Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • faur_cipri_12

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Deva
  • Masina: Vectra 1995 1.7 TD Isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut, din cate am inteles acest motor functoineaza la temp destul de mari...in mod normal la drum intins apa imi statea la 90-92 grade...dar de un timp incoace am observat ca in timpul mersului apa imi urca undeva pe la 98 grade si nu scade un timp de cateva minute chiar daca ventilatorul cel mic porneste la 95 grade (specific ca pana acum ceva timp imediat dupa ce pornea vent mic la drum intins imediat cobora temp pe la 90-92 grade), dar acum nu mai face tot asa....si dupa ce opresc masina si las sa treaca cateva minute si desfac capacul de la vasul de expansiune imi arunca apa afara din el....eu merg mai tot timpul cu apa pe fundul lui...deoarece nush pe unde se pierde...si chiar daca este pe fundul lui cand motorul este rece si dupa ce am mers cu ea imi arunca apa afara din vas daca iau capacul...acest lucru nu se intampla acum ceva timp...atunci daca desfaceam capacul iesea doar aer..si atat? sa fie termostatul de vina?...pls help me...
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
osibil garntura de chiuloasa arsa.
  • yulyan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1992 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:osibil garntura de chiuloasa arsa.

capacul de la vas este de vina pentru ca nu mai lasa presiunea sa iasa
schimba capacu si ai sa vezi
asa am patzit si eu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR