Parola noua?


Daca a mai schimbat cineva bucsele de la bratu spate la un vectra b limuzina 1.6 16v X16 XEL fara sa mearga la service (adica acasa) il rog sa posteze un ajutor.
Multumesc.
Ar fi interesant de stiut cum se schimba. Si eu va trebui sa fac operatiunea asta in primavara.
Macar cineva care a schimbat la service il rog sa dea cateva detalii.
Eu am schimbat in service toate bucsele pe spate la masina din semnatura, ce detalii te intereseaza mai precis? Iti trebuie urmatoarele bucse, daca trebuie sau vrei sa le schimbi pe toate:
X 4 bucati
X 4 bucati
X 2 bucati

Pt alte detalii poti accesa link-ul urmator: A U T O A
Ma intereseaza cum se shimba bucsele din ultima poza cele care sunt 2 buc.
Daca ai vazut exact cum se schimba si daca se pot schimba fara sa ridici masina pe elevator.
Multumesc oricum.
@mark
Poti sa ne dai codurile la bucsi? Cred ca nu sunt diferente intre sedan si caravan.
Eu le am cumparate sunt Febi Bilstein si pe cutie scrie nr.21332 si Vergleichs-nr 0423 302 Opel pkw
Asta pt bucsele care sunt 2 bucati.
Sper sa-ti foloseasca.
Nu stiu daca si la caravane sunt la fel dar daca vrei maine pot sa ma interesez.
@ovidiuvuia, la mine au ridicat-o pe elevator, au dat bratele jos si apoi cu presa le-au scos ...
@All Bandi, nu mai am cutiile de la bucse insa cred ca iti va fi de ajutor link-ul urmator ELIT eCat2
Am fost astazi la service si le-am schimbat.
Operatie destul de nasoala daca nu ai elevator.
Trebuie masina ridicata fff sus pt ca sa ai loc sa dai bucsele afara pt ca se dau dinspre interior spre exterior.
Nu trebuie neaparat presa pt a le da afara ci de a le introduce pe cele noi ca sa nu le deteriorezi.
Dupa cum am vazut ca merge lucrat la celelalte se mai poate fara elevator dar la astea cam greu.
Bucsele alea mai lunguiete sunt chiar pe mijlocul masinii, bagate intr-o adancitura a caroseriei daca imi amintesc bine, garantat nu ai cum sa umbli acolo fara elevator, masina trebuie ridicata la fel de sus ...
Dupa masa am fost pe un drum mai rau sa-i fa-i fac proba dar tot troncane ceva.
La service au tras si de celelalte bucse dar nu aveau nici care joc.
Poate sa fie ceva de la telescop?
A mai patit cineva asta?
Sa intelegem ca nu le-ai schimbat toate?
Nu am schimbat toate pt ca nu aveau joc dar sunetl se pare ca vine din zona telescoapelor.
Stie cineva cum se poate verifica .
Din interior nu am reusit sa vad prinderea de le telescop.
Verificare la telescoape am facut tot eu si tot la service insa meseriasul s-a lasat de cateva ori pe fiecare parte a masinii, s-a urcat apoi la volan si a luat-o pe un drum cu denivelari de prin apropierea service-ului, a facut cateva ture si niste viraje stanga-dreapta mai in viteza si mi-a zis ca telescoapele sunt bune. Deci nu a folosit un aparat special.
In cazul tau poate sa fie vreo bucsa de la telescop, esti sigur ca pe spate ai zgomotul? Sa nu fie si de pe la placutele de frana, daca ai vreo siguranta care nu mai tine bine, placutele fac un zgomot de te apuca crizele. Eu am schimbat toate bucsele pe spate iar pe fata au ramas doar cele de la brate neschimbate insa de zgomote tot nu am scapat definitiv, nu prea le mai bag in seama ...

@All Bandi am gasit pe site-ul care l-am pus mai jos pt tine codul la bucsa repsectiva

Coduri O.E.
GENERAL MOTORS 09191309
GENERAL MOTORS 90495585
GENERAL MOTORS 9191309
OPEL 0423 302 - acesta e cel care l-a scris si ovidiuvuia deci asta ti-l trebuie.
OPEL 0423 318
OPEL 423 302
OPEL 423 318
VAUXHALL 09191309
VAUXHALL 90495585
Vineri le-am schimbat si eu pe toate inclusiv amortizoarele, placutele si discurile, insa parca tot mai bate ceva. Incep sa cred ca asa e proiectata vectra b.
Bucsa de la brat nu e greu de schimbat insa masina trebuie ridicata ca sa poti intra sub ea sa desfaci cele trei suruburi cu care este prins bratul de caroseria masinii. Atentie mare aici, zgariati jur imprejurul suportului de prindere pe caroserie ca la montare sa fixati bratul pe aceeasi pozitie altfel riscati ca roata sa nu mai fie centrata corespunzator si sa va toceasca cauciucurile.
Aiurea, nu putem spune ca masina a fost lasata din fabrica cu zgomote pe la roti, daca schimbam toate bucsele, pivotii, capete de bara si ce alte articulatii o mai avea si la telescoape daca se schimba si rulmentii si flansele de cauciuc, cu siguranta nu vom mai avea zgomote pe la roti ...
Ai bre, dar voi ce bucse ati schimbat? Se pare ca alea de nu prea le gasesti cu joc sunt cele care tin fuzeta, fiind montate chiar pe fuzeta, 4 la numar, se extrag destul de dificil, chiar prin incalzire. Sunt cele din prima poza pusa de mark. Am schimbat amortizoare, tendoane cu totul si tot nu am scapat de zgomote. Ulterior am schimbat aceste bucsi, si am scapat. Binenteles ca acum am ceva probleme pe fata. Nu se merita sa le schimbi acasa doar decat daca ai scule.
Alea de care zici tu si cele de la brate sau tendoane cum le numesti tu cica se duc cel mai repede.
Eu le-am schimbat pe toate daca intelegeti ce inseamna toate inclusiv amortizoare, placute , discuri, ferodourile ptr frana de mana.
Ce au ramas sunt rulmentii si cele din capul amortizorului care nu se aflau pe amortizor si trebuiau luate separat.
Nu am stiut ca se dau separat am crezut ca vin odata cu amortizorul. Am vrut sa le cumpar dar meseriasul au zis ca sunt bune si nu necesita schimbare. In rest tot ce inseamna bucsa s-a schimbat, dar asa cum am spus inca mi se pare un pic zgomotoasa cand trec peste denivelari si aici ma rever pe spate ca acolo am schimbat tot.
DB 77 AAA stie ca aveam de gand sa le schimb pe toate tocmai ca vroiam sa nu mai aud nici o bataie.
Bucsile au fost febi bilstein.
Alea de care zici tu si cele de la brate sau tendoane cum le numesti tu cica se duc cel mai repede.
Eu le-am schimbat pe toate daca intelegeti ce inseamna toate inclusiv amortizoare, placute , discuri, ferodourile ptr frana de mana.
Ce au ramas sunt rulmentii si cele din capul amortizorului care nu se aflau pe amortizor si trebuiau luate separat.
Nu am stiut ca se dau separat am crezut ca vin odata cu amortizorul. Am vrut sa le cumpar dar meseriasul au zis ca sunt bune si nu necesita schimbare. In rest tot ce inseamna bucsa s-a schimbat, dar asa cum am spus inca mi se pare un pic zgomotoasa cand trec peste denivelari si aici ma rever pe spate ca acolo am schimbat tot.
DB 77 AAA stie ca aveam de gand sa le schimb pe toate tocmai ca vroiam sa nu mai aud nici o bataie.
Bucsile au fost febi bilstein.
Maine seara sau cel tarziu poimaine o sa dau jos telescoapele sa vad daca de acolo vine zgomotul pt ca asa eu am impresia ca se aude.
Am imbarcat-o pe nevastamea in portbagaj si se aude din ambele parti.
O sa va tin la curent cu probleme pana o rezolv.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou