Parola noua?


De vanzare Opel Calibra Turbo 4x4,280-300cp,an de fabricatie 1993,km nu stiu cati are dar am facut 15.000 km de la ultima reparatie capitala a motorului.O istorie completa a masinii se poate vedea aici http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=12067 de cand am luat-o si pana astazi,tot ce s-a facut la masina si ce a facut masina......

Inainte de a continua trebuie stiut ca masina din punct de vedere estetic sta foarte prost,in schimb din punct de vedere tehnic este impecabila.

Ce are masina si merita mentionat:

Motor:
-refacut complet in urma cu 15.000km
-chiulasa COSCAST(cele mai bune,neporoase,fara nici un fel de probleme)
-garnitura chiulasa metalica
-pistoane forjate Wossner(87mm 8.8:1....cu raport de comprimare mai mic)
-biele forjate CatCams cu prezoane ARP 2000
-axe cu came CatCams 267 grade(montate de 1 luna)
-roti reglabile CatCams pentru axele cu came (montate odata cu axele)
-Turbina Garrett T3/T4,duce pana la 450cp(are cam 3000km rulaj,made in USA)
-Wastegate extern TIAL 38mm(USA)
-Galerie evacuare innox
-Traseu evacuare innox 63mm facut la Borla
-Intercooler mai mare montat frontal
-traseu admisie innox 63mm facut la Borla(montat odata cu turbina si intercoolerul)
-BOV HKS SSQV
-regulator de presiune BEGI ,rising rate(USA)
-pompa de benzina BOSCH 11.2BAR@280/H
-injectoare rochester 550cm
-bujii reci BOSCH F5DPOR
-filtru de aer Green
-recuperator de ulei
-ulei Castrol Edge 10w60...full sintetic schimbat de 1 luna


Transmisie:

-Cutie de viteze F28
-Cutie de transfer de curse,noua,luata din Anglia de la VTS,4x4 permanent 50/50,astfel se elimina din schema sfera,uleiul de la servo si electrovalvele si implicit problemele adiacente acestora.(montat de 1 luna)
-ambreiaj SACHS RACING (placa presiune si disc)(1 an)
-volanta HELIX din aluminiu si cu suprafata de frictiune detasabila din otel tratat,are 3.4kg (montata de 1 luna)
-cuplajul homocinetic de la cardan nou,unul din cei 2 rulmenti ai cardanului este nou.
-ulei schimbat in cutia de viteze,diferential si cutia de transfer.
-capetele de la planetare pe fata schimbate toate 4 in ultimele 18 luni.
-bucsi excentrice pentru puntea spate de la Dorfbrunen Garage,pentru a putea corecta unghiurile.


Suspensie:

-amortizoare KONI DTM(mai scurte cu 40mm) reglabile pe duritate
-arcuri Eibach Pro-Kit -40mm
-bara stabilizatoare intre amortizoare fata.

Roti:

-Jante ATS SUPERLIGHT 17"
-Anvelope TOYO Proxes T1R 235/40/17(omologate si trecute in talon...rulate cam 1000km)

Sistemul de franare este cel stock,bucsaraia toata schimbata recent,la fel si rulmentii pe fata.

Interior:

-Interior din piele neagra
-Alarma HORNET cu imobilizator,pager si telecomanda de rezerva.
-scaune fata incalzite(dar cam uzate)
-volan MOMO Corse,imbracat in piele
-ceasuri indicatoare RAID HP pentru pres. si temp. ulei,boost,AFR.
-manual boost controler FORGE
-masina NU ARE MUZICA de nici un fel....nu punem la socoteala toba finala...

Exterior:

Jalnic,stock cu oglinzi electrice si incalzite.

Dupa cum se intelege,masina merge impecabil,consuma 12-14% in oras si 10% exterior,nu bate nu troncane si are o tinuta de drum exceptionala,viteza maxima 280km/H.

Pretul :

-este de 13.800E.....iar daca cineva se hotaraste sa facem o afacere convenabila mai am un motor incomplet+1/2 de garaj de alte piese(tot de cali turbo) pe care le dau la pachet.

Daca cineva doreste alte poze cu masina,mai sunt pe topicul de prezentare http://www.clubopel.com/vie...18432&start=0 sau daca e nevoie pot face si unele mai recente.

Contact: 0745.994.820

PS.Am pus link-ul de mai sus pentru ca se poate vedea o istorie a masinii,daca moderatorii considera ca este impotriva regulamentului o sterg acel link



Se pare ca a amutit "internetul"......pretul este negociabil intr-o mica masura.....si intr-o mai mare masura prin eliminarea anumitor piese cum ar fi :-cutia de transfer -rotile -pompa de benzina -regulatorul de presiune -axele cu came .......prin eliminarea pieselor enumerate mai sus se scade din pretul masinii 50% din pretul de achizitie al piesei respective....toate piesele anumerate sunt noi sau montatae de cel mult 1-2 luni.....

Chiar si dupa eliminarea pieselor de mai sus si inlocuirea lor cu piesele originale garantez ca masina va scoate 280cp si 380nm.........


Atasej un test Dyno facut inainte de montarea pieselor enumerate mai sus.......



Si cateva poze recente cu motorul si interiorul........














Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou