- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
drlucifer, nu mai apleca urechea la toti. Consumuri demne de filmele SF nu poti scoate in Bucuresti, in timpul saptamanii, zi lumina. Sunt palavre spuse de niste neavizati sau rau intentionati, poate chiar orgoliosi. Corsa C Z12XEP tot pe undeva pe acolo consuma, in Bucuresti, dar trafic serios, drumuri scurte sau urcat in ture.
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
DIV
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu zic sa nu va mai imbatati cu apa rece. Resoftarile nu fac altceva decat sa va distruga motoarele in timp, iar comparand placerea de dupa remapare cu paguba de dupa un an maxim doi, o sa ajungeti la concluzia ca a fost o alegere proasta. Nu poti scoate de la un motor de mic litraj, pe benzina, performante de masini sportive.
La diesel se poate, la motoare mai mari, unde iti permiti sa zicem sa scurtezi viata motorului de la 400k km la 250 sa zic. Pui ulei si carburant de top si ar trebui sa fie ok.
In alta ordine de idei, eu nu as face asa ceva la un benzinar. Am un 1.2 80CP, cu benzina de calitate poate sa si fuga, insa masina a fost menita strict pentru oras nu pentru autobahn
La diesel se poate, la motoare mai mari, unde iti permiti sa zicem sa scurtezi viata motorului de la 400k km la 250 sa zic. Pui ulei si carburant de top si ar trebui sa fie ok.
In alta ordine de idei, eu nu as face asa ceva la un benzinar. Am un 1.2 80CP, cu benzina de calitate poate sa si fuga, insa masina a fost menita strict pentru oras nu pentru autobahn
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
DIV
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
DIV
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
Tacheti, consum ulei... ma ia groaza cand ma gandesc ca incep sa bag bani in ea. Regret tare mult ca am resoftat-o. Masina e un Golf TDI, iar remaparea a fost de la 90 la 115 cai. Nici sa nu va ganditi ca o sa consume mai putin, eu n-am reusit asta, iar dupa 70000km facuti de mine in aproape 2 ani am probleme. Masina asta trebuia sa mearga ceas cel putin 300 mii km.
Eu va sfatuiesc din tot sufletul sa va iasa asta din cap. Mai bine un filtru sport, o benzina buna, un schimb de ulei si consumabile la timp si un condus "inteligent". Strabunii nostri au trait cu o Dacie si n-au murit, si aia abia ca mergea cu 100km/h. Strangeti banii si schimbati masina cu una mai puternica din fabrica. Motoarele pe benzina sunt mai putin fiabile, cu atat mai mult cele cu capacitate cilindrica mai mica. Sunt atatea moduri in care va puteti simti mai bine in masina voastra incat faza cu chiptuningul ar trebui sa o excludeti. Masina se poate izola fonic, se pot schimba lumini, se poate pune piele, sistem audio de bun simt, leduri, ceasuri de bord, etc etc. Motorul e inima masinii, nu tre' distrus.
Eu va sfatuiesc din tot sufletul sa va iasa asta din cap. Mai bine un filtru sport, o benzina buna, un schimb de ulei si consumabile la timp si un condus "inteligent". Strabunii nostri au trait cu o Dacie si n-au murit, si aia abia ca mergea cu 100km/h. Strangeti banii si schimbati masina cu una mai puternica din fabrica. Motoarele pe benzina sunt mai putin fiabile, cu atat mai mult cele cu capacitate cilindrica mai mica. Sunt atatea moduri in care va puteti simti mai bine in masina voastra incat faza cu chiptuningul ar trebui sa o excludeti. Masina se poate izola fonic, se pot schimba lumini, se poate pune piele, sistem audio de bun simt, leduri, ceasuri de bord, etc etc. Motorul e inima masinii, nu tre' distrus.
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
DIV
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
DIV
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
Masina e ok. Nu masina a fost problema. Softul solicita componentele motorului, poa sa spuna toti "meseriasii" ce vor. Iar Mihnea, cati km ai tu intr-un an de zile de la soft? Ca nu e totuna sa ai 10000 cu mai bine de 70000 cu soft. eu doar am dat un sfat nu am dat cu parul. Luati-l de bun sau rau, insa o faceti pe pielea voastra. Eu repet. La urmatoarea masina nu voi mai face asa ceva. Punct
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
DIV, depinde foarte mult CINE si-a bagat nasul in softul motorului tau.
Pe de alta parte, nu poti sti cum s-ar fi comportat in acest rastimp motorul tau stock.
Si nu in ultimul rand, e VAG. Am vazut cu ochii mei o gramada de TDI-uri fumigene. Or fi fost toate remapate
Un tuning facut profesionist NU solicita motorul mai mult decat softul original, DACA iti pastrezi stilul de condus. Insa este logic ca un sofer "salbatic" va solicita mai mult un motor remapat decat unul stock. Pentru ca acea rezerva de cuplu si putere, folosita in mod agresiv, accelereaza uzura motorului si a altor componente.
Si eu am softul de mai bine de un an, motorul a ajuns la 177.777 km si nu da semne de oboseala. Da, e tinerel, vei zice. In contextul dat de tine, probabil ca i-am scazut durata de viata de la 400k la 360-375k (dupa remapare conduc ceva mai agresiv), dar nicidecum 250k! Ar insemna sa ii accelerez uzura cu 40%, pentru o rezerva de putere si cuplu de 25%, de care ma folosesc doar la demaraje si depasiri. Adica in mai putin de 10% din distanta parcursa...
C'mon
Pe de alta parte, nu poti sti cum s-ar fi comportat in acest rastimp motorul tau stock.
Si nu in ultimul rand, e VAG. Am vazut cu ochii mei o gramada de TDI-uri fumigene. Or fi fost toate remapate
Un tuning facut profesionist NU solicita motorul mai mult decat softul original, DACA iti pastrezi stilul de condus. Insa este logic ca un sofer "salbatic" va solicita mai mult un motor remapat decat unul stock. Pentru ca acea rezerva de cuplu si putere, folosita in mod agresiv, accelereaza uzura motorului si a altor componente.
Si eu am softul de mai bine de un an, motorul a ajuns la 177.777 km si nu da semne de oboseala. Da, e tinerel, vei zice. In contextul dat de tine, probabil ca i-am scazut durata de viata de la 400k la 360-375k (dupa remapare conduc ceva mai agresiv), dar nicidecum 250k! Ar insemna sa ii accelerez uzura cu 40%, pentru o rezerva de putere si cuplu de 25%, de care ma folosesc doar la demaraje si depasiri. Adica in mai putin de 10% din distanta parcursa...
C'mon
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Batman
- **
- 367 mesaje
- din 01 Sep 2006
- Astra 2017 B16SHT
- Bucuresti
Batman
- Mesaje scrise: 367
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat