Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am un astra G 1,7 ydt din 2002 si anul trecut i-am schimbat basculele (bratele) fata, bucsele, bieletele antiruliu si distributia. in momentul de fata am niste probleme cu ea care au aparut treptat. ideea de baza e ca parca nu mai fuge asa cum ar fi trebuit, si nu ma refer la cine stie ce performante, ci la circulat in mod normal. de exemplu in orice viteza las masina sa curga.... in momentul in care apas acceleratie, indiferent cat de violent sau incet o apas, masina are un fel de balans ca si cum te-ar lovi unu din spate, si apoi incepe sa urce in ture, si faptul ca inainte puteam sa merg cu o anumita turatie intr-o anumita viteza obtinand o viteza pe care acum nu o mai pot obtine decat cu o turatie mai mare. m-am gandit ca poate sa fie de la amortizoare balansul acela, pentru ca m-am apasat pe capota si am bazut ca sunt cam duse si trebuie sa le schimb. dar totusi nu stiu daca astea ar fi cauza balansului de ex.... se poate sa fie suportii/tampoanele care sustin motorul motorul? turbina? nu o mai avea compresia buna? ce parere aveti ?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
faptul ca masina se balanseaza poate sa fie de la amotizoare. dar ca nu mai are aceleasi performante din ce descrii tu aici pare a fi mai degraba debitmetrul sau vreun furtunas copt, gaurit etc ... care trage aer fals. Ar mai putea fi si supapa EGR. Turbina o poti verifica daca merge sau nu ... Mergi cu a doua ... o calci tare si se simte peste 2000 de ture cum prinde putere daca e totul ok. Din cate stiu eu turbina merge sau nu. Cam atat ... succes la descoperit problema.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Balansul , parca te-ar lovi cineva din spate , inainte sa se infiga este posibil de la tamponul de pendulare al motorului , cel aflat in partea din fata al motorului . Poti face o verificare , pui pe cineva sa incerce sa plece cu masina de pe loc cu frana de mana trasa iar tu te uiti la motor daca se misca in fata sau in spate , miscari mari , leagane, daca acestea exista asta ar fi un rapuns la una din intrebarile tale !

Sfat , referitor la " parca nu mai trage asa de bine " schimba filtru de aer ! ai sa simti diferenta foarte imediat .

Dar mai asteptam si alte pareri .
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
merci so far. mai e o chestie, de exemplu cand parchez, sau cand e aglomerat, de obicei la viteze mici in principiu intra intaia, plec de pe loc cativa metri, si cand franez si masina se opreste pe loc, fara sa mai accelerez, se tureaza singura putin peste 1000 ture si revine iar la normal.

P.S. ca intotdeauna singurul forum unde am primit raspunsuri.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot e singurul forum unde ai primit raspunsuri ai face bine sa ii citesti si regulamentul. Astfel ai sti sa folosesti functia cautare, cum si cand se deschide un nou topic, ca nu trebuie sa pui decat cate o problema nu dea valma, etc. Pe viitor insista cu "Cautare" .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR