Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Roshket

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc domnului petrecila pentru tutorial. Am ajuns si eu la concluzia ca trebuie sa schimb pompa de benzina pe o Corsa C, 2002, Z12XE. Are 164.000 de km, ca spunea cineva pe aici ca dupa 150.000 s-ar duce si la fel m-a lasat si pe mine, dintr-odata fara sa dea vreun semn de oboseala.

Sunt indecis in vederea unui lucru totusi, se justifica diferenta de pret intre una Topran 252 lei si una Bosch la 388 lei? A avut cineva problme cu cea de la Topran?

Multumesc.
Skip ads

  • Turturica George

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Indraznesc sa raspund eu.Am pompa Topran de 2 ani,pana acum vad ca nu am avut nici un fel de problema.Observ totusi ca ai Corsa,eu am schimbat la Agila 1.0 Pe mine m-a lasat evident fara nici un avertisment,in intersectie.Masina are 200.000 km.
  • compaqnx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Referitor la problema cu pompa de benzina, din cate am citit se potriveste cea de Cielo sau Logan. Intrebarea mea, cea de Logan, de care (1,4 sau 1,6) ?
Care ar fi dezavantajele folosirii uneia mai sus mentionate ?
Se potrivesc "plug&play" sau trebuie ajustari ?

Multumesc anticipat!

P.S. Masina pe care trebuie montata este cu motorizare 1,2 ( z12xe )
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:OFF TOPIC
Credeam ca sunt apelat pt ca cineva a scris ceva despre subiect sau are vreo problema...o sa debifez rubrica asta pt ca nu are nici o legatura cu forumul.
ON TOPIC
Sfatul meu este ca atunci cand pompa nu mai face nimic (rareori cade releul si de obicei se opinteste in siguranta), sa o masurati, alimentati de la o alta sursa daca este posibil, daca tace malc, sa mergeti cu pompa la magazin si sa faceti comparatie. Orice detaliu nesemnificativ pe tejghea poate sa devina o piedica la montaj. Atentie la suruburile de prindere rezervor, se pot rupe din cauza contopirii, cumparati si cativa soricei de prindere mai vanjosi daca nu aveti posibilitatea pe loc sa prindeti rezervorul.

Pompe schimbate fara probleme la montaj.
BOSCH
TOPRAN - domnul DAN
CIELO - me
LOGAN - tudor-d
daca mai sunt si altii pot sa continue enumerarea
Cu probleme la montaj:
PIERBURG - me

ps. Am citit pe undeva ca atunci cand nu mai bazaie, sa dai cu ceva in rezervor ca poate se deblocheaza ....Oare? Nu precizeaza cat de tare si in ce parte sa lovim. Totusi nu este cam greu sa ajunga socul in mijlocul rezervorului, situata in partea opusa, prins ansamblul in cateva soroabe, izolat de garnitura, pompa introdusa in ansamblul corp si care de fapt se tine in doua chestii de cauciuc ( cam multe amortizari, nu?)...nu am inclus si o mare cantitate de benzina. Sau poate valurile create dau socul. Dar nu ma bag pt ca nu cunosc si nici nu am auzit.
BAFTA!

Skip ads

  • compaqnx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc catastefan,

Mai mult ma intereseaza de Logan, dar as vrea sa stiu pentru ce fel de motorizare ( de Logan 1,4 sau 1,6 ) ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca difera de 1,4 de cea de 1,6
  • compaqnx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am inteles!

Presiunea popmpei pentru Agila trebuie sa fie 3,5 - 3,9 bari. Am inteles corect ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
3,8 bar spune TIS....


Skip ads

  • compaqnx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • FloriB

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Masina Agila, 1.2 din 2001. Functioneaza perfect.
Inconvenientul..., bazaie pompa in rezervor de acopera zgomotul motorului!
Toate fac la fel sau e asta mai galagioasa? Ca o schimb imediat daca e cazul!
Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cu motorul pornit zgomotul pompei nici nu ar trebui sa se mai auda.
Eu am avut (la o alta marca de masina) un zgomot asemanator la pompa,
cand am demontat pompa din rezervor, avea filtrul in forma de saculet
infundat cu o mazga de consistenta vaselinei.
Dupa curatare zgomotul a incetat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca bazaie este pe duca.
Skip ads

  • FloriB

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mda, ar fi o treaba sa se rezolve doar cu curatarea! O sa cercetez!
Nea Dan, bazaie de anul trecut de cand am luat masina! E enervant rau dar nu am avut vreme pt ea.
(daca mai ai timoneria, nici acum nu am rezolvat-o, poate reusesc sa-mi fac timp sa demarez actiunea!)
Multumesc de raspunsuri!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Din senin a inceput sa dea in nas, cu pedala la fund abia se urnea, coduri de egr, sonda lambda, am avut si canistra o data. Ce sa fie ce sa fie. Porneste la a 4 cheie, balbait, dupa ce se incalzeste un pic, merge poticnit pana in 2000 rpm iar dupa zice ceva mai bine. Am curatat egr de 2 ori, inlocuit bobina (Delphi este o basinica de piesa, nu va recomand, la 1 an si juma este muci). Nu am probat cu alt egr ca nu am gasit. In schimb am sesizat ca pompa de benzina are un timbru diferit de cel cu care eram obisnuit ( TAIATI DE PE LISTA POMPA BENZINA cIELO). Am comandat Meat doria, 120 lei. revin cu ceva amanunte daca poticneala e de acolo. Mentionez ca la mine se merge doar de la juma de rezervor in sus (exclus mers pe uscat). Momentan nu sunt coduri stocate. La valva tasneste benzina dar poti sa sti daca se mentine presiunea?
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
2kappa@
La fel am si eu problema asta. La a patra cheie o ia bine, daca vreau sa plec imediat da in nas. La rampa injectoare dupa cateva ore nu mai am presiune, iar daca pun cheia in treapta a II si verific presiunea in rampa are, si porneste tot asa a patra cheie. Am inlocuit si tacheti pe toti ca tacaneau, si am crezut ca pornirea rea e de la ei. S-a dovedit ca nu, dar oricum trebuia inlocuiti ca faceau urat. Astept sa vad ce gasesti tu ca dupa cum vad e aceeasi simptoma. Ulei nu consuma desi are 260 000 km.

Iosif.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimbati amandoi pompa benzina, mai crapa si regulatorul cateodata, chestia e ca ai presiune dar nu si debit. Nu recomand Meat&Doria, chinezarii de doi bani. Dezamorsare se intampla, o rezolvati cu un capacel valva roata metalic de Dacie, va duce capul asa ca ... Cu dat in nas de parca nu vine benzina poate fi de la senzor vibrochen si fara cod eroare.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mda, si pornirea la a patra cheie parca tot la senzor te face sa te gandesti...
asta daca pompa benzina e ok.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat partial.
Inlocuit pompa ( nu stiu daca avea buba sau nu, imi retrag afirmatia despre pompa Cielo).
Am gasit stutul de legatura de la pompa crapat.
Am reusit sa recuperez 80% din el , am pus cateva saibe pana fac rost de un stut.
Masina merge ff bine.
Pompa meat doria sigur e chinezarie dar care nu e.
Multumesc tuturor pt sfaturi.
Sttie cineva daca se pot comanda sau decat sh?
Patratel a scris:AM desfacut ansmablul pompa si am gasit 2 garnituri sparte, rupte. Stie cineva unde as putea gasi asa garnituri? se pare ca si la Lotus sunt aceleasi garnituri, ca forma, nu stiu dimensiuni. Oare aceste garnituri se gasesc si la solenta de exemplu sau cielo?
lotus fuel pump gasket



Mai am o grija, o sa o expun in randurile urmatoare.

Daca mi-au crapat aceste garnituri, ce anume nu e in regula:
-sunt garniturile facute aiurea, mai cedeaza si ele in contact de atat timp cu benzina, cauciuc obosit
-regulator care nu mai regleaza presiunea si a bagat mai mult in instalatie si a crapat ce a fost mai slab

Nu stiu pe care varianta sa merg, e destul de dificil.

Nu pot decat sa mai incerc niste garnituri imediat ce le gasesc, daca ati mai vazut asa ceva pe undeva de cumparat, rog un link si mie, multumesc

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa numeroase consultari cu colegii loviti de aceeasi situatie am optat pt inlocuirea cu furtun. Daca cumpar corpul complet sh risc sa patesc la fel. Am vorbit cu @Patratel, el a patit-o acum 3-4 ani, a pus furtun de benzina si nu a avut probleme.
Multa bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot se da jos rezervorul va recomand sa vopsiti ( grund) rezervorul plus antifonare cu strat nesimtit, exact cum faceam cu batrana dacie la 10 ani. Au inceput sa rugineasca de ajung ciur inclusiv in zona buson umplere. Exista varianta de alamire la gauri dar dupa un timp apar altele. Cea mai sensibila este zona de sus, acolo sta pamantul cu apa si pe interior condensul il macina incet si sigur, deh mai toti merg cu cativa litri in rezervor. Ca mai crapa o garnitura, mai ceva gaurele, suruburi care le rupi si bagi bormasina asta este, au 15 ani ce draci sa le faci. Orice cauciuc este un polimer sensibil, tabla si ea nu rezista la sare, ca a fost la neamt in zona baltica sau la noi cu sare si prundis in loc de nisip cam tot aia este.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR