Parola noua?


Stiti cumva care poate fi cauza pierderii de apa?precizez ca masina scoate fum alb doar cand este frig tare, uleiul e normal, nu are spuma la joja sau capac ulei.
ai cumva mocheta din interior umezita?
nu
nu pica pe la radiatorul de incalzire si nici pe la vreun furtun de acolo, daca o ridic si ma uit sub ea se vede pe langa garnitura de chiloasa dar nu are nici o simptoma ca la asa defect
uitete la pompa de apa poate ai scapari pe la semeringul de la pompa...sper sa te ajute
azi am fost cu ea la o constatare la Renaul si mi-au zis ca din ce vad ei e garnitura daca nu cumva chiuloasa. am programat-o luni la o constatare la opel sa vedem ce zic si aia ca nici un alt mecanic nu a vrut sa se uite la masina asta de parca ar musca. te rog contacteazama pe mess ca sa mai am cu cine schimba pareri
Si eu am pierdut apa.
Am verificat si pompa si pana la urma piedea pe la furtune pentru ca nu erau destul de stranse colierele.
Bafta!
mie frica.ca astia de la service cam se uita daca omul stie si apoi daca vad ca nu stie iti baga o gramada ca am patit-o la o masina japoneza
Pune-o pe o suprafata curata si vezi cam pe unde lasa pata
daca e in partea stanga cum te uiti s-ar putea sa fie pompa daca nu verifica bine toate furtunele!
e cam pe mijloc si blocul motor e putin umed, dar in rest nu are nici o alta simtoma de garnitura de chiloasa sau de chiuloasa. Nu stiu ....
E un furtun in spatele motorului cam pe sub senzorul de relanti, mie pe acolo mi-a curs.
o sa ma uit dimineata sa vad dar daca tot nu ii dau de capat cred ca pana la urma ma duc la opel sa le vad parerea ca la mine in oras toti se sperie
na cum ii bosu...ai rezolvat?
nu e bine deloc ''bosu'' Smile ca am luat fiecare furtunas prin care tece apa la verificat si sunt bune. maine la reprezentanta. Sad
sal tare.am un opel astra g 2001 diesel.am si eu pierderi in cantitati mici p la un furtun sub compresor sau mai bne zis deasupra alternatorului.se pare ca pierde p la cotu ala de e amplasat p bloc ca de acolo se vede antigelu scurs.nu stiu dak as putea s o rezolv eu aks .e greu ce ziceti?ast sfaturi...
HELP!
dupa cum v-am spus si in mesajele trecute masina mea pierde lichid de racire.am fost la opel si mi-au spus ca e un furtun care costa mmmmuuuulllltttt si manopera sa il puna si mai mmmmmmmmuuuuuuulllllllttttttttt(din furtunel doar se prelinge).de cand am venit cu ea de la opel mi se pareau diverse lucruri (si nu doar mie ci si prietenilor mei care circula zilnic cu mine).Nu mai incalzeste cum trebe (klimatronic) adica baga cat merg cu masina caldura cand stau pe loc nu mai baga asa cum ar trebui (parca as avea dacie cu caldura in functie de cat e de cald motorul).si masina nu mi-a mai indicat Kuhlmittel stand dar se ridica acul aproape de 90 de grade nu indica nici senzorl de caldura la apa nimic.azi cand am deschis sa vad cum mai arata antigelul FIERBEA si era mult sub limita.Am sunat la opel si le-am spus si au zis ca senzorii nu indica intotdeauna (atunci de ce i mai pun acolo) toata lumea zice ca ei cand au umblat acolo au miscat ceva la partea electronica (ca s-au apucat si au desfacut tot capitonajol din fata de la bord - cel din locasul motorului
).CE SA FAC?CE PROBLEME AM?UNDE SA MERG? ca la macelarie nu mai vreau
Verifica daca ti se incalzeste radiatorul. Cind iti ajunge apa la 90, vezi daca radiatorul e fierbinte. Daca nu, inseamna ca ti-a ramas blocat termostatul pe inchis si apa nu mai face circuitul complet.
am mai fost cu ea la un service si o zis ca ar fi o''pompa''care eu o am sub vasul de expansiune si foarte posibil si senzorul din vas. Iti multumesc mult maine tra sa fac si verificarea asta ce mi-ai spus-o tu (dar de 3 zile nu se mai ridica deloc temperatura la motor)
si furtunul de care am spus mai sus l-am gasit dar numai prin comanda directa la GM ca nu au fost cazuri in care sa se strice si dealari (de la mine) nu au gasit cod de echivalenta.

[Editat de Maverick - foloseste butonul "Modifica" in loc sa postezi consecutiv]
Salutare poate sunt un pic off topic. Am si eu o problema, am un opel kadett de 1.3 cutie automata, am observat ca mai tot timpul motorul e umed adica mno in zona bujiilor si prin zona unde ar trebui sa fie garnitura de chiuloasa(cred ca ma exprim corect) si banuiesc ca de acolo se scurge ceva. Ideea e ca nu lasa pata pe jos, scurgerile sunt deci infime, doar ca motorul este umed, nu cred ca este ulei, sau nu imi dau eu seama. Ulei nu cred ca pierde, desi uneori ramane cateva secunde beculetul de pe bord aprins, dar aceeasi problema e si cu bateria si beculetul de la baterie , se stinge dupa cateva secunde, bateria e noua in schimb. De cand am eu masina nu ma umblat la motor nimica numa am schibmat uleiul, masina merge din punctul meu de vedere foarte bine, viteza de croaziera e de 100 de km/h si am mers si cu 130 deci merge ok parerea mea....

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou