Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • bennjamin

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
m1sh a scris:ai aflat raspunsul la intrebarea ta?
exista sau nu x16xe 2002 2003?

nu exista. motorul x16xe sa fabricat pana in 2000 si nou costa 30.000 lei la opel.
Skip ads

  • iulius23ro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut opelisti,

Ce modificari trebuiesc facute pentru a schimba pe masina motorul actual de 1.0 cu unul de 1.4? Se poate face acest lucru?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
teoretic se poate, practic costa mult si ca bani si ca timp. De cele mai multe ori mai bine iei alta masina. Ce speri sa obtii de la 1.4?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
30 caluti? Smile

...+ vreo 2 litrii in oras
Skip ads

  • vasantici

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: iasi
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
te salut iulius

te rog lasa un numar de telefon
sau da -mi un beep la 0733 600 444

vreau sa vb ceva cu tine (mai ai ceva din motor Z10XEP?)

numai bine!
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pe mine de exemplu m-ar interesa un upgrade similar, de la Z 12 XEP la Z 14 XEP. Doar ca n-am idee unde pot cumpara un motor Z 14 XEP care sa nu fie prea uzat.
  • Khrysty@n

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca nu prea se merita, plus ca probabil trebuie modificata si electronica, de pe masina...
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vrei mai multa putere,ei bine,de cele mai multe ori solutia cea mai ieftina/practica o reprezinta sa vinzi masina si sa iti iei ce iti doresti!
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
600 E este numai RAR-ul in cazul schimbarii motorului cu altul decat cel depe masina.
  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare lume . am si eu o intrebare pentru cei care se pricep mai bine . as vrea sa imi pun pe corsa mea B motorul de x14xe (90cp) in locul motorului original x12sz(45cp) ... acuma intrebarea este. cutia de viteze de pe 1.2 s-ar putrivi pe motorul de 1.4 ? deoarece nu stiu cum sa aflu ce cod de cutie am pe 1.2 si ce cod de cutie o fi avand ce-a de 1.4.. ce modificari ar mai trebui oare facute ?.. am inteles ca instalatia electrica trebuie schimbata si in rest nu prea stiu ce ar mai trebui... daca vreti sa ma ajutati si pe mine astept solutii ..va multumesc

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

2011-07-12 10:58:45

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

2011-07-12 10:58:29
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Prima problema ar fi RAR, avand in vedere dublarea puterii trebuie omologare si te cam costa, mai bine intrebi inainte la ei. Operatiunea trebuie facuta de service autorizat pe aceasta operatiune, vezi la RAR ca ai lista.
A doua problema e ca iti trebuie toata instalatia electrica, ECU motor, imobilizator si cip cheie.
Cutia difera, tu parca ai F10 si ai nevoie de F13, nu sunt sigur. Trebuie sa vezi ce scrie pe cutia ta si pe donatoare. Planetarele retin ca sunt la fel.
Nu uita de suporti motor/cutie, trebuie sa iei si pe astia.
  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eee rar-ul sa fie problema .... pe mien ma intereseaza in special instalara unui asemenea motor in locul celui vechi.. deci 1: am instalatia electrica clar , ) , 2: suportii de motor , iar la cutia de viteze din informatiile de pe un site de opel din germania imi apare ca la x12sz (motorul meu ) cutia de viteze este F13CR ca si la x14xe si acolo apare sa aiba aceeasi cutie de viteze ( ar fi foarte bine sa fie asa ) ... cip cheie si imobilizator de ce trebuie ?Confused de ce nu ar merge legat pe cel vechi ? ...


Ultima modificare facuta de bv69tzk la Mar 12 Jul, 2011 10:41 pm
Skip ads

  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
bv69tzk a scris:salutare lume . am si eu o intrebare pentru cei care se pricep mai bine . as vrea sa imi pun pe corsa mea B motorul de x14xe (90cp) in locul motorului original x12sz(45cp) ... acuma intrebarea este. cutia de viteze de pe 1.2 s-ar putrivi pe motorul de 1.4 ? deoarece nu stiu cum sa aflu ce cod de cutie am pe 1.2 si ce cod de cutie o fi avand ce-a de 1.4.. ce modificari ar mai trebui oare facute ?.. am inteles ca instalatia electrica trebuie schimbata si in rest nu prea stiu ce ar mai trebui... daca vreti sa ma ajutati si pe mine astept solutii ..va multumesc

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

2011-07-12 10:58:45

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

2011-07-12 10:58:29

imi cer scuze pt asta dar nu am gasit mai deloc ceva ce sa se asemene cu titlul meu ... scuze inca odata si merci pentru transfer
  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
alte idei , solutii pentru aceasta modificare ? ca tot nelamurit am ramas Sad ce trebuie sa-i mai fac ?Sad ca vreau sa ma apuc sa cumpar una alta incet incet...
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca tot vrei putere pe o masina batrana,punei un motor de turbo de 1,6 l .
pretul pt schimbare motor nu se justifica in situatia cand dai pe motor 500 E si omologare 600E +alte maruntisuri,mai bine o schimbi cu alta.
  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
gcom61 a scris:Daca tot vrei putere pe o masina batrana,punei un motor de turbo de 1,6 l .
pretul pt schimbare motor nu se justifica in situatia cand dai pe motor 500 E si omologare 600E +alte maruntisuri,mai bine o schimbi cu alta.

eeee asa mergea 2.0 let ...dar mie mi-ar ajunge lejer ala de 1.4 de 90 cp .. se poate intra intr-o depasire , la deal nu mai este asa lenesa e alta treaba .. impozitul mic , consumul mic , motorul mai ieftin..omologare undeva la 1000 lei , manopera nu costa nimic!doar ca trebuie sa fiu informat ce mi se potriveste si ce nu ! ca m-am uitat sub capota la un 1.4 xe dinasta si din ochi cam seamana si la prindere ..acuma tehnic trebuie sa mai aflu si gata , pot sa ma pregatesc de cautarea motorului ..dar pana nu am date exacte nu vreau sa ma apuc sa cumpar motor si cand il iau sa vad ca mai trb aia, aia , aia ...si sa raman cu mootrul in garaj degeaba Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul X14XE are IMO cu cod securitate si cip in cheie cea ce tu nu ai la actualul. Deci iti trebuie cablaj complet, IMO, cip din cheie sau cheie si contact. Ca sa nu ai doua chei iti trebuie si yale portiere, haion.
Mai bine o vinzi si cumperi un B cu mai multi cai. De multe ori iesi mai bine asa.
  • bv69tzk

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1995 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motorul X14XE are IMO cu cod securitate si cip in cheie cea ce tu nu ai la actualul. Deci iti trebuie cablaj complet, IMO, cip din cheie sau cheie si contact. Ca sa nu ai doua chei iti trebuie si yale portiere, haion.
Mai bine o vinzi si cumperi un B cu mai multi cai. De multe ori iesi mai bine asa.

nu prea as vrea sa o vand..am reusit sa ii pun si o suspensie sport, am facut-o toata dedesupt de rugina , am schimbat rulmenti , capota cu bad boy look scaune de astra g sport, evacuare sport, urmeaza o vopsire totala si apoi urma un motor..de aceea vrea motor ca mi-e asa cat am bagat sa o fac sa fie calumea si sa o vand ... ... ...
  • edykenny

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut , am o corsa b 96 , cu motorul X12SZ (1.2 monopunct 45 cai) si ma gandeam sa imi schimb motorul cu un 1.4 sau 1.6 (multipunct de data asta) . Din cate am inteles , trebuie sa imi cumpar motorul (evident) , cutia (nu stiu sigur daca se potriveste cu a mea , eu am F15 ) si un calculator. M-ar interesa sa stiu de la cei care au mai facut o astfel de manevra care au fost costurile si cam cat a durat manopera.

P.S : Diferentele sunt majore ? (performanta si consum )
  • tomescuadi

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am vazut in alta parte pe un site ca cineva a facut schimbarea de la C12NZ la X18XE1. DIn ce povestea omul acolo s-ar potrivi cam toate, inclusiv cutia de viteze F13, doar ca trebuie unele adaptari facute la cablaj si la traseul lichidului de racire de la motor la radiator.
Sper sa te ajute, e doar o sugestie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR