Parola noua?


Salutare tuturor!
Va rog sa ma ajutati pe pe mine cu cateva sfaturi in legatura probleme pe care le am cu un opel astra din 2000 motor de 1,7 DTI y 17 DT. Am folosit optiunea de cautare si nu am gasit nimic concret.
1. Stergatorul pentru luneta este blocat sau ars (naiba stie). Cand actionez maneta pentru a/l pune in miscare se aude ceva ca un declansat in bord si atat. Stergatorul nu se clinteste.
2. Am probleme cu senzorul de arbore cotit pe care l/am schimbat acum o jumatate de an in servis cu garantie. Au revenit simtomele de dinainte de schimbare respectiv motor zgomotos ca de aro si pierdere din puterea motorului. Dupa ce se mai incalzeste putrin notorul acesta da sa se inece. Parca merge in trei pistoane. Daca incerc sa o turez trepideaza usor si scoate un nor de fum imens. Daca insuist cu turatia motorului se aprinde motorasul galben in bord insotit de zgomotul specific. Ma gandeam sa ma uit nitel la el sa incerc sa il curat de impuritati inainte sa merg cu el la servisul care mi l/a schimbat, dar din pacate nu am gasit unde este pozitionat acest senzor.
3. La verificarea nivelului uleiului, in ulei am sesizat niste impuritat ce seamana cu pilitura de fier. Mentionez ca uleiul pe acre il am este mobil super S 10 w 40. In plus dimineata, la pornire, cand pun contactul, beculetul de la ulei nu se stinge decat dupa ce pornesc motorul. Nu stiu daca este normal sau nu.
4. In vasul de expansiune am o pelicula de ulei, atat pe peretii vasului cat si la suprafata lichidului de racire.
Fata de cele enumerate va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi si ma revansez fata de voi cu sfaturi despre asigurari la orice firma pentru orice masina?
Va multumesc anticipat!
legat de primele 2 puncte:

1. si steragatoru meu este blocat, insa nu am reusit inca sa il dau jos.e intepenit pe axul acela si nu il pot scoate sub nici o forma. ce trebuie tu sa faci prima oara e sa verifici siguranta. sigurantele sunt sub torpedul acela mic de la sofer.il demontezi si in spate le vezi. te uiti in carte care sunt exact, iti arata acolo. vezi daca cumva sunt sigurante diferite pentru luneta si parbriz sau aceasi siguranta pentru amandoua( cum este la mine. eu am opel g caravan din `9Cool Daca siguranta e buna, verifica daca primeste motorasu` curent, cu un aparat dinacela special, imi scapa cum ii spune( ohmetru cred). daca primeste , inseamna ca e gripat, blocat si trebuie demontat si curatat. daca nu primeste, atunci clar fir intrerupt.

2. tot in acest moment am problema aparent cu senzorul de la arbore cotit, "cranckshaft" am inteles ca se numeste. nu sunt sigur daca el e de vina, sunt in cautare. uite aici postul unde am descris ce semptome are masina

http://www.clubopel.com/vie...42&highlight=

daca recunosti ceva poate ma ajuti si pe mine si sa-mi spui daca e el de vina sau nu, sa mai elimin din banuieli, sau poate cunosti sa-mi spui o alta parere.
Iti multumesc pentru amabilitate, dar cu punctele 3 si 4 cum ramane? Ma puteti ajuta careva?


1. si steragatoru meu este blocat, insa nu am reusit inca sa il dau jos.e intepenit pe axul acela si nu il pot scoate sub nici o forma. ce trebuie tu sa faci prima oara e sa verifici siguranta. sigurantele sunt sub torpedul acela mic de la sofer.il demontezi si in spate le vezi. te uiti in carte care sunt exact, iti arata acolo. vezi daca cumva sunt sigurante diferite pentru luneta si parbriz sau aceasi siguranta pentru amandoua( cum este la mine. eu am opel g caravan din `9Cool Daca siguranta e buna, verifica daca primeste motorasu` curent, cu un aparat dinacela special, imi scapa cum ii spune( ohmetru cred). daca primeste , inseamna ca e gripat, blocat si trebuie demontat si curatat. daca nu primeste, atunci clar fir intrerupt.

2. tot in acest moment am problema aparent cu senzorul de la arbore cotit, "cranckshaft" am inteles ca se numeste. nu sunt sigur daca el e de vina, sunt in cautare. uite aici postul unde am descris ce semptome are masina

http://www.clubopel.com/vie...42&highlight=

daca recunosti ceva poate ma ajuti si pe mine si sa-mi spui daca e el de vina sau nu, sa mai elimin din banuieli, sau poate cunosti sa-mi spui o alta parere.[/quote]
Da intradevar se pare ca ai probleme cu senzorul RPM ( caci asa ii mai zic cei de la service ) daca l-ai schimbat in service si mai e inca in garantie sfatul meu e sa te duci la ei asta daca nu cumva vrei sa-ti mai cumperi unul care e cam 350 lei .Daca cel pe care l-ai montat in service nu e original sa faci bine sa-ti cumperi unul ca daca ai sa iei aftermarket ai sa tot schimbi la ele .
La punctul 3 in legatura cu uleiul becul de la ulei se stinge in momentul in care presiunea de ulei ajunge la senzor ( sonda ) care este situata destul de sus ( aproape de chiuloasa ) deci trebuie sa se invarta motorul ce cateva ori (dar nici sa nu se stinga dupa 4-5 sec. ca atunci sigur ai o problema)
Si 4 este o problema foarte des intalnita la Opel
Problema partial rezolvata!
Dupa un tester amanuntit mi/a dat 5 erori. Doua aveau legatura cu senzorul de arbore cotit, si trei aveau legatura cu pompa de injectie si calculatorul pompei de injectie. Electricianul mi/a spus dupa o demontare si o testare a calculatorului de la pompa de injectie ca in primul rand a mai fost umblat in el, si ca trebuie reinstalat softul acestui calculator plus refacerea catorva lipituri. Cost total 3 mil. Diseara astept sa imi ridic masina

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou