Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Aici e parte interesanta. Secunda aia cand da in nas se aprinde apoi se stange si totul revine la normal. Si nu inregistreaza nici o eroare. Asta ma duce cu gandul la faptul ca in secunda aia nu a primit benzina. Pentru ca doar asa nu s-ar inregistra nici o eraore. Bun, dar ce treaba are cu galoparea turometrului?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Totusi ar trebui sa ai eroare amestec sarac parca P0170.
La fel de bine poate sa nu primeasca scanteie sau sa o fure. Da jos bobina si verifica scoate cauciucurile cu grija prin tragere si rotire si verifica bine bobina de fisuri, crapaturi. Apoi verifica si mansoanele de cauciuc si daca se vede in vreun cilindru daca a scapat scanteie
Un manometru cu teu pus la iesirea din pompa ti-ar spune mai multe despre presiune benzina in mers.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Daca scapa scanteie nu trebuia sa dea si acolo un cod eroare? hhmm
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sau mai ramane varianta posibila la orice manifestare ciudata a functionarii unui Z10XE. ECU bolnav....
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca inainte nu aveai atunci sigur este de pe la ce ai umblat zilele acestea. Mie imi facea asa inainte de schimb pompa cu filtru:
Daca stationam undeva 10 minute cu motorul pornit, cam pe unde iti sta tie apa, incepea o tremuratura care prevestea o iminenta moarte. In momentul decesului, isi revenea complet mai ales daca o turam un pic.
Mai era o manifestare: daca puneam avariile, pompa de benzina avea fluctuatii.
Am schimbat pompa, filtrul de sita curatat si filtrul corpului schimbat sh pt ca nou canci (sufli cu gura lejer prin orificii atunci e ok, daca intampini rezistenta...) si de atunci nu mai am nici una din probleme in conditii similare.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
O sa incerc si faza cu avariile. Pompa fiind noua, mai ramane faza cu filtrul. Cam nasol. Nu-mi trece prin minte nici o metoda de revitalizare a acestuia. Banuiesc ca in el e carbune sau ceva. Daca s-au macinat bucati din el si obtureaza, cam nasol... Sad
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
De asta ce spuneti? Au inebunit si acul de la turometru si cel de la temperatura lichid racire? Nu vad legatura cu pompa si filtrul. De umblat nu am amblat decat la rezervor. Singurul lucru ca a ramas bateria fara curent, dar...





Ceva idei?
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si deznodamantul: contact imperfect pe firul de masa al ECU. Multumesc celor care au ajutat cu un sfat sau o parare. O seara frumoasa in continuare.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
E a doua oara cand nu-mi porneste masina! Suspectez pompa de benzina!
Prima data, nu demult, era sa las masina la tara dar, ca prin minune, la o ultima incercare a pornit dupa ce am miscat la intamplare de releele si sigurantele din compartimentul motor si am batut cu palma in rezervor! Atunci am verificat presiunea la ventilul din capul rampei injectoarelor si nu tasnea benzina dar dupa manevrele descrise am avut placuta surpriza sa aud iar pompa si a pornit masina. De atunci am mers sute de km si am facut zeci de porniri cu succes!
Azi dimineata n-am avut ce-i mai face!
Nu se aude pompa cand pun contactul!
Ce sa fac? Cam cat sa coste o pompa de benzina buna si ce marca e cea originala? Macar sa cumpar ce trebuie ca nu am de gand sa vand masina!
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Lyonel,
D-l Dan Cuciureanu a pus Topran, 2kappa a pus de Cielo,tudor-d a pus de Logan,eu am pus Greifman Auto Germany.
Pompa originalã este Bosch.
Prețuri(pompa nouã):
- Breckner (de Logan) = 62-80lei;
- de Cielo = 90-110 lei;
- Greifman Auto Germany = 180 lei + 20 lei (transport)=200 lei(cumpãratã pe OLX din Brãila-are și acum anunțul postat);
- Bosch = 415 lei;453 lei;475 lei etc.(În mai,când am schimbat pompa de benzinã, marca Bosch pe Autovector era 272 lei dar nu o mai aveau în stoc-tu poate ai noroc).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu o vinzi curand pune Bosch care este si originala daca nu ma insel. Merita daca nr de km depaseste sa zicem 30 mii pe an si vrei sa o montezi pt siguranta ca nu te lasa in drum.
Dar oare merita daca faci 10-15 mii pe an?
Sau mai bine cumperi 2 de Cielo sau Logan?
Una o montezi si una o arunci in protbagaj in caz ca...
Pana acum am ceva km, destul de multi... si nu a zis nici miau nici crau iar in forja zice de la f bine in sus.
Oricum, mare atentie la mufarea cu stuturile de cauciuc si verifica filtrele, cel de pe corp si cel al pompei.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pt.raspunsurile oferite. Am la bord aproape 151.000 km. Nu merg nici 10.000 pe an iar varianta Cielo sau Logan imi surade, numai sa nu fiu nevoit sa fac vreun artificiu la montare, adica mi-as dori sa se potriveasca la fix! Mai recitesc intre timp postarile deja facute, ca maine e sarbatoare mare, nu pot decat sa plec dupa pompa si eventual sa-mi procur cric si "capre". Masina e deja pe beton dar cam in rampa (cu botul in sus)! Poate o fi mai bine asa...!
Coincidenta sau nu: si prima data cand mi-a facut problema, si acum, am plecat de-acasa pe vreme calduroasa si-am ramas pieton pe racoare, deci s-a racit pompa bine intre timp (o noapte intreaga)!
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu te juca cu siguranta ta. Asigura bine masina inainte. Totusi ai nevoie de ceva inaltime ca idee. La prima eu am schimbat ca in poze, la nr 2, am schimbat elegant pe elevator cu capra reglabila pt rezervor ( de fapt un cric hidraulic pt cutii de viteza), alta viata, de drag sa tot schimbi pompe. Vezi si cu benzina, daca esti la prima linie...cam curge.Bafta!
[/quote]
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pompa mea de benzina e in moarte clinica!
Azi, cand am venit la serviciu (aici mi-a ramas masina) i-am pus contactul si nici o schimbare...! Pompa moarta!
Mai citesc odata prima pagina a subiectului (@petrecila) sa vad cum suntez releul pompei, ma duc cu o bucata de sarma si o pun intre respectivele terminale din soclu si...stupoare: pompa bazaie chiar asa, fara cheie in contact! Masina a pornit normal cu acelasi releu!
Din cele traite pana acum inclin sa cred ca daca apuca sa porneasca, pompa nu ma lasa, atata timp cat nu opresc motorul. Deci pot ajunge la un service s-o ridic pe rampa dar aici dau peste meseriasi care nu ma lasa pe mine sa migalesc pe indelete la schimbarea pompei! Cred c-o duc acasa si fac lucrarea cum a facut @petrecila si altii!
Revin cu info dupa!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca pompa porneste de fiecare data prin suntarea releului, este
foarte probabil sa nu fie ea de vina.
In acest caz trebuie verificat releul (contacte perlate sau bobina moarta),
cablaj, cea mai grava situatie ar fi ECU defect (sper sa nu fie ultima varianta).
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu pot pricepe cum de a pornit cu sarma iar apoi a mers cu releul. O fi dat curent mai puternic pe direct, de-a invartit motorasul pompei de pe pozitia in care ramasese deci o dubla cauza: releu cu contact slab si rotor pompa uzat. Inca nu am alta idee decat schimbarea pompei. Intre timp poate mai ard din benzina prin drumuri scurte, macar sa nu curga la demontarea rezervorului! Am vrut recent sa curat mufa ECU dar n-am putut s-o mai scot. Cand spal masina intra la greu apa in compartimentul motor, direct pe throtle si apoi se prelinge aiurea, inclusiv pe acele mufe de la ECU, de sus in jos si cine-stie, o fi vreun contact oxidat. Problema e ca nu stiu unde sa masor pe circuitul ECU-releu pompa!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba releu pompa cu cel de claxon, ce mare inginerie ?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca cel de claxon este cel din stanga releului de pompa, am facut-o deja, de proba dar vazand ca merge si cu unul si cu celalalt la fel le-am repus pe fiecare la locul lor. Ce bine ar fi sa fie doar din releul respectiv! Maine fac un mic experiment: merg cu masina 1-2 km sa vad daca se incalzeste releul pompei iar daca da (in eventualitatea unui contact defectuos in releu, pe circuitul de alimentare al pompei) il pun pe cel de claxon si vad daca se incalzeste si acesta. Poate nu se incalzeste niciunul (si raman cu dilema-releu sau pompa defecta?), poate raman cu masina pe drum, nu conteaza, ma risc, ca nu plec departe. Dupa aceasta las inversate releele, in ideea ca cel de claxon e mai odihnit. Multam de idee!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este pompa, cat vrei sa tina un motoras ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Evident ca prima oara faci schimbul. Si chiar daca aveai 150 mii reali tot faceai schimbul. Atat sunt programate. De curand la o masina de 5 ani cu uzura de 150 mii au avut surpriza (au pus gpl si daca au 2 alternative, ,,uitau" sa mai alimenteze doar pt pornire) asta asa ca...Bine, acum daca nu o misti din localitate poti sa tragi de ea pana moare. Probabil printre cauzele mortii premature se afla si un nivel scazut al combustibilului in rezervor. Mai mult ca sigur. Nu fac referire la tine ci la fostii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR