Ai uitat parola? .


  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

Buna seara. Are cineva Webasto montat pe Vectra b benzina? Mi-am cumparat unul si mi-ar prinde bine cateva informatii. Multumesc.
  • verjic

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

GheorgheBota a scris: Dupa lungi cautari am gasit doar 2 fire taiate si o mufa,si o chestie in partea parbrizului stanga care nu stiu nici ce ar putea fii,probabil ii de la antena de telefon.In rest nici urma de receiverO sa atasez cateva poze


Salut, Ai mai rezolvat cu sirocoul? Eu am o Insignia din 2011 si am identificat dupa VIN la reprezentanta ca este instalat acelasi model ca la tine D5WS. Dar la fel, nu am telecomanda, doar buton in torpedou. Am si cartea de la Opel pentru incalzitor si ar trebui sa fie telecomanda. Doar ca neamtul nu a trimis-o sau ala care a adus masina a pastrato pentru el. Eu am gasit toate firele ce vin la sigurantele pentru sirocou oxidate ( am inteles ca a fost o problema recunoscuta de Opel si au facut rechemari la inceput ). Am rezolvat cu acele fire, butonul din torpedou se aprinde la apasare, dar in rest...nimica, nu porneste. Deci, ai rezolvat ceva? ai gasit vre-o persoana care se pricepe la ele? Ca nici aia de la reprezentanta nu sunt prea priceputi la incalzitoarele astea, nu prea au vazut pe masini ( deci nu au experienta ).
  • GheorgheBota

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2016

Nu am rezolvat inca nimic,toata lumea da din umeri si sunt in necunostinta de cauza.Asa ca m-am suparat si m-am apucat sa-l desfac eu.Am inceput cu masuratori pe instalatia electrica,am vazut ca am tensiune pe mufa care duce la incalzitor.Am incercat sa-l dau jos dar din cauza ca la vectra mea sunt inghesuite toate nu am reusit sa-l demontez complet.Am scos furtunul de alimentare de la injectorul lui si nu am motorina pe el.La mine ii posibil sa se fi dezamorsat si a inregistrat ceva eroare si nu mai porneste,sau s-a prajit ECU.Eu nu ma mai chinui cu asta ,mai fac o incercare cu el la Zalau,acolo sunt specialisti in asa ceva,iar daca nu se rezolva il iau jos cu totul si imi montez un WEBASTO.Si in cazul tau cand apesi pe butonul rosu ar trebuii sa porneasca,Pentru ca am masurat tensiunea pe mufa si cand apas pe el am 12V si cand il decuplez am 0,44.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,530
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

daca nu are motorina pe furtunul care duce la injector fie e dusa pompa de motorina die ECU are erori si trebuie sterse ca la modelele de incazlitoare de pe opel daca are 5 erori parca se blocheaza si oricum sunt cunoscute ca au probleme pe partea de ECU Smile
  • verjic

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2010

In cartea masinii scrie ca ar trebui sa porneasca de la acel buton ( la mine se aprinde cu verde ). Dar mi-a mai zis un mecanic "destept" ca idee, ca poate cand ultima data a fost setat din telecomanda pe o temperatura foarte mica si cand apesi butonul de aia nu porneste. Trebuie sa astept -10 sa vad daca merge Smile . Alta problema ar fi ca, de exemplu masina mea a fost in Romania de 2 ani, iar cel care a avuto nici macar nu stia ca are incalzitor, deci de cel putin 2 ani, nu a fost pornit deloc. Iar in cartea lui scrie ca trebuie pornit macar o data pe luna, chiar si vara, altfel exista posibilitatea sa se strice si sa nu mai functioneze. O sa mai incerc la vre-o reprezentanta Opel din Bucuresti, poate cineva se pricepe, mai ales ca vine frigul in urmatoarele saptamani Smile. Am fost la un service Eberspacher din Bucuresti ( au vre-o 4-5 service-uri autorizate) doar ca aia lucreaza doar cu modelele pentru camioane Sad Si nu prea se baga la modelele pentru autoturisme. Deci practic nu am gasit nici-o reprezentanta in Bucuresti pentru modelul nostru.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

Stimati colegi,
scriu si in acest topic in speranta ca voi primi un raspuns in problema ce ma framanta. Stie cineva sa-mi spuna daca motorasele de la directionare aer la o Zafira B cu clima automata se reseteaza la oprirea motorului?
Intreb acest lucru deoarece de un an de zile de cand am masina, nu-i dau de capat unei probleme si anume: Masina este dotata cu sirocou Webasto DW50 montat de fostul proprietar din Germania, iar in cartea tehnica a sirocoului, spune ca inainte de a opri motorul trebuie sa setezi temperatura pe Hi si redirectionarea aerului upward (vezi poza atasata). Eu fac acest lucru si chiar verific daca aerul este directionat catre parbriz si catre fata, iar dimineata cand sirocoul porneste aeroterma, nu-mi dezgheata parbrizul pentru ca aerul este directionat catre picioare si este si rece. Daca pun contactul si redirectionez din nou aerul upward, acesta ramane setat si-mi baga aer cald catre parbriz si catre fata pana sirocoul se opreste. Am incercat toate setarile posibile si tot asa se intampla. Am recalibrat motorasele cu OP-COM-ul si tot degeaba.
Ma poate ajuta cineva sa-mi dau seama daca gresesc ceva in legatura cu setarile, sau ce se intampla de nu ramane clima setata cum o las eu?
Multumesc anticipat!


Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide