Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am dat 260 de ron pe butuc- deocamadata am facut 600 de km deci nu ma pot pronunta in privinta fiabilitatii- manopera nu ar trebui sa depasasca 50 de ron.
www.autoa.ro
Skip ads

  • bogdankirk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
260? Triscan ?
Fara ABS 4 prezoane ?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
bogdankirk a scris:260? Triscan ?
Fara ABS 4 prezoane ?


5 prezoane cu ABS - Astra G y 20 DTH - Triscan

Eu am zis ca idee ca poti gasi pe producator si mult mai ieftin
  • bogdankirk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Este curios de ce sunt mai ieftine cele cu 5 prezoane.

Triscan este producator din Danemarca, eu cred ca sunt de calitate piesele lor.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Intradevar sunt mai ietine cele in 5 perzoane- nu stiu de ce- dar daca aveam in 4 prezoane si costa peste 350 de ron doar rulmentul ma orientam serios la sh, asa a fost exact la plafonul maxim pe care eram dispus sa il cheltui pt o piesa noua.
  • danilo2683

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat butucul stanga fata pt ca asta iarna am rupt firele de la baza rulmentului .Problema sta in felul urmator ca nici acest rulment cu abs(butuc)nu functioneaza spunandu -mi mecanicu dupa ce a verificat cu testeru ca am alte cabluri intrerupte pe acelasi traseu si ca rulmentu este bun si sa merg la un electrician auto sa -mi schimbe tot circuitu( mia cazzut fata auzind acestea). Am juns acasa si m am apucat eu sa vad care fir este intrerupt deoarece mi am adus aminte ca am mers pe o ploaie cam 100 km acum o luna de zile ( cu butucu vechi) si mi a mers chilometrajul normal parca nici nu erau dezlipite firele, ele faceau contact de la umezeala si revin la cautarea firului intrerup si am dat jos roata de pe fata si am scos mufa care era bagata la abs si i am pus o sarmulita in locasu de contact pe care am lipito pe discu de la frane si surpriza ...acu kilometrajului juca deci ce sa cred ca testeru nu este corect sau sa fie celalat fir intrerupt de la abs sau releu(siguranta) de abs arsa, mentionez ca turometru de la kilometraj are fluctuatii astept rasp.
  • shoby2yoo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 1999 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta si pe mine cineva cu un tutorial cum se schimba acel rulment cu senzor abs la opel zafira a?eu sunt in germania si aici mecanicii sunt vai de ei!plus de asta iti ia o gramada de bani!
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu am schimbat si fata si spate stanga. este simplu,cauta si vei gasi! 295 lei butuc spate cu abs si 315 lei butuc fata cu abs. ambele MOOG.
Skip ads

  • shoby2yoo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 1999 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns numai ca eu va trebui sa ma chinui sa il schimb singur(fata dreapta) pentru ca aici in zona unde sunt eu nu gasesti mecanici doar reprezentante si e f scump!oricum ms frum!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
iti trebuie o dinamometrica de precizie mare ±2% la strangerea piulitelor. (poate gasesti de inchiriat)
- Raportor gradat pentru strans suruburi.
- Truse tubulara torx ....etc.

Piulitele vechi nu se mai pot refolosi deci altele (poate vin cu tot cu butucul nou.)
Daca ai tot ce iti trebuie si ceva experienta de mecanic te poti apuca...

Suport etrier, etrier, piulita butuc etc. se strang la un anumit cuplu Nm...?
Scoaterea rulmentului de pe ax nu stiu cat de dificila este.
Posibil sa iti trebuiasca mai multe dinamometrice in functie de cuplu de strangere.

La prima vedere pare simplu daca nu ai scule mai bine nu te apuci.
Cauta pe youtube.com vei gasi cum se face asa in mare.

Sper sa iti fie de folos,
  • shoby2yoo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 1999 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult!
  • attila7520

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua, am si eu aceias problema TC-ul si ABS-ul imi sta aprins testerul imi spune ,circuit senzor roata dreapta fata intrerupt, am scos mufa de jos de la roata si am pornit masina, si ABS-ul din bord tot aprins imi sta , are legatura TC-ul cu ABS-ul?am scos si siguranta de la ABS si TC-ul a disparut dar ABS-ul nu
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ca sa nu raman prost senzorul de la rulment.
Se poate masura si la Zafira A, ca in link si care ar fi valorile.
http://www.youtube.com/watch?v=7eCJa7JZzfg
http://www.youtube.com/watch?v=-TjjVd1OS6w

- la mufa ABS de pe masina (ce valori?)
- la mufa senzorului ABS (ce valori?)
- in circuit inchis cu mufa ABS legata. (ce valoare ar trebui sa aibe?) se baga agrafe la fir prin spatele mufei ca sa putem masura.

Ce am inteles din video, valorile trebuie sa fie stabile, cu foarte mici fluctuati, daca are fluctuati foarte mari acolo este cauza.
La circuit inchis nu am idee. (astept parerile voastre)
Asa aflam si noi in care parte este cauza. (plus miscare de fir...la masurare.)
  • attila7520

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
la ce omh se pune multimetru? la mufa ce merge la abs cu motorul pornit curent AC la 200 mia dat 08.90 -09.00 nu stiu daca am masurat bine
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cam asta am inteles eu.
- Pentru masurarea rezistentei pui Multimetru 2000k (Ω) si (Rosul la borna VΩmA) [Pentru rezistenta din rulment.]
- La mufa de pe masina pui Multimetru 20v DC
- Circuit inchis (cu mufa pusa) pui Multimetru 20v DC
Foarte importante sunt fuctuatile de curent din cat am inteles.
(Si mai spune ca daca rezistenta din rulment chiar daca valorile stabile nu inseamna ca rezistenta este neaparat buna.)
Ce valori ar trebui sa fie urmeaza sa aflam.

Eu ma gandeam daca se poate inversa legatura (de la roata stanga la dreapta si daca se muta defectiunea cred ca afla mai usor unde este cauza, nu stiu daca afecteaza lungimea de firului, in rest raspunsul ar trebui sa apara mai repede.
(Poate fi gresit nu am testa)
  • attila7520

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua, am masurat roata stanga si dreapta ,la roata stanga senzorul imi indica,301,324,322,331,308,316 dupa cu se vede nu e stabil ,mufa de pe masina pornita 4,59v cu circuit inchis era 0,89(cred ca am avut contact bun).la roata partea stanga la senzor 289,286,330,356, 274 ,245.(fuctuatile sant mari la ambele roti) mufa de pe partea stanga pornit 4,59v cu circuit inchis 0,89 .Am pus iar testerul si im da eroare la ambele roti si mai imi da ,,moment motor-lipsa semnal de intrare ,,cod C0244
  • attila7520

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua, ceva interesant am pornit masina mai turat peste 2000 ture si miau disparut martori de abs si tc am facut o tura cu ea dar o data am simtit numai abs-ul , o fi si cu curentul ceva?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
01 Unitate control ABS
02 Unitate control ABS
03 Web image
04 Fata
05 Spate
  • attila7520

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua, cand pornesc masina imi apare martorul abs ,si atunci il opresc, si cand pornesc iar imi dispare .de ce? puteti sa imi spuneti unde se afla calculatoru abs?
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Adica vreti sa imi spuneti ca de 3 ani de zile de cand am masina, mie ABS-ul nu imi merge din cauza unui sensor pe rulmentul stanga ?!

Culmea, cand am cumparat-o, asta a fost una din primele operatiuni: schimbat rulment fata stanga cu unul Moog.
Din fericire mai am cutia. Chiar sunt curios ce model e.
Cert e ca intra un cablu in el.

Daca e fara ABS, sa imi trag una atunci...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR