Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Te pot ajuta cu OPcom 2012, softul.
In ceea ce priveste interfata ta, daca mai este inca vazuta de softul din 2010, chiar si cu FW 1.59 se poate downgrada.
Va trebui totusi sa gasesti o modalitate mai interactiva de a ma contacta...
Skip ads

  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am o vectra c, benzina 1,6 din 2003.
De ani buni am probleme cu tempomatul in sensul ca butonul de descrestere a vitezei mergea bine, de cele mai multe ori din prima apasare, cel de crestere mergea dupa f. multe incarcari, cel mai des insa oprea tempomatul de la prima apasare, iar butonul de oprit tempomatul, cel lat, era ok. Nu pot sa asociez aparitia problemei cu ceva, gen schimbare de baterie sau alta interventie, cu atat mai mult cu cat nu l-am folosit zilnic.. In service nu a stat decat la revizii unde era secretomanie si nu puteam asista la lucrari, poate acolo sa-mi fi schimbat ceva.
Ce am incercat eu: am desfacut de cateva ori maneta, am curatat contactele, de fapt sunt capsulate, n-ai ce sa cureti propriu zis, am masurat cu aparatul, toate faceau contact bine si din prima. Am dar cu WD 40 pe ele, de fapt s-a dus pe tot circuitul si surpriza, a mers aproape cum trebuie dar numai un timp, cateva luni sa zic, probabil pana s-a uscat bine WD40-ul. Am incercat apoi cu spray de contacte dar degeaba, tot WD 40 facea treaba mai buna. Am pus pistolul de lipit pe toate lipiturile circuitului din maneta. Apoi a mers perfect, am zis ca asta a fost, vreo lipitura rece, insa dupa o perioada a inceput din nou sa faca figuri. Am cumparat de la dezmembrari o maneta, codul de pe era identic ca la a mea, deci identice ca model zic eu, o montez si surpriza, merge mai prost ca maneta mea. Pun maneta mea la loc si merge si ea mai prost ca inainte. De aici n-am mai facut nimic ca nici nu mai inteleg nimic. Unde sa fie buba si ce sa-i fac.
Pe maneta cumparata am dat 50 lei si dupa ce rezolv, daca intereseaza pe cineva i-o dau tot cu cat am luat-o eu.
Multumesc
  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am o vectra c, benzina 1,6 din 2003.
De ani buni am probleme cu tempomatul in sensul ca butonul de descrestere a vitezei mergea bine, de cele mai multe ori din prima apasare, cel de crestere mergea dupa f. multe incarcari, cel mai des insa oprea tempomatul de la prima apasare, iar butonul de oprit tempomatul, cel lat, era ok. Nu pot sa asociez aparitia problemei cu ceva, gen schimbare de baterie sau alta interventie, cu atat mai mult cu cat nu l-am folosit zilnic.. In service nu a stat decat la revizii unde era secretomanie si nu puteam asista la lucrari, poate acolo sa-mi fi schimbat ceva.
Ce am incercat eu: am desfacut de cateva ori maneta, am curatat contactele, de fapt sunt capsulate, n-ai ce sa cureti propriu zis, am masurat cu aparatul, toate faceau contact bine si din prima. Am dar cu WD 40 pe ele, de fapt s-a dus pe tot circuitul si surpriza, a mers aproape cum trebuie dar numai un timp, cateva luni sa zic, probabil pana s-a uscat bine WD40-ul. Am incercat apoi cu spray de contacte dar degeaba, tot WD 40 facea treaba mai buna. Am pus pistolul de lipit pe toate lipiturile circuitului din maneta. Apoi a mers perfect, am zis ca asta a fost, vreo lipitura rece, insa dupa o perioada a inceput din nou sa faca figuri. Am cumparat de la dezmembrari o maneta, codul de pe era identic ca la a mea, deci identice ca model zic eu, o montez si surpriza, merge mai prost ca maneta mea. Pun maneta mea la loc si merge si ea mai prost ca inainte. De aici n-am mai facut nimic ca nici nu mai inteleg nimic. Unde sa fie buba si ce sa-i fac.
Pe maneta cumparata am dat 50 lei si dupa ce rezolv, daca intereseaza pe cineva i-o dau tot cu cat am luat-o eu.
Multumesc
  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am o vectra c, benzina 1,6 din 2003.
De ani buni am probleme cu tempomatul in sensul ca butonul de descrestere a vitezei mergea bine, de cele mai multe ori din prima apasare, cel de crestere mergea dupa f. multe incarcari, cel mai des insa oprea tempomatul de la prima apasare, iar butonul de oprit tempomatul, cel lat, era ok. Nu pot sa asociez aparitia problemei cu ceva, gen schimbare de baterie sau alta interventie, cu atat mai mult cu cat nu l-am folosit zilnic.. In service nu a stat decat la revizii unde era secretomanie si nu puteam asista la lucrari, poate acolo sa-mi fi schimbat ceva.
Ce am incercat eu: am desfacut de cateva ori maneta, am curatat contactele, de fapt sunt capsulate, n-ai ce sa cureti propriu zis, am masurat cu aparatul, toate faceau contact bine si din prima. Am dar cu WD 40 pe ele, de fapt s-a dus pe tot circuitul si surpriza, a mers aproape cum trebuie dar numai un timp, cateva luni sa zic, probabil pana s-a uscat bine WD40-ul. Am incercat apoi cu spray de contacte dar degeaba, tot WD 40 facea treaba mai buna. Am pus pistolul de lipit pe toate lipiturile circuitului din maneta. Apoi a mers perfect, am zis ca asta a fost, vreo lipitura rece, insa dupa o perioada a inceput din nou sa faca figuri. Am cumparat de la dezmembrari o maneta, codul de pe era identic ca la a mea, deci identice ca model zic eu, o montez si surpriza, merge mai prost ca maneta mea. Pun maneta mea la loc si merge si ea mai prost ca inainte. De aici n-am mai facut nimic ca nici nu mai inteleg nimic. Unde sa fie buba si ce sa-i fac.
Pe maneta cumparata am dat 50 lei si dupa ce rezolv, daca intereseaza pe cineva i-o dau tot cu cat am luat-o eu.
Multumesc
Skip ads

  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Scuze pt cele trei postari, mi-a dat eroari la postare insa fals ca vad ca totusi le-a postat.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e din alta parte, si anume cim.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Corect. Pui alt cim si se rezolva. Pana una alta il poti fixa si verifica pe cel care il ai.
  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce inseamna sa-l "fixez"?

De schimbat nu stiu daca se merita, deocamdata e singurul simptom.

Cred ca o sa apelez si eu la maiandrei, inteleg ca e o varianta buna calitate/pret. Nu stiu daca sa umblu la el acum ca peste doua saptamani plec in concediu si pe de o parte as vrea sa am tempomatul bun ca merg mult cu masina, pe de alta mi-e frica sa nu se deranjeze si alte chestii. Poate o sugestie de interventie minora, cu risc minim de agravare. Sa desfac capacele de pe coloana volanului sa ma uit la el, fire, masa, chestii de-astea? Poate fi de acolo?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai desfa carcasa din spatele volanului si acolo cureti mufele de la CIM si te asiguri ca e fixat bine.
  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am demontat capacul inferior, am scos mufa si am dat cu spray de contacte pe ea. Era mai bine daca dadeam pe cea fixa, ca are papucii tata, insa nu e chiar la vedere si n-am vrut sa dau la intamplare sa moscolosec pe acolo. Nu am scos nici o borna de la baterie, am stat in dubiu putin dar stiam ca scoaterea unei borne creaza anomalii si ciudatenii pe care am vrut sa le evit. Am facut proba in jurul blocului si merge normal. Nu ma imbat cu apa rece ca mai am experiente cand dupa anumite interventii a mers bine, insa cine stie, e bine sa speri.
Pt cine vrea sa faca singur operatia asta, ca sa nu mai bajbaie ca mine si sa mearga snur, descriu cum se ajunge la cim.

Nu se poate demonta direct capacul inferior ci intai cel superior, si ambele nu se detaseaza complet de la locul lor ci doar se slabesc din pozitiile lor.
Deci:
Se vireaza putin de volan intr-o parte si apoi cealalta pt a avea acces la cele 2 holsuruburi cu ornament peste ele care se demonteaza cu o surubelnita cruce.
Se scoate maneta de semnalizare, s-a mai descris cum, cu sarmulita, agrafa etc.
Se demonteaza cele doua holsuruburi care leaga capacul inferior de "sasiu", cu surubelntia torx, cred ca de 4,
Se demonteaza holsurubul de dedesubt de langa parghia de blocare a pozitiei volanului cu aceeasi surubelnita torx. E ingropat in capac si se lucreaza "in orb" dar nu e problema.
Se scoate "inelul" de plastic din jurul blocului de contact de pornire, departandu-se cele doua "cleme-agatatori" care se vad. Mai e o a treia dedesubt la care nu este acces dar cedeaza departand "inelul".
Acum se poate lasa in jos capacul inferior.
Blocul de contact de pe cim este montat dinspre motor inspre volan, este sus in stanga volanului.
Se scoate ridicand piedica de deasupra lui.
  • crivas

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu am obtinut mare lucru. Merge aleator, cand vrea, deci e de la cim, insa acceptabil incat sa nu trebuiasca sa schimb cimul.
Asa ca acum am o maneta de semnalizare cu butoane cruise control in plus. Daca intereseaza pe cineva, o dau cu cat am luat-o de la dezmembrari, 50ron. Arata perfect, fara zgaraieturi sau vopsea luata. Are si o serie, probabil de piesa, e identica cu seria de pe maneta mea.
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vectra c 2007, facelift, 1,9 DT.
Am cumparat o maneta de pilot automat si am montat-o(am activat tot, are si led la instrumente) dar a aparut o problema la fel ca a unui coleg in mesajele anterioare:
- pilotul nu functioneaza si mai mult decat atat nu mai functioneaza comenzile de pe volan partea stanga iar cele de pe dreapta la orice apasare pornesc claxonul.

Am montat la loc maneta fara pilot, am dezactivat totul dar defectul persista. Mentionez ca inainte de activare nu aveam probleme cu comenzile de pe volan.
De asemenea am deconectat si bateria si am lasat-o cca.10 minute fara curent.
Erori pe cim au aparut :
Numãrul codurilor: 2
B3794 - Defecþiune la întrerupãtorul sistemului de control al vitezei
(0Cool - Nu e prezent
B3794 - Tensiune mare / circuit deschis la întrerupãtorul sistemului de control al vitezei
(04) - Nu e prezent

Bun nu merge pilotul dar de ce la schimbarea pe original (fara pilot) nu isi revin comenzile pe volan.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Probabil ca programarea nu a mers cum trebuie sau e o coincidenta si ai probleme la cim...
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru indrumare. O sa incerc o reprogramare.
Sa se fi declansat defectul la cim odata cu programarea?
Ce versiune de soft sa folosesc?
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Tot eu sunt.
Azi am scos toate sigurantele din interior (langa blocul de lumini) si le-am curatat (citisem pe un forum englez ca unele probleme s-au rezolvat dupa aceasta operatie).
Surpriza este ca, dupa aceasta si dupa actionari repetate ale butoanelor de pe maneta, are momente cand pilotul ia comenzile.
Voi desface maneta complet si voi curata contactele ca aici: http://www.vectra-c.com/for...ht=cruise+control

Defectul cu comenzile pe volan persista, am claxon pe toate comenzile din partea dreapta a volanului si nimic pe stanga.
Poate este o coincidenta nefericita cu CIM-ul.
Sper ca nu va plictisesc, daca cineva mai are alte sugestii va rog sa-mi spuneti, trebuie sa-i dau de cap.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
daca vrei te pot ajuta cu alta maneta de test si/sau programare de cim cu tech2.
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ok. Cum facem? Lasa un nr. de tel. in mesageria personala. Multumesc.
  • sajata

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2014

  • Mesaj Privat
daca am maneta pentru cruise control din fabrica, se poate sa nu o am activata?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa fie programata.
Asta daca nu a fost adaugata de reprezentanta si neprogramata sau schimbat vreun modul si programat partial.
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vesti noi.
Am curatat complet maneta (pare ca nu ai ce curata dar merge) si azi am constatat ca merge impecabil dar defectul cu comenzile pe volan persista.
Atasez imagini cu microcontactele din maneta, sunt asa de mici si sensibile la praf.

Sa fi dat maneta, inainte de curatare, in ceva din cim?
Zilele astea s-a oferit sa ma ajute colegul 34KLA .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR