Parola noua?


Am facut cateva poze pe sub masina si am o nelamurire: daca am sau nu DPF. Chestia din poze se afla exact in mijlocul masinii. Deci?



In cartea de identitate a masinii nu scrie nicaieri de el.
Asa se pare ca ai.
Multumesc. Asa ma gandeam si eu. Acum intrebarea e: cum il curat, fara legarea unui computer la masina? Exista alta posibilitate? Un mecanic bun din Craiova mi-a spus ca daca rulez la 2500 de rpm timp de 25 de minute, ECU va intra intr-un program de curatare a DPF-ului. Este sau nu asa?
Lao

sal

am si eu o vectra C ,odelul GTS

am intimpinat si eu probleme cu DPF.ul, cauza a fost de un senzor amplasat sub vasul de lichid de racire motor.

dar pina sa depistez ca ar fi acel senzor de vina am facut urmatoarele

am demontat filtrul de particule ,caci se demonteaza f f usor,dupa care l.am dus la spalatorie auto am bagat in el solutie de spalat motoare,dupa care cu jet fierbinte cca o ora jumate am stat cu jetul pe el,ba la intrare in filtru ba la iesire din filtru,dupa ce am lasat acea solutie si aia cca o ora,timp in care tot am mai bagat solutir,in final a iesit o mizerie din filtru de numa ,sincer m,am speriat ce putea fi in acel filtru,dupa ce am terminat toata operatiunea cu spalatul la jet de apa fierbinte l.am mai lasat nitel sa se scurga,dupa acre l.am remontat am lasat masina in relanti pina a mai uscat nitel filtrul dupa care cocs cca 65 km in treaptele 2 si 3 nu mai mkult turatia fiind undeva la 3000\3500 rpm,dupa care a doua zi am fost si la reprezentanta si au facut o regenerare cu acel program de pe tech2 cel mai bun aparat de la reprezentanta,a mai iesit ceva fum,dar in final acel tech 2 mi.a comfirmat ca este acel senzor imi dadea eronat informatii calculatroului masinii precum filtrul ar fi infundat,l.am schimbat si surpins imi dadea acu informatia buna ,adica in proportie de 76% este desfundat,ceea ce este super,acum fuge de rupe,sunt f f multumit de cum merge,

multa bafta

asta este acel senzor amplasat sub vasul de expansiune(de racire apa motor)

Singura mea problema e ca am impresia ca masina nu trage ca si cum ar avea 150 de cai. Nu o am de mult timp, dar tind sa cred ca stiu sa apreciez 150 de cai. Atat.
sal

dar tie ti se aprinde martorul <masina cu cheita>,si.n momentul cand faci o diagnoza iti spune cat si cum ai filtrul infundat,dar mai sigur fa o regenerare cu acel program de la opel Tech2,caci eu il gasesc cel mai bun,acum depinde si de cati km are masina,pe acel program de pe Tech2 iti spune exact si cati km are masina reali,deoarece la opel se pot sterge km de pe bord,dar din calculator nu ai cum sa.i stergi,asa mi sa zis la reprezentanta asa zic si eu,caci eu am masina de noua,si l.am intrebat pe cel de la opel bacau cati si cum are km,si mi sa comfirmat cei care.i aveam pe bord,,
daca vrei sa incerci sa.l cureti si manual adica spalat ci jet,caci sa mergi cu masina turata consumi si mai mult gaz,
se infunda filtrul de la ulei neadecvat cel de la GM 5w30 si se specifica pe bidon filtru de particule,dupa care mai vine si faza cu foarte mult mers subturata,adica nu depasesti mai mult de 2300\2500 rpm,exemplu il am la mine,deoarece ai mei au achizitionat masina de noua,si au mers pina la 70 si ceva de mii de km la cat am luat.o eu de la ei foarte mult subturata,si.n aglomeratia din franta.

in fine acum am curata de 3 ori filtrul de particule si acum alearga de numa la cei 120 cp.sunt f nf multumit si de asezare
Mi se aprinde un beculet galben, care are o cheita in mijlocul semnului cu presiunea de ulei (cel din poza de mai jos). De aprins se aprinde numai cand pun contactul si se stinge in secunda imediat urmatoare pornirii motorului. Nu mi se aprinde alt bec si nici computerul nu spune nimic despre DPF.


Pt. LAO: Mergi urgent la service. Daca martorul cu cheia nu se stinge odata cu toti martorii (mai putin ala de ulei), inseamna ca ai o eroare(sau ai avut) Poate fi un senzor, sau poate fi ceva mai grav. Eu nu l-am bagat in seama si am mers pe baterie pana s-a descarcat.
Nu cred sa fie ceva defect. Asta seara am aprofundat un pic "problema" si becul cu pricina se stinge la nici 2-3 secunde dupa punerea contactului (fara pornirea motorului). De-abia am apucat sa-i fac poza.


Lao

sal

ala ar putea sa te anunte ca ai ajuns la schimbul de ulei la motor,si mie mi se aprinde doar cand sunt la mita de schimb ulei,in clipa cand schimb ulei.ul resetez pe bord dupa care ma anunta cati si cum km mai am,,exemplu tine pe acel buton care vrei sa resetezi km cand mergi la un drum sa vezi cati km ai facut ,dar fara sa pui contactul,apasa pur si simplu si acolo iti va arata catmai ai pina la schimbul de ulei,dar la tine daca se aprinde inseamna ca ai depasit nr de km la care el a fost resetat.

dar eu nu ma iau dupa acel martor deoarece este setat sa fac revizia undeva la 50mii km,este setat din fabrica ,si.n clipa cat resetaz tot scad din km ce mii arata.

in rest numai de bine



l
Si eu cum il resetez? Ca doar ce-am schimbat uleiul.
el se aprinde doar cand ai depasit nr de km la care el a fost setat,si te anunta sa faci schimbul de ulei,exact cum era acolo la mine,de la 50 mii tot a scazut din km,dar apesi fara sa pui contactul,
din cate am vazut tu ai cutie automata?
la service.ul ce ai facut schimbul,el se face de pe diagnoza,am mai incercat si eu asa sa apasa fara sa mai pun kts.ul,dar nu merge,exemplu la renault megane 2 tinea.m apasat pina semnaliza el singur si revenea la km la care a fost setat,la skoda la fel,la vw la fel,doar la opel vad ca trebe pus kts.ul sa resetez,kts.ul fiind un aparat de diagnoza.

numai bine
Omul mi-a resetat si serviceul cu ajutorul unui laptop, nu stiu ce program. Problema e ca altceva nu a putut sa faca, gen citit codurile de eroare ce puteau fi prezente, pentru ca nu l-a putut face sa comunice cu ECU. De-asta ma gandesc ca poate nici "service-ul" nu s-a resetat.
am un opel vectra elegance-an de fabricatie 2000-as vrea sa stiu de are filtru de particule si pe unde este postat///cei de la rar nu au specificat nimic in acest sens///cum as putea dovedi eu ca are acest filtru ptr.a putea plati taxa de mediu mai mica///ma poate ajuta cineva?multumesc
nikyy a scris: am un opel vectra elegance-an de fabricatie 2000-as vrea sa stiu de are filtru de particule si pe unde este postat///cei de la rar nu au specificat nimic in acest sens///cum as putea dovedi eu ca are acest filtru ptr.a putea plati taxa de mediu mai mica///ma poate ajuta cineva?multumesc

Nu are DPF. Numai bine.
masina are ,lam gasit ,e inaintea tobei mici.....e ca o sticla de jumatate de litru cu niste linii impletite ca niste sarme!
Vectra b nu are filtru de particole la nici o motorizare. Ce ai gasit tu este un racord flexibil.
daca zic ca are ,uite pun o poza facuta acum
Ala este un racord flexibil.
Intr-un filtru de particule intra fire electrice si conducte de ulei.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou