Parola noua?


Salut, am un Opel Vectra A, motor 1.6i (C16NZ), an fabricatie 1991...am avut radiatorul spart iar mecanicul la care am fost sa-mi skimbe radiatorul mi-a recomandat sa fac un test pt consum la un service opel, motivul fiind "tremuratul" motorului prea puternic. Va rog sa-mi spuneti daca asta este motivul pentru care tremura (bujiile au fost schimbate), daca este asa ce service opel imi recomandati (bucuresti), cam cat ar costa acest test. Va multumesc!
tampon motor ?
thrill a scris: tampon motor ?

Masina nu a fost lovita daca la asta te referi...radiatorul l-am skimbat pt ca era ruginit si pierdea imediat lichidul de racire...problema e cu tremuratul motorului...
Se referea la tampoanele care amortizeaza vibratiile motorului. Ar putea fi o cauza a vibratiilor daca sunt duse.
Functioneaza toti cilindri ? Bujiile au fost schimbate dar fisele sunt ok?
Ok...o sa verific...multumesc!
Testul de consum nu prea are vreo tangenta tremuratul motorului...
Ai cumva turometru sa vezi la cat iti sta motorul?
Daca vibratiile provin din faptul ca e subturat atunci ar putea fi motorasul de relanti
asot a scris: Salut, am un Opel Vectra A, motor 1.6i (C16NZ), an fabricatie 1991...am avut radiatorul spart iar mecanicul la care am fost sa-mi skimbe radiatorul mi-a recomandat sa fac un test pt consum la un service opel, motivul fiind "tremuratul" motorului prea puternic. Va rog sa-mi spuneti daca asta este motivul pentru care tremura (bujiile au fost schimbate), daca este asa ce service opel imi recomandati (bucuresti), cam cat ar costa acest test. Va multumesc!


salut. eu iti recomand un aditiv pt injectoare duralube ( 155 ml apoximativ 39 de lei in petromv) sau metabond din ce spun altii. eu am folosit duralube si sunt foarte multumit inca dupa primul flacon...mi-a redus consumul cu cca 1 litru la suta si mi-a crescut turatia. am motor diesel 1,7 td din '95. cand am cumparat masina la fel cum zici tu...imi trepida masina in relantiu si am fost nevoit sa-i maresc putin turatia din cablu de acceleratie. akm dupa un flacon de aditiv s-a schimbat treaba...mi-a crescut turatia cu cca 100-150 de ture, devenise prea turat si am fost nevoit sa-l dau pe pozitia cum a fost masina knd am luat-o. o alta remarca a fost k nu mai scoate gram de fum...indiferent de turatia in care schimb...ma duc si 4500 -5000 de ture. si vad k isi mentine calitatile si dupa ce nu mai bag...si bag doar motorina simpla. e universal aditivul si pt diesel si pt benzina. o sa-i mai iau un flacon zilele astea...k sa prelungesc un pic tratamentul...sa curete bine si gata, ii ajunge Smile asta e parerea...sfatul meu...tu faci cum crezi...
salut. eu iti recomand un aditiv pt injectoare duralube ( 155 ml apoximativ 39 de lei in petromv) sau metabond din ce spun altii. eu am folosit duralube si sunt foarte multumit inca dupa primul flacon...mi-a redus consumul cu cca 1 litru la suta si mi-a crescut turatia. am motor diesel 1,7 td din '95. cand am cumparat masina la fel cum zici tu...imi trepida masina in relantiu si am fost nevoit sa-i maresc putin turatia din cablu de acceleratie. akm dupa un flacon de aditiv s-a schimbat treaba...mi-a crescut turatia cu cca 100-150 de ture, devenise prea turat si am fost nevoit sa-l dau pe pozitia cum a fost masina knd am luat-o. o alta remarca a fost k nu mai scoate gram de fum...indiferent de turatia in care schimb...ma duc si 4500 -5000 de ture. si vad k isi mentine calitatile si dupa ce nu mai bag...si bag doar motorina simpla. e universal aditivul si pt diesel si pt benzina. o sa-i mai iau un flacon zilele astea...k sa prelungesc un pic tratamentul...sa curete bine si gata, ii ajunge Smile asta e parerea...sfatul meu...tu faci cum crezi...[/quote]

ok o sa incerc si cu un aditiv...incerc tot ce se poate face de acasa inainte sa ajung intr-un service cu ea...multumesc
iti sta subturata in 500 -600 de ture?
Ionutz_jme a scris: iti sta subturata in 500 -600 de ture?

nu chiar in 500...dar undeva pe la 600...700 max...cam asa statea. akm imi sta normal in jur de 800... si din cate stiu eu la modelul meu de motor, cam asa ar fi normal... mai am o singura problema akm, dimineata knd o pornesc sta putin subturata...2-3 minute. am mai intrebat si unii zic k din cauza soclului electronic k nu mai functioneaza... dar nu stiu, dieselul are soclu? si chestia asa o face de cand am luat-o. de cand i-am bagat aditiv mi-a scazut si consumul extraurban pe la 4...4,5 in regim de mers normal, pana la 100 km/h si cu 4-5 pers, fata de 5...5,5 inainte. in oras inca nu am apucat sa fac o medie
da si dieselul are soc..dar nu ii bn sa steie subturata.dim cand o pornesti ar trebui sa iti stie turata 1000-11000.
deci zici k e bine sa consult un mecanic, sau se poate depista si remedia usor cauza? ultima data knd am pus-o pe tester nu mi-a aratat nimic...bine k fiind si mai veche nu arata mare lucru programul...sau nu erea bun...
am si eu opel vectra c 16 nz din 91 si dupa parerea mea cand trepideaza motorul este de la socul electric clapeta de aer fisuri la teava de esapament sau in cel mai rau caz sonda lanbda
am si eu opel vectra c 16 nz din 91 si dupa parerea mea cand trepideaza motorul este de la socul electric clapeta de aer fisuri la teava de esapament sau in cel mai rau caz sonda lanbda
Eu zic ca este de la senzorul de temperatura. Nu mai citeste temperatura corecta, da-i cautare, gasesti multe despre el. Nu costa mult si se inlocuieste usor. Tremuratul este datorita faptului ca turatia este prea mica. Tine-o tu la 900 rot/min si vei vedea ca numai tremura.
Cind spui "nu mai citeste temperatura cum trebuie..." la ce te referi ?

Ca una e sa o citeasca ca ar fi scazuta si alta e sa o citeasca ca ar fi ridicata...

Sa nu fim superficiali in interpretarea codurilor, ca o sa schimbam degeaba senzorii.

Dupa cum am observat pe forum, in proportie de 80 % userii se pling ca au schimbat degeaba x senzor.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou