Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca se scoate cheia din contact si se asteapta cel putin 30 sec. pompa va porni din nou in ignition si tot asa...nu are treaba cu presiunea din rampa.
Adi, pune opcom-ul pe masina si adu rezultatele aici.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Corect, la noi regulatorul este din anii 80, nu avem senzor de presiune pe circuit si se afla in rezervor, nu trimite la ECU nici o informatie. Nu stiam de cele 30 secunde, mai citisem pe undeva ca doar la prima cheie amorseaza iar dupa asteapata semnal de la crank/rpm sau ceva asemanator pentru protectia circuitului. Mai era si o varianta cu ceva mecanic.



http://www.youtube.com/watc...ist=TLqqjvrPsyAOU
http://www.e-automobile.ro/...iune-benzina.html
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat azi si bujiile, sunt ok, nuj ce sa mai fac, va rog sa ma ajuati baieti cu cateva sfaturi, ceva pe la debiutmetru as putea sa verific? unde as putea sa gasesc program pt diagnoza opel?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa iei legatura la Bacau sau Iasi de exemplu cu cei care participa la intalniri. Imposibil sa nu fie unul pe acasa in perioada concediilor. Ei te pot ajuta cu o diagnoza si probabil sa dea de cap problemutei.
https://www.clubopel.com/vie...ays=0&start=0



Dupa vreo luna de scos apa din ochi dupa atatea ,,dizertatii" (s) privind subiectul care benzina este mai buna sau de care CO sa bagam. atat in SUA, UK, RUSSIA, ROMANIA si inca cateva tari care isi mai fac griji pentru asa ceva, am tras concluzia:
Sa nu am mustrari pe viitor ca am nenorocit nus ce piesulica de pe masinuta, bag cate 10 litri de la fiecare dar de 95 pentru ca noi nu avem turbo ca sa vedem pe DINO ceva spor. Ghici ce se intampla dupa 2 saptamani? Masina merge rotund, fuge si nu ma intereseaza daca mai face cate un part din cand in cand. Rezervorul cu minim 14-15 litri ca sa nu omor frumusetea de pompa noua.

PS mai radeam ca in Uk exista un sistem subteran care alimenteaza absolut toate benzinariile?, diferenta consta in aditivii introdusi in statie in functie de firma respectiva. La un moment dat s-a intamplat ca s-a gresit cantitatea si s-a ajuns la o isterie generala cu mii de motoare bubuite si scandal de proportii. Poate este poveste pentru ca nu am gasit de citit asa ceva.
The terminal stores the fuel in massive tanks and can store products from many different companies in the same tank, since base products are identical, it's only when the product is loaded at the terminal rack into the tanker for delivery to your local station that it becomes "Exxon", "Shell", or "Mom & Pop" fuel. Special injectors add the unique compounds that make gasoline different during loading. The fuel is then driven to your local station, dropped in the storage tanks where you pump it into your vehicle.

In schimb am gasit asta care este la fel de interesanta
http://uk.onlinenigeria.com...britain-150m.html
Skip ads

  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
stie cineva unde se afla mufa de tester la opel agila 2001?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sub bord, pe langa maneta deschidere capota.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
m-am uitat azi sub clapeta de deschidere capota, am acolo o mufa neagra lata care cred ca aceea este mufa pt tester, dar intrebare e, ca sa pun testerul pe ea trebuie sa scot mufa cu fire care intra in ea? ( in mufa de tester de la mine intra o alta mufa cu fire care vine de prin bord sau de la calc masini, nuj exact).
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Fa o poza sa vedem ce ai acolo. Mufa pt diagnoza de sub bord e o mufa mama, iar cea din tester este o mufa tata. Nu trebuie sa scoti nimic.
Skip ads

  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
asta zic si eu, ca am mai vazut la alte masini cum arata o mufa tester, alta mufa mama nu gasesc, doar mufe cuplate, cum pot sa urc o poza aici sa vedeti despe ce e vorba?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
butonul albastru de jos cu raspunde la subiect si apoi adauga poze
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu zice:
In stinga volan ai bloc lumini, mai jos o polita mica, vezi jos in spatele ei pe pipaite.



  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am gasit, e langa clapeta aia putin spre dreapta
Skip ads

  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
De curand am schimbat pompa la o Agila a unui amic. A ramas cu ea intr-un sat langa Tecuci. Demontarea rezervorului a durat aproximativ 1 ora , suruburile erau ingropate in pamant inghetat, dar sau desfacut ,desurubam 3 ture, strangeam inapoi, apoi iar desfaceam.
In Tecuci n-am gasit pompa de Opel noua nu avea nimeni pe stoc, de nevoie am cumparat o pompa de Logan la un magazin de piese Dacia. S-a potrivit perfect singura diferenta este stutul de iesire a pompei, nu am mai pus dinstantierul acela albastru.
Masina a pornit din prima, si deocamdata merge fara probleme.
In concluzie merg montate si pompele de Logan pe Opel Agila. Pentru cei cu lipsa de banuti sau stramtorati de imprejurari e o solutie buna.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si eu care nu mi-am luat Logan tocmai pentru ca se spunea ca e mai ieftina pe intretinere Agila! De fapt chiar si Astrele auzeam ca ar fi mai ieftine la piese! Acum aud ca e Loganul mai ieftin! Referitor la sondele Lambda, ultimele noutati: "ia de Logan, ca e mai ieftina si merge!"... Enervant rau pentru unul ca mine caruia i-ar placea si original si ieftin, ca Opelul e de fapt masina saracului. Se pare ca nu e chiar asa!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
"...ca Opelul e de fapt masina saracului..."
E masina nemtului sarac, nu a romanului sarac Very Happy

Pompa originala si completa de Logan este vreo 600 lei, cea de Agila vreo 1000 lei,
insa aici mai intervine si lacomia importator-distribuitorului.
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat doar pompa de benzina nu tot ansamblul .
Sa va faceti o ideie uite un link : http://www.shopmania.ro/sho...from=missing_prod
Aceasta pompa am gasit la momentul respectiv, a fost o solutie de compromis. Masina inca fuctioneaza fara probleme, insa nu stiu cat o rezista piesa respectiva, ramane de vazut.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca sunt facute bine imbinarile, nu vad de ce-am fi sceptici in privinta pompei de Logan. Astea nu se strica nici la 250k! (testat personal) Inca o dovada ca romanii sunt destepti si adaptabili! Prejudecatile in privinta folosirii doar a pieselor de origine sunt paguboase! Ieftin si de calitate nu este imposibil! Felicitari!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca problema pompelor se refera la imbinari. Din cate stiu sunt probleme de contacte interioare sau de uzura prematura (mers mult timp pe rosu, adica racire pinioane plastic ioc sau filtru infundat) in pinioane. Eu am pus de Cielo si merge brici (aprox. 40 k). Sunt niste banale pompe care se vand cu 10 euro pe ebay, calitatea materialelor, finisajul, laboratoarele de ultima generatie si echipa de proiectare probabil cresc pretul in cazul uneia Bosch, samd.
Am pus parca un clip in care un nene autorizat desfacea cateva pompe si explica ce si cum.
Acum, dupa atatia ani de la revolutie, tot nu imi vine sa cred ca romanul poate sa produca o piesa de asa mare ,,finete" si banuiesc ca se apeleaza la ALIBABA cu 1 dolar pe bucata. Ei poate pun doar cartonul. La un asa pret de achizitie probabil nu fac nici nazuri daca mai vin 50 de mofturosi cu defecte.
1 dolar
http://www.alibaba.com/prod...uel_pump.html?s=p
3 dolari Bosch
http://www.alibaba.com/prod...mp_fuel_pump.html
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Felicitarile sunt pentru inventivitatea soferilor, nu a fabricantilor si comerciantilor!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu am laudat pe nimeni, dimpotriva am criticat bisnita. Implicit chestia cu imbinarile. Mai cauta informatii inainte de afirma ceva. Ambutisarea pompelor nu cred ca mai este o problema in 2014. Poate ai vrut sa zici pe la etansarile supapelor interioare care nu lasa sa plece inapoi benzina.Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR