Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cosmin_dro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut!

sunt nou pe forum dar vechi proprietar de vectra.
acum am o vectra c din 2003(y20dth) si acum 2 luni mi sa rupt vibrochenul de la pistonul 2.va jur ca nu am chinuit-o, si ca am avut grija sa-i pun numai piese si ulei recomandat de opel.
problema e ca dupa reparatie, asta incluzand:vibrochen, sameringuri de supape, chiulasa planata(0.02), injectoare verificate la bosh, toate garniturile, fulie vibrochen, senzor temp. ulei, disc de ambreiaj+placa presiune+rulment hidraulic,etc. aud o bataie la cutie cand apas usor ambreiajul si un fel de clantanit la motor cand accelerez mai brusc dupa 2000 de rotatii
daca cineva a mai auzit sau intalnit asa ceva va rog dati-mi un sfat ca ma ruinat masina asta si nu mai stiu ce sa-i fac.
va multumesc anticipat.COSMIN Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nush ce zgomot ai tu, dar la mine cand plec in forta de pe loc aud ceva, am testat : frana de mana trasa , bagat treapta 1 si luat picioruld e pe ambreiaj , masina da sa plece se aude cum cupleaza ambreiajul dupa care are un carait nu, zgomot de cutie ci ceva intre ambreiaj, placa de presiune si volanta , cel putin asta cred, rulemtul de presiune creeaza zgomote numai la apasarea a ambreiajului , deci l-am exclus, inca nu i-am dat de cap dar am zgomotul asta de 8000 de km Embarassed suspectez o ungere necorespunzatoare la vreo piesa, maine la Polivalenta la ora 6 e intalnire clubopel, putem discuta pe larg eventual sa vedem daca auzim acelasi zgomot, stiu ca mai e cineva cu Astra y 20 DTH pe forum cu un carait asemanator, poate ne zice cum a rezolvat
  • cosmin_dro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu daca reusesc maine ca astazi am dus-o la dibas sa-mi schimbe parbrizul si nu cred ca va fi gata.
poate saptamana viitoare , oricum merci mult.
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
va salut. inainte sa incep sa scriu am cautat cate ceva ce ma interesa, dar nu am ajuns inca sa gasesc.e vb despre un vectra din 2002, n2.o dti, tip motor y20dth. saptamana trecuta a aparut un zgomot mai rar, mai ales dak o acceleram stand pe loc si apoi o lasam brusc, se auzea...asa ceva in urma..ca si cum distributia, lantul ar fi atins ceva,.,,nu prea cred k ma-am explicat bine, poate unii vor intelege.
am fost la casa la opel cu masina, si nici ei nu au putut spoune mare lucru, doar k nu le place zhomotul, si k ar trebui sa desfaca motorul. Zgomotul aparea undeva in partea dreapta, cum stai cu fata la motor.
nu am lasat-o atunci , mi.au recomandat sa nu merg la turatii mari, si a2 zi cand aveam programare sa o duc la service, pe autorstrada a facut un.,..clackk..mare si asta a fost.
sa blocat totul. Au dessckis.o cei de la service, am fost a2 zi sa o vad, capacul dela chiulasa era dat jos, pe acolo nu era prbl, si am vazut si carterul jos, doar att. mi.au spus k s.a rupt arborele cotit, cu toate k nu se vedea pe unde era si nici nu era dat jos.
5000 de euro motorul nou....oferta lor.
am gasit altele la dezmembrari, dar treaba e ca nu prea stiu pe unde ar fi mai recomandat sa-l skimb, pe jos, sa ii desfac barile alea de protectie, sau pe sus...am cu ce il ridica.
va rog daca ma puteti ajuta, si dak aveti ceva poze.
va multumesc. promit sa vin cu ceva imagini dupa ce ma apuc sa.l skimb si dak vreti si din vechiul motor, k o sa il desfac, daca va intereseaza ceva, sa imi spun eti.

va asept comentariile. o zi buna
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
1.motorul se schimba pe sus.
2.in ce tara esti?
3.nu se merita 5000 de euro pe un motor.
4.cauti in sh-uri,muult mai ieftin.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La 5000 E gasesti alta Vectra, 2003, 2004.
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cereau atat pe motorul original.
din spania.
am gasit motoare incepand de la 6oo la 1800 euro
.
am intrebat dak pe sus sau pe jos, pt ca un mecanic de la dezmembr mi.a spus k ei l.au scos pe jos, sau asadirect prin fata , dupa ce qu demontat ceva bari de acolo..
acum dak e pe sus, e mai bine cu tot cu cutie su separat?
multam
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
vrei sa-l schimbi chiar tu, sau ce?!
ca sa scapi mai ieftin cumperi doar motorul,fara accesorii gen pompa injectie,alternator ,electromotor....etc
Skip ads

  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da, de skimbat.
nu cred cab astia vand fara accesorii, ar fi bine cum zici tu, ca accesoriile dp motorul meu is ok.
ti se pare scump la 800?
am gasit unul cu 1000 cu tot cu cv.
treaba e k nu-l pot porni, numai dùpa ce.l montez.....
e mai usor cu tot cu cutie sau fara?
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
baieti, nu mai scrie nimeni nimic?
am mai avut de A face< cu cevaa motoare,..segmentari, monntari,..e adevarat , la masini mai veki, golf2, T4, un cielo din 96, dar va inttreb pt k daca stiti ceva ce m-ar ajuta, ar fi binevenit. niste raspunsuri la intrebarile....dak e mai bine sa-l schimb pe sus, sa fie cu tot cu cv? niste pasi de inceput...., cam cu ce tre sa incep, dar nu genul....deconecteaza bateria...
multumesc
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai cu ce sa il ridici , fara sa iti omori coloana schimba-l pe sus, daca nu ai ustensilele recomandate pentru astfel de operatie , ridici partea din fata a masinii , bagi motorul sub ea, o lasi jos, pe sus de niste anexe ale motorului agati curele si in 2-3 persoane il pozitionezi pe cutie si suportii motor si aia e. Eu am schimbat motorul la primul Opel si l-am bagat pe jos. Mi se pare destul de complicat pe jos, dar, repet, daca nu ai ce-ti trebuie, asta e solutia. Spor la treaba.
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
rastafarianul a scris:Daca ai cu ce sa il ridici , fara sa iti omori coloana schimba-l pe sus, daca nu ai ustensilele recomandate pentru astfel de operatie , ridici partea din fata a masinii , bagi motorul sub ea, o lasi jos, pe sus de niste anexe ale motorului agati curele si in 2-3 persoane il pozitionezi pe cutie si suportii motor si aia e. Eu am schimbat motorul la primul Opel si l-am bagat pe jos. Mi se pare destul de complicat pe jos, dar, repet, daca nu ai ce-ti trebuie, asta e solutia. Spor la treaba.
...

deci, dak arfi pe jos, ar trebui sa mai demontez ceva din barire alea, nu , doar dak-l dau jos din suporti, nu are loc, si intrebarea a 2, , cu tot cu ctie ar fi ideal, sau cutia sa ramana pe caroserie?&iquest;
Skip ads

  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca il bagi pe jos, demontezi radiatoare, scuturile, ca sa poti avea cat mai mult loc pentru manevrare. Cutia o lasi la locul ei. Daca vezi ca nu se poate, demontezi si cutia. Apucta-te de treaba si ai sa vezi singur ce trebuie dat jos.
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
rastafarianul a scris:Daca il bagi pe jos, demontezi radiatoare, scuturile, ca sa poti avea cat mai mult loc pentru manevrare. Cutia o lasi la locul ei. Daca vezi ca nu se poate, demontezi si cutia. Apucta-te de treaba si ai sa vezi singur ce trebuie dat jos.

m-am gandit si eu ..si cred k e mai mult de lucru pe jos.
cred ca mai repede dau capota jos, si am un motostivuitor k sa ridic motorul.
multumesc pt sfaturi, astept in continuare, si sper sa fac si ceva pozse
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
hai sa va spun ce am mai facut... Very Happy
ieri inainte sa dau motorul jos m.am uitat la arbore sa vad dak e rupt asa cum au spus mecanicii. Am dat capacele de la capetele bielelor jos, si la al2lea piston, de fapt unde vine biela prinsa pe arbore, acolo era retezat, asa k am inceput sa dau motorul jos.
la prima vedere parea usor sa il ridic, sa nu il las pe sub masina, asa k am dat capota jos si am inceput sa trag de el.Nu a vrut sa iasa, si a trebuit sa dau compresorul ac jos, am scos suruburile de la 2 suporti ai cv, si abia abia l-am smuls de acolo.Daca nu aveam electrostivuitorul, nu reuseam mare lucru. Zic smuls pt ca kiar nu a iesit usor. INtr-un timp a inceput sa curga ulei de la cutie, si am crezut k se opreste, dar continua sa picure destul de bine, apoi am vazut k iesise planetara cam un cm si ceva din cv, si s-a rezolvat prblm.
am sa pun si o imagine 2 cu arborele rupt si inca ceva de pe acolo.
Am gasit un motor din 2005 de zafira, la fel e y20dth, dar are ceva diferente la turbo si acolo unde.i termostatul, iar e ceva diferenta,.Vanzatorul imi spusa k dak e motorul identic, piesele se pot skimba cu ale mele (turbo, conductele de la pompa de injectie la zafira o ia asa in dreapta, iar la vectra , asa cum este asta, urca in stanga pe langa chiulasa, si inca ceva mici diferente). Pretul e de 1000 euro, zice k are pana in 50 000 km, pe afara pare ok. ce ziceti ii bun pretul?
ca sa sckimb arborele, apoi biela, cuzineti....garnitori crd k tot pe acolo ma ajunge, poate mai bine,.





  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cam asa arata capacul de la biela unde a cedat arborele...

si asta asa ca bonus, sa vadeti ce murdarie era in admisie, pe la egr.

  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Mda.Cred ca din cand in cand i-ar prinde bine(la motor) o curatire a admisiei(si nu numai).
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bre, vezi ca la zafira este alta pompa de injectie, alte calculatoare, alt sistem de admisie si evacuare. Eu zic sa cauti unul din acelasi an de fabricatie ca masina ta, eventual aceiasi masina.
In general motorul se da mai usor jos cu tot cu cutie. Pe sus, binenteles. Chiar daca il dai jos fara cutie, iti va fi greu sal pui cu cutia montata pe masina.
  • narcismlg

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutare. oricum, pompa o lasam tot pe a mea, pt k nu sunt sanse sa gasesc aceeasi referinta. admisia e la fel, tre sa skimb turbo cu al meu, si nu te contrazic pt k nu .m.am uitat foarte bine la evacuare, dar le schuimb cu ale mele daca ar fi sa nu gasesc, pt k in rest structura blocului si a chiulasei este la fel, numai componentele difera, si treaba e ca suna bine motorul din 2005 , pana in 50miikm,.(se poate cunoaste cumva km reali la un mototr dupa ce il pui pe alta masina, cum?)
apoi cu montatul din nou, o sa incerc sa dau bateria si ce mai incurca pe acolo, si sa vad cum ies mai bine, dak ii dau si cutia sau nu. mai anunt, dar deocamdata sunt in dubii cu mototul, si din cauza pretului, si pt k exista cateva diferente.
numai bine
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cauta sa cumperi un motor fabricat pana in 06/2002 -vei avea mai putin de lucru.Ce ai gasit e PSG 16,in principiu e lafel ca bloc dar difera mult la anexe ,pe langa ce ai enumerat tu mai difera si partea de EGR,cu tot cu galerie ,injectia e cu totul alta ...Si daca nici nu poate sa iti dovedeasca km nu prea cred ca e cazul sa te complici.Parerea mea e ca daca cumperi unul identic cu al tau ramai si cu accesorii de rezerva pe care le poti folosi,lucru care nu dauneaza , te asigur.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR