Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • Valutanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Scuzati-mi entuziasmul, dar eu vorbeam de statii comerciale, deschise publicului. Daca statiile pe care le stii la Prahova si Bucuresti sunt deschise publicului, ti-am fi recunoscatori sa postezi adresele si nr. de telefon, ca sa beneficieze toata lumea de serviciile lor. Mersi!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sunt postate pe-aici pe undeva...
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Sunt din Targoviste, si am luat de pe acest site nr.de tel.al d-nului Pavelescu(un om tare jovial si serviabil, pasionat as putea spune), care m-a pus in legatura cu d-nul Virgil, cu care am discutat in vederea alimentarii cu CNG masina mea personala. Sper ca totul sa fie ok, va tin la curent cu primele impresii dupa alimentare.
Numai bine tuturor.
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
DB-01-VIN vreau si eu sa stiu dupa ce reusesti sa alimentezi cam ce suma de bani ai fost nevoit sa dai. Si cat timp a durat alimentarea. Eu am alimentat masina mea un opel astra g cravan 1.6 cng la bulgari in 3 minute si ma costat 24 de leva= 54.9432 RON. Nu ma atrage asa de are sa alimentez de la "o pompa artizanala" avand in vedere ca presiunea de alimentare este de 250b .... Am o oarecare team.

Din discutiile avute cu domnul de la Ramnicu Vâlcea de la natural gaz , am inteles ca undeva in aceasta vara iulie-august o sa fie deschisa o satie publica GNCV undeva pe bulevardul Iuli Maniu Bucuresti sec.6 . Astept cu drag si spor.
Skip ads

  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut.Nu sunt expert in asa ceva, am citit doar ca sa ma informez pt.ca am aceasta masina cu CNG din fabrica montat. Masina am luat-o cu ochii inchisi (acum 2 sapatamani) datorita faptului ca e din 2012, aproape 160 000km demonstrabili, 1,4 TSi 150CP, cu optiuni pe care nici un seria 7 nu le are (eu cel putin nu aveam pe A8, seria 7 chiar toate aceste optiuni, exista dar le prinzi greu la masini, si in general doar la masini de lux): Distronic, Lane Asist, Side Asist, Camera luat vederi pe marsarier, carlig remorcare electric, perdeluta electrica haion & manuale pe usi, webasto cu telecomanda, Keyless entry & go, DSG cu padele la volan, camera pt.recunoasterea semnelor de circulatie (open eye mi se pare ca ii zice la Opel), toata masina e bej deschis la interior-din plafon pana la mocheta, bordul superior este un maro mov (am vazut niste Insignia cam la fel la plansa superioara de bord maro-mov), scaune electrice si incalzite, bancheta spate incalzita, PDC fata -spate, park asist -parcheaza singura,navi-plus cu touch, pachet crom exterior, leduri in faruri si lampi spate , bixenon autoadaptiv, trapa, bancheta spate rabatabila si sac ski, masaj scaune fata, 2 X climatronic modelul nou,de comnezi volan, volan piele, jante 17'',geamuri electrice, nu mai amintesc ca ne apuca noaptea aici...
Brandul nu cred ca conteaza desi dupa tipul motorului banuiesc ca ai ghicit....
Initial nici nu am stiut ca este pe CNG si nu pe LPG. Mi-a placut atat de mult, am vazut ca are rezervorul de benzina de 33 litri, nici nu mi-am pus problema ce fel de gaz foloseste ca alternativa. Din intamplare acum cateva zile am aflat ce si cum, la service unde am ridicat masina pe elevator si mi-au atras atentia rezervoarele, conductele, catalizatoarele mari, etc.Apoi, intrand in computerul de bord al masinii am descoperit acolo ca avea un indicator care arata puritatea CNG- banuiesc de la ultima alimentare- si arata 92%. Am stat pe net, inclusiv pe youtube sa vad ce si cum, etc
Pe youtube am vazut exact ce si cum cu modelul meu pt ca din 2010 firma a introdus simbioza asta 1,4 tsi 110kw dubla alimentare care la ei se numeste ecoline...
La reprezentanta se uitau ca curca-n lemne la masina, dar nu ma mir, pt.ca ei daca nu aduc asa ceva spre vanzare in Romania e clar ca nu au habar...
Revenind on topic:
1:cate kg de CNG ai alimentat cu cei 55 lei si cati km ai mers cu masina?
2:cum se simte masina cand merge pe CNG?

Referitor la temerea ta, eu sunt poate mai inconstient din fire, poate datorita faptului ca toata viata am avut noroc cat sa dau tuturor si tot mi-ar ramane destul si pt.mine. Niciodata nu pun raul inainte, iar in cazul de fata cred ca daca oamenii au un compresor bun, pot baga 200 atmosfere cat sa fie ok...La telefon mi-au zis informativ ca ma va costa 100 lei plinul -cica stiau tipul masinii mele ( are 3 rezervoare, iar pe youtube este un film in care o masina similara cu a mea a parcurs 780km pe CNG).
Tinem legatura, numai bine.
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am alimentat aproape 15 kg (cred) nu stiu exact ce era acolo scria in bulgareste si am vazut a pompa 14.900 si ceva. acuma nu stiu ti-am zis daca erau kg sau altceva. Ideia este ca cu alimentarea asta am iesit doar pe CNG cu un consum de aproximav 5 /100 km . Deci am mers undeva la aproape 270 km doar pe cng. La masina mea am 3 rezervoare situate pe sub masina si o masa maxima de 19kg. Dezavantajul pe care il am eu fata de tine ( daca il pot numi dezavantaj ) este ca eu la rezervorul de benzina il am doar de 14 L .
Eu acuma sunt la munca nu am cartea tehnica a masini sa iti zic exact ce scrie acolo dar din ce imi amintesc eu ca scria acolo ar trebuie sa imi intre in rezervorul de cng 19kg si sa am o autonomie de mers undeva la 370 km , iar la benzina undeva la 230 cu un total de parcus la un plin de doar 600km total cu toate rezervoarele benzina inclusiv cng pline.

Acuma eu nu stiu exact de ce a intrat doar 15 kg de cng in butelii si nu 19 precum este specificat pe carte tehnica a masini. Referitor la masina o am din toamna anului trecut si am inmatriculat-o si omologato exact cum scria in cartea nemtesca aceas chestie au trecut-o baieti de la rar si in carte romaneasca.

Acum astept si eu sa vina cineva cu o ideie sa stiu si eu dc nu a intrat in buteliile de cng 19 kg si a intrat doar 15.....
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ai putea sa imi dai detalii cu privire la procedura de inmatriculare? Sincer am emotii ca maimutoii de la RAR maine (cand am programarea) sa nu faca figuri cu privire la omologarea instalatiei CNG. La o prima vedere, acum 2 zile un tehnician de acolo s-a uitat pe briefurile mele si croncanea ceva de genul ca nu imi va omologa instalatia pt.ca "Romania nu e pregatita pt.asa ceva".Daca as avea date certe cu privire la alta Carte de Identitate eliberaata de RAR (indiferent de orasul in care a fost eliberata) poate nu ar mai avea ce sa comenteze. Scandal stiu sa fac, foc pot sa le dau, cu procese pot sa-i amenint, dar cred ca totusi trebuie sa depasim aceste modalitati de a rezolva situatii normale practic, ca nu cer sa mi se omologheze pe masina o instalatie artizanala de NOS sau mai stiu eu ce.
Numai bine,
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu la rar pot spune ca nu am avut mari probleme . Spre norocul meu sau pura coincidenta la rar am dat de un vechi prieten de al meu care ma ajutat prin faptul ca "comentariile" colegilor lui si nu a trebuit sa ma mai supun unei "atentii" . Iar domnul inginer de la rar seful cel mare mi-a spus asa . citez:
Eu " Domnul inginer este ok masina adica imi veti mentiona in carte masini romaneasca toate datele tehnice ale masini?"
El " Normal ca vom trece tot daca masina asa sa nascut cum sa trecem noi altceva."

Oricum pe langa actele pe care le-au cerut ei la rar acest domn inginer (sa ii dea d-zeu sanatate ) a stat cu actele mele vro 2 ore. Aici in cazul in care o masina "normala" de la intrarea in rampa pana la eliberarea documentelor dureaza cam maxim 40 de minute . A cautat el pe internet a trag niste acte referitor la cng ( actele erau in germana ) dupa net a tot citit sa documentat cum ca masina are ca si tip de alimentare cum zic eu ERNGAZ ( benzina+cng) si cum ca s-ar apropia de o masina VERDE.

Pe cartea nemteasca era trecut la Euro asa Euro3/Un D4 (parca) si mi-au catalogat masina ca fiind EURO 4 ceea ce ma multumit foarte mult. Pe tine te intereseaza mai exact asta:
- RAR tinand cont ca momentan nu avem multe masini pe CNG si ca nu avem service pentru asa ceva in conditiile oferite de lege nu ar avea dreptul sa omologheze asa ceva, DARR si aici un DAR mare nu au de ales si trebuie sa omologheze si sa Aprope ITP-ul pentru masinile "noastre speciale".
- Trebuie sa fi foarte atent si sa ai toate actele masini originale ( eu am avut si actele traduse )
- Cel mai bine ar fi sa lasi ciocul mic pentru a nu fi nevoit cum sunt romanii invatati cu "atentii" . Daca te iei cu ei in gura e posibil sa nu iti omologheze instalatia de cng si sa iti spuna ca este interzisa si sa te una sa o dai si jos..... ceea ce din punctul meu de vedere este un "EXCESS DE ZELL".
Oricum spre deosebire de buteliile de gpl care are termen de valabilitate 10 ani cele de cng au un termen de Valabilitate de 20 de ani.

Pe mine ma costat asa:
- 480 lei parca taxele de RAR ( identificare,itp toate prostiile astea)
- In urma catalogari de la RAR masina a fost catalogata ca fiind E4 si emisiile de CO2 fiind 119 = am platit la anaf 450 lei (+sau- 20 de lei) .

Ai grija ca nu poti inmatricula masina in acceas zi cu rar pentru ca. La anaf dureaza 1 zi pentru ca ei sa iti calculeze taxa de poluare dupa ce ai depus dosarul, pe langa asta dupa ce te-ai dus a doua zi ca sa vezi exact cat ai de plata daca achiti plata pana la ora 12:00 poti sa te duci la inmatriculari a doua zi. Daca nu platesti pana in ora 12:00 nu poti inmatricula masina a doua zi trebuie sa te duci a 3 zi( dureaza la ei pana intra actele in sistem etc..) . Per ansamblu iti ia ca sa inmatriculezi masina cam 3-4 zile. Eu mi-am luat de la munca 1 sapt liber sa fiu sigur ca am timp sa alerg de colo pana colo. Ai grija insa ca la inmatriculari persona care poate inmatricula masina este PROPIETARUL acesteia. La rar poate sa se duca oricine si la anaf insa la inmatriculari trebuie sa fie titularu personal ( mai dai si pe acolo 100 lei )

Cu 1000 lei am inmatriculat masina.

Acuma ce iti pot spune succes. App masina mea este Opel Astra G Caravan 1.6 CNG Erdgas modelul - Njoy
P.S: Ai reusit sa alimentezi masina de la acel domn din buc cu cng? cat ai bagat, cat timp a luat si cati bani ti-a luat!
Skip ads

  • Valutanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
DB-01-VIN a scris:Ai putea sa imi dai detalii cu privire la procedura de inmatriculare? Sincer am emotii ca maimutoii de la RAR maine (cand am programarea) sa nu faca figuri cu privire la omologarea instalatiei CNG. La o prima vedere, acum 2 zile un tehnician de acolo s-a uitat pe briefurile mele si croncanea ceva de genul ca nu imi va omologa instalatia pt.ca "Romania nu e pregatita pt.asa ceva".Daca as avea date certe cu privire la alta Carte de Identitate eliberaata de RAR (indiferent de orasul in care a fost eliberata) poate nu ar mai avea ce sa comenteze. Scandal stiu sa fac, foc pot sa le dau, cu procese pot sa-i amenint, dar cred ca totusi trebuie sa depasim aceste modalitati de a rezolva situatii normale practic, ca nu cer sa mi se omologheze pe masina o instalatie artizanala de NOS sau mai stiu eu ce.
Numai bine,


N-ar trebui sa ai probleme. Deja RAR a omologat cca 1000 de masini cu CNG in toata tara.
Daca totusi exista probleme, trebuie doar sa ia legatura cu omologii lor de la Bucuresti - care stiu deja lectia - si se rezolva. Succes!
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Luni sau marti ajung in Buc. sa alimentez. Cu privire la procedura de inmatriculare nu imi fac probleme, de la 18 ani am adus masini din Europa pt. mine sau pt. altii. Mai am o masina pana cand ii iau nr.negre- definitive cu care sa merg, nu sunt legat de masina asta.
Singura chestie prin care nu am trecut pana acum este aceasta instalatie de CNG pe care tre sa o treaca la RAR pe Cartea de Identitate.
La 14 30 am programare azi la RAR sa ii fac Carte de Identitate. Nu sunt genul s afac scandal neprovocat, sunt si jurist printre altele, cei d ela RAR ma stiu ca persoana (am facut Carti de Identitate fara numar) insa cum aici In Targoviste inca nu au facut asa ceva, si pe deasupra toti inspectorii de aici sunt recunoscuti ca mari spagari....e putin cu dus-intors situatia.
Numai bine si va tin la curent.
  • Valutanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Mai exista omologari de masini cu GNC la Dambovita. Uite un extras dintr-o statistica RAR pusa la dispozitia Asociatiei Producatorilor si Utilizatorilor Gazului Natural Comprimat - CNG din Romania:
JUDET CATEGORIE COMBUSTIB COD EMISII NR. VEHICULE
DB M1 BENZ/GNC E4 23
  • Valutanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Mai exista omologari de masini cu GNC la Dambovita. Uite un extras dintr-o statistica RAR pusa la dispozitia Asociatiei Producatorilor si Utilizatorilor Gazului Natural Comprimat - CNG din Romania:
JUDET DB
CATEGORIE M1
COMBUSTIB BENZ/GNC
COD EMISII E4
NR. VEHICULE 23
Skip ads

  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pt.raspunsuri. Am notat si sper ca totul sa fie OK. ce-i drept, acum cateva zile am lasat briefurile unui amic( care avea alta masina lasata pt. carte de Identiatate) la RAR sa le arate unui inginer, care fara sa se uite in calculator, etc i-a zis asa intr-o doara ca nu ar fi pe D-ta acest gen de omologari.Masina mea este 2012. euro 5, etc .In mod normal la o masina de 4 ani vechime chiar nu ar avea ce sa comenteze, dar nefiind trecut prin acest gen de omologare, am preferat sa ma informez si sa am toate atuurile/raspunsurile pregatite de partea mea pt.eventualele discutii cu inginerii RAR.
Acest extras din statistica RAR unde poate fi consultat?Se reactualizeaza constant, etc?
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
O coparatie foarte interesanta care am gasit-o eu pe internet gasiti aici intre CNG vs GPL .Unde puteti sa comparati orice.
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am fost la RAR azi....
Lumea e mica, noul sef d ela RAR D-ta e Costin Ana, un amic de-al meu. A vazut si el masina, mi-a laudat-o, au bagat-o pe flux, toate bune si frumoase, insa la final au venit cu o scuza: nu imi pot face noxele si la CNG pt.ca am rezervoarele ....goale. Bun, zic ei, maine, sau oricand vreau, revin la ei cu CNG in rezervoare ca sa poata stabili noxele si....gata. Mda, nu e chiar gata, ca mi-au expirat nr.provizorii...m-as fi riscat sa vin azi in Buc. sa alimentez (stabiliesem cu d-ul Virgil Andreescu sa ma astepte) dar am zis intr-un final pas....Nu are rost atata risc doar ca sa am eu maine carte de identitate eliberata...Prin urmare am contramandat drumul in Buc., maine dim.ma duc sa imi iau alte nr. rosii si umplu rezervorul apoi.
Dar intrebareaa este: din moment ce masina mea este fabricata sa mearga preponderent de CNG, iar cand nu mai este CNG se trece automat benzina, presupunand ca ma prezentam la RAR cu CNG in rezervor, cum mi-ar fi facut noxele pt. benzina?Stateam acolo 100 de ani pana se consuma cng-ul din rezervoare si trecea automat pe benzina?Eu nu am vreun buton prin care sa fac switch-ul intre cele 2 alimentari...
Tinem legatura....
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ion Voicila a scris:O coparatie foarte interesanta care am gasit-o eu pe internet gasiti aici intre CNG vs GPL .Unde puteti sa comparati orice.

Bun linkul.... Smile
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
DB-01-VIN a scris:
Ion Voicila a scris:O coparatie foarte interesanta care am gasit-o eu pe internet gasiti aici intre CNG vs GPL .Unde puteti sa comparati orice.

Bun linkul.... Smile


Multumesc.

Oricum prietene ar tebui sa ai asa ceva. Cauta in manualul masini trebuie sa existe acolo ceva explicati despre modul de utilizare la CNG . Parerea mea este ca ori ai buton cum este la mine si comut manual consumul intre benzina si CNG ori sunt sanse sa se faca trecerea automata cum sunt la masinile pe gpl. Dar iar aici revin si nu vad rostul. Diferenta foarte enorma intre cng si gpl este ca la - 20 de grade sau cum vrei tu masina iti porneste pe CNG spre deosebire de GPL unde iti trece pe gpl abea dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura.
Uite lasa-mi exact datele masini sau prin PM cum preferi daca nu vrei sa scri aici si iti caut eu . As prefera sa imi scri exact ce scrie in cartea nemteasca numele complet cat si anul fab.
  • DB-01-VIN

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Vesti bune: ca sa inchei o saptamana buna, am reusit sa rezolv "problema" alimentarii cu CNG mult mai simplu: m-am prezentat la RAR azi la ora 8 cu urmatoarea poveste: masina are CNG, si ca dovada avem urmatoarele date: in comp.masinii-pe dysplay apare (de la ultima alimentare de fapt) puritatea CNG 90%, adica dupa logica mea, daca nu ar mai fi CNG in rezervor, ar indica (cum mi-a mai indicat si pana acum-de fapt vrajeala ca NU indica asa masina "No CNG, please Refuel" -am inventat eu exprimarea asta ca vezi Doamne mi-ar fi aparut acum cateva zile inainte sa alimentez....
Le-am spus ca m-ar fi sunat d-nul Andreescu aseara dupa ce stabilisem sa ma duc la el azi sau dupa ce voi lua nr.rosii sa ma intrebe cati km.am facut cu masina de vineri 11 martie (cand cica eu as fi alimentat la el, daar de fapt eu pana in prezent nu am ajuns la dansul) pana pe 14 martie cand imi expirase asigurarea la masina. De pe 14 pana pe 17 martie masina a stat parcata la Lidl, exact langa RAR Targoviste.
-Cand i-am spus D-nului Andreescu ca eu doar am venit pana in Targoviste si m-am mai dat cu masina prin oras pana pe 14 martie, acesta m-ar fi invatat sa ma uit in computerul masinii si sa verific daca mai am CNG. In plus, o "dovada" ca masina si acum ruleaza pe CNG este faptul ca in bord, in ecranul turometrului (partea stanga) imi apare acea iconita verde cu masinuta si drum sub ea....
Acea iconita este de fapt Assistant driver...si imi apare ori de cate ori pornesc masina si ramane aprins daca NU-l dezactivez din comp.masinii , chiar daca Distronicul l-am dezactivat (ACC off).
Un alt noroc a fost faptul ca pe youtube exista un clip cu o masina similara cu a mea care este pe autobahn (are si ea Assistant, Distronic, etc) dar cand activezi Distronicul apare in partea dreapta(la vitezometru) inca o iconita albastra parca cu drumul...etc...apoi pe displayul central ma pune sa setez distanta fata de masina din fata, etc sau lane assist, etc.
Singura emotie am avut-o cand m-a intrebat unul din ingineri (ca bagasesm masina iar pe flux, etc) de ce in ceasul de bord de la turometru am indicatorul la zero ....
Acum: la aceasta masina- hai sa spun si brandul desi nu vreau sa intru in polemnici legate pe acesta tema, din capul locului tin sa precizez ca NU sunt fan al nicunui brand, le cunosc pe toate cu bune si cu rele, si desi BMW " ma coafeaza" cel mai bine sunt dezamagit de lipsa fiabilitatii din ultima perioada. Eu am fost un norocos, insa am dat masini la amici,prieteni, necunoscuti cu care tin legatura si cand ma suna unu din Norvegia sa imi spuna ca i s-a rupt distributia (in mers) din senin, fara nici un rontait in prealabil, fara nici un zgomot care sa te puna pe ganduri, etc si ca acum masina va deveni cotet de pasari daca nu da 4900 e pt.alt motor, etc nu iti pica bine, Si exemplele pot continua. Apoi ma gandesc ca am fost cu masinile respective in concedii, prin insule (din Grecia, etc) unde daca mi s-ar fi intamplat mie asa ceva din senin mi-ar fi stricat concediul....nu pica bine la digestie asa ceva....Bine, nici cu Audi Jaguar Mercedes nu mi-e rusine, am relatari de la posesori care au luat de la mine masini si care .....Eu nu le-am tinut mult, apoi le-am dat si poate de aceea nu s-a intamplat la mine, dar asta nu inseamna ca probleme (grave) nu au respectivele modele...Dar despre asta daca doriti va scriu altadata.
Revenim:masina este VW Passat ecofuel, din martie 2012. Aveti si link cu un clip cu o masina similara cu a mea:

http://www.youtube.com/watch?v=yPipWy-oa7Y

Ca sa rasp. pe scurt amicului Ion din Giurgiu: masina nu mai are nici un buton de trecere de pe CNG pe benzina. Ea ruleaza pe CNG, iar dupa consumare trece automat pe benzina. Nu ai cum sa setezi tu asta din optiunile masinii.
Acum, la Passatul asta= NU mai am indicatorul de apa in partea de jos a turometrului (ceasul din stanga) ci acolo este de fapt indicator pt. nivelul CNG. Apa este cu iconita pe vitezometru i partea dreapta alaturi de restul martorilor din bord. Puteti urmari clipul ca sa va lamuriti: in acel clip, practic omul a demostrat cat de mult se poate merge cu CNG: a mers 370 km, are rezervorul la 1/2 si mai poate inca 370km-urmariti ce ii apare pe dysplayul central-Range, cat CNG mai are in rezervor, etc...Apoi mai sunt 32 litri de benzina...
Bun...cand ala de la RAR m-a intrebat ce e cu indicatorul ala (care la mine acum ce-i drept este la ZERO ca NU mai am CNG), i-am servit iar o vrajeala:
-Ala arata de fapt presiunea CNG , pt. ca CNG poate fi incarcat intre 200 si 250 atmosfere. Nu are cum sa arate nivelul CNG, ului ca CNG-ul se masoara in kg de fapt, ca e bagat cu compresorul in rezervor. Si ca sa par si mai pertinent in explicatiile mele am continuat:
-Cand am adus masina prima data, am alimentat cu CNG de la Rm.Valcea, unde intr-adevar imi arata full la presiune, pt. ca acolo este o statie puternica, omologata, etc.-acolo mi-au bagat CNG la 250atmosfere. Cand am alimentat in Buc., desi rezvorul era full, indicatorul era tot la zero...
Inginerul RAR: - De ce?
Eu: - Pai cei din Buc. sunt niste privati, au un compresor cumparat de ei, etc nu sunt o statie de alimentare publica, etc...si ca fapt divers nici nu au putut alimentaa cat mi-au alimentat cei din Rm.Valcea, tocmai pt.ca la 200 atmosfere nu intra aceeaasi cantitate de CNG ca la 250atm.
Am aberat bazandu-ma pe ce am citit, si am incercat sa dau o explicatie pt.care indicatorul de la CNG nu sta ridicat, chiar daca eu am CNG in rezervor. Si ca sa le inchid gura definitiv:
Din moment ce nu putem trece de pe CNG pe benzina cand vrem, daca ma duc si alimentez acum la Rm.Valcea doar ca sa vedeti dvs. indicatorul la max.inseamna ca NU puteti face noxele decat la CNG? Si atunci cum facem sa facem noxele si la benzina? Mergem 700km prin oras pana se ter. CNG-ul?

Vrajelile mele au de fapt la baza o logica simpla pe care am aplicat-o:
din moment ce pe briefuri este trecut Co2:119g/100km la norme de poluare, deci NU 2 noxe separate din care sa se faca o medie, din moment ce pe fisa pe care deja mi-o dadusera scria tot 119g ca nivel de poluare, atunci masina asta INDIFERENT pe ce ruleaza, cele 2 catalizatoare (imense) de sub masina isi fac treaba fara ca soferul sa stea sa calculeze ce si cum consuma, ce si cat polueaza in fc. de tipul de combustibil folosit.
masina este una dintre cele mai friendly enviroment alaturi de Prius, aveti aici un link:

http://www.automarket.ro/st...-prius-27454.html

Au vazut oamenii clipul de pe youtube, au vazut in stanga iconita verde cu masinuta care "ma anunta ca masina acum este ecofuel si merge pe CNG", s-au convins ca NU pot spune exact daca ea merge sau nu acum pe CNG sau pe benzina....asa ca mi-au facut toate actele....mai am taxa la Finante de platit si iau nr.negre.
A mai intrebat unul: si iconita aia dispare DOAR daca nu mai am CNG?
Iar eu....cu raspunsul pregatit de acasa:
- NU, daca merg f.tare cu ea, peste 4500 rot/min pana la 6500 rot/min trece pe benzina, e clar ca NU mai e ecofuel, nu mai merge pe CNG, va polua si mai mult si dispare iconita....
Si uite asa, o poveste buna, face minuni printre "cunoscatorii" de la RAR.
Va las deocamdata ca mai am si treaba.
Voi lasa si seria masinii spre verificare daca doresti - amico, dar am dosarul jos in cealalata masina.
Multumesc oricum pt.sfaturi, incurajari, etc pt.ca nu-i asa....INFORMATIA INSEAMNA PUTERE, DAR DOAR DAACA STII S-O FOLOSESTI.
  • vali_fira

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eu am un opel Combo CNC. ..... si l-am imatriculat la RAR Vaslui , fara nici o problema.
Acuma alimentez in Republica Moldova, unde e 0.40 euro metru cub de gaz.
Cantitatea de gaz care intra in rezervor depinde de puterea compresorului,... de ex la mine la opel imintra 24 m2 la moldoveni.
La mine opelul cred ca inconsuma ca mult gaz la suta cu un plin de 24 m2 am facut 260 km ....
  • Ion Voicila

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2004 Z16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu ca stiam ce masina ai dar din cate cautasem eu pe net imi daduse n butonas joc pe coloana de jumate de la schimbator putin mai in fata exact cand incepe bordul un buton cu cng . Acuma din cautarile in prealabil am descoperit exactce zicea tu cum ca masina ta ar merge direct cu cng.
Am rugaintea la tine sa imi comunici si mie daca reusesti sa alimentezi in bucuresti (fiind mult mai aproape de mine decat RV) suma de bani pe care ai dato si cantitatea pe care ai bagat-o.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR