ~0.1 si 0.9V, iar cea de-a doua sonda nu e moarta, functioneaza insa cauzeaza cele doua erori. Nu funtioneaza in parametri?
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
cecenia a scris:P0136 - O2 Sensor 2 Open Circuit
(04) - Not present
Intrebare :
Acel 04 not present , inseamna ca nu vede sonda lambda ? Adica ceva legat de fire ?
Am trecut in viteza peste linia de tramvai si ceva deniveliari si a aparut , am sters eroarea vad ca momentan nu a mai aparut .. ma gandesc ca daca era stricata sonda aparea imediat eroarea ..
Astra G z16xe 2002


NOT PRESENT se refera la cauza aparitiei codului de eroare. deci cauza ,defectul,socul...etc,care a provocat acel cod de eroare nu mai este prezenta. codurile de eroare stocate cu NOT PRESENT ca si specificatie pot fi sterse,cele fara acea specificatie ,nu...asta ca fapt divers. oricum,NICIUN cod de eroare nu e indicat sa se stearga fara o verificare fizica acolo unde este posibil. dar in mare,cele cu not present...sunt pe genul "da-i ca merge" Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR