Parola noua?


nu mai pot porni masina .semnul de imobilizator este stins continuu .pun contactul si nimic .dau sa pornesc la fel si nu porneste deloc.am verificat mai multe si am tras cateva concluzii .curent la bujii vine numai ca la rampa de injectoare nu vine benzina .m-ar interesa sa stiu daca exista vreo piesa electronica ce are legatura cu pompa de injectoare sau vreo supapa ceva si cu becul din bord (imobilizator electronic).nu stiu ce as putea face ...astept opiniile voastre cat mai repede cu putinta!deci becul imobilizator stins in bord si benzina nu vine in pompa de injectoare........
Cu cat dai mai multe amanunte, cu atat vei putea primi un raspuns cat mai aproape de problema ta.
Verificarile trebuie sa le faci incepand cu cheia. Daca ai 2, incearca si cu cealalta sa vezi daca porneste. Dupa aceea verifica pompa de alimentare. Pate sa nu fie alimentata din cauza imobilizatorului sau a vreunui circuit intrerupt (incluzand siguranta arsa) sau sa fie defecta ea fizic.
hai mai bine sa povestesc totul amanuntit.aveam probleme cu masina in sensul ca se inneca pana in 2500 de turatii iar apoi nu mai avea nimic peste 2500 si am mers la service si am bagat-o pe calculator.de acolo mi-au spus ca e doar sonda lambda.intre timp am facut rost de o sonda lambda de la un amic ce are un fiat brava cu acelasi motor ca a mea adica 1800cm3, 16valve.am observat ca sonda lambda a lui se potriveste la mine la opel vectra 1800cm3 ,16valve si am inlocuito.cand am dat sa pun contactul sa pornesc am observat ca imobilizatorul electronic din bord nu se mai aprinde deloc si in plus nu mai vrea sa porneasca deloc .am pus inapoi sonda lambda a mea si tot asa nu mai vrea deloc .in concluzie cred ca sondele lambda nu sunt identice ca fire (+,-,etc).deci ceva s-a intamplat .apoi am verificat curentul din mufa ce vine la delco cu un voltmetru si pare sa bage curent .apoi am verificat daca se afla benzina in pompa de injectoare si am constatat ca nu are benzina deloc .ceva s-a intamplat .nu imi dau seama de unde poate fi .parerea mea e ca ar fi ceva electronic ce are legatura cu injectoarele si poate din cauza asta nici becul din bord nu se mai aprinde (imobilizator electronic).si daca firele la sonda sa zicem ca ar fi fost inversate ar putea sa se fi ars ceva in calculatorul masinii? astept ......
eu zic prima data sa verifici toate sigurantele care le gasesti prin masina.
dupa cauti releul de la pompa si il verifici si pe ala.
si la sfarsit cauti un ecu de imprumut si faci proba.

in mod normal toate circuitele au protectii.sper sa fie vreo siguranta arsa.clar sonda aia nu era identica cu cea de vectra.
asadar multumesc pentru ajutorul acordat atat lui (marian_sro) cat si a celorlalti.dupa indelungi cautari am gasit o siguranta arsa .deci nu era de la calculatorul masinii.practic are un sistem de securitate impotriva scurtului circuit .la motor pe langa baterie erau 6 sigurante (5 albastre si una galbena)din care cea galbena era arsa .cele 6 sigurante sunt ptr partea electrica a motorului.am pus sonda lambda originala a masinii care este dusa si acum merge la fel ca inainte .in concluzie trebuie sa o schimb cu una noua sau sh.. Acum ca am reolvato cu partea electrica am luat sonda lambda de fiat brava care se potriveste ca filet si am puso in locul la cea de opel vectra si am nimerit si firele exact cum vin .am puso si am pornit motorul numai ca becul din bord nu se mai stinge .acum voi pleca cu ea in probe putin in speranta ca se va stinge iar daca nu am sa caut identica cu a mea .sper ca practic sa functioneze ca cea de opel cand era buna .ce sa zic ...plec in probe sa vad si revin cu un mesaj ......multumesc !
parerea mea este sa te lasi de improvizatii.o sonda noua e 300 ron.bosch originala.la masina mea cel putin.la tine nu stiu.
cea de fiat e foarte probabil sa nu aiba aceiasi parametri.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou