Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • palnie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut

Am 2 mari probleme cu un Opel Astra G 2001, 1.6 8v, 105.000km

1) Se aude un cloncanit enervant pe denivelari mici (amortizoarele schimbate nou-noute). Am fost la Opel la Fagotului si mi-au zis ca nu e nimic, ca ei nu vad nimic. Insa este foarte enervant si cloncane toata masina, mai ales pe piatra cubica. A mai avut cineva problema asta ?

2) De vro 10.000km mi s-a aprins beculetu galben cu chenar de motor ( problema electrica) si am fost la Opel si mi-au zis ca trebe schimbat un EGU (valva electronica recirculare gaze) si au zis ca ar costa in jur de 400e. A mai avut cineva problema asta ? Merge gasita si mai ieftin ? Merge "carpita" ? Am uitat sa spun ca nu ma incomodeaza cu nimic...nu pierd relantiul, nu moare motoru, nu merge sub-supra turata, nu consuma mai mult...si merg cu ea asa de peste 10.000 km

Cam atat momentan.

Mersi anticipat
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Legat de valva electronica recirculare gaze (EGR) se gaseste la Augsburg mai ieftin (300 - 400 RON) la schimb cu cea veche.
Poti incerca sa o cureti, insa nu stiu daca are efect.
*
Cloncanit se mai aude si la mine din cand in cand la denivelari, am fost de 2 ori la service si cica n-are nimic.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cloncanit la denivelari ....
Hmm ... se poate ca unul dintre suportii(garniturile de cauciuc) tobei fie finale, fie de mijloc sa se fi rupt. sau slabit. Urca cu ea pe o rampa si uita-te pe dedesubt. Vezi daca tobele se tin bine si daca misti de ele, daca se lovesc de caroserie.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De cloncanit sunt vinovate de obicei bieletele anti-ruliu, asa ca ar trebui verificate....
Skip ads

  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
mizez si eu pe bielete anti-ruliu, cred ca alea suna putin si la mine pe denivelari mici
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in mod normal, se spune ca la un schimb de amortizoare trebuie sa fii deja la al doilea schimb de flanse de amortizor (astea duc cam 40-50K iar amortizoarele cam 80 -poate mai putin fctie de starea drumurilor pe care circuli si fctie de stilul de condus)
cloncanitul pe denivelari de la asta poate veni.
ar fi trebuit sa-ti spuna la Erebus (parca astia sint pe fagotului - nu-i mai zice asa insa...) daca ai probleme cu altceva;
ar mai putea fi capetele de bara, pivotii...la 105ooo km poate ar trebui sa te gindesti si la astea...
bieletele antiruliu le poti verifica si tu daca au joc...

referitor la cealalta chestie, si eu am patit asta dar numai din vina mea... (daca vreti detalii le pot pune);
am scapat alimentind cu benzina buna FULL. Tu ce benzina folosesti?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu abia le-am schimbat. Auzeam zgomote sub masina, iar masina se comporta mai prost in curbe. Am fost la service si au zis aia ca-i de la toba dupa ce au tras de toate bucsele si n-au gasit nimik. Nu m-am linistit si am citit aceeasi poveste pe un forum englezesc de corsa. Am dat 130 RON pe ele si 30 RON ca sa le montez. Rezultatul e ca nu se mai aude nimic ciudat iar masina e mult mai tzeapana pe fata. Dintre alea vechi una era gripata (blocata) iar cealalta avea un joc infiorator, de ma mir ca nu au iesit imbinarile.
  • palnie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2005

  • Mesaj Privat
folosesc benzina de la pterom, premium fara plumb.

Iar cu cloncanitu, il aud undeva in fata iar la erebus au zis ca nu sunt bieletele antiruliu ca la asta ma gandisem si eu...bucsaraie nu cred ca are ce sa faca asa si le-am verificat si pe alea la un service si nu erau foarte uzate...flansele se poate, la alea nu m-am uitat si nici nu le-am schimbat. Altceva nu prea are ce sa cloncane nu? si sigur nu e de la toba pentru ca o simt in volan, in pedale, parca se misca ceva in puntea fata.
Skip ads

  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Poate sa cloncane si de la caseta de directie, dar nu vrei asta Smile.

Iar EGRul se poate curata o data, de doua ori.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
2)Demonteaza valva de vacuum a carei furtunal se leaga la valva mecanica EGR. Baga in ea spray de curatat rugina. Monteaz-o la loc si vezi ce se intampla.
Daca nu are efect, inlocuieste-o.
  • tibilosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Zafira 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa vezi placutele de frina daca nu cloncane acolo. Eu am avut probleme cam la fel cu 2 masini.bafta.
  • palnie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2005

  • Mesaj Privat
placutele de frana sunt aproape noi si nu cloncane de acolo, nu cloncane nici de la caseta de directie pentru ca nu are nici o legatura cu volanu...cloncane independent de ce fac cu volanu...
Skip ads

  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
ar putea fi un rulment sau chiar o planetara.
se aude mai tare cand iei o curba sau la mers drept?
  • tibilosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Zafira 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat placutele am facut cam 5000 de km si a inceput sa troncane.Nu este vorba ca sint uzate sau nu.Tot asa merg si acum cu ele.Dar daca le-ai verificat Question ........Bafta oricum.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Scuza-ma pentru OFF TOPIC, dar, dupa stirea mea,in 2001 nu se mai produceau Astre echipate cu motoare 8S, iar cand acestea s-au produs, nu erau E3, cum ai inscris-o in circulatie Rolling Eyes Question Twisted Evil
  • jonny
  • **
  • 486 mesaje
  • din 24 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Very Happy
ba se produceau si a mea e tot asa
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Motorul e chiar euro 4 si s-a produs pana la aparitia Astrei Classic
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu merg pe varianta ca acel cloncanit este de la flansa de la amortizoare, daca deja de la alte elemente nu provine. Eu am avut la 2 masini pbl. asta si intr-adevar te inebuneste, pentru ca se aude la cea mai mica denivelare - de piatra cubica ce sa mai zic.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
jonny a scris:Very Happy
ba se produceau si a mea e tot asa

*
Sorry, la mine nu e cazul... sigurele 1.6 8S au 75 cai si sunt E2... Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR