Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cipri_dracu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am o problema cu pornirea la masina de un an si jumatate .nu-i mai dau de capat..... dintr-o data nu mi-a mai pornit desi inainte imi pornea impecabil.am schimbat calculatorul de injectie,calculatorul ecu. valva de pornire( nu mai stiu cum se numeste).......curatat injectoare plus schimbat filtre,iar pe tester nu arata nimic.de cand am schimbat calculatorul ecu am observat ca porneste la rece bine ,iar la cald numai cand are motorul 90 de grade.daca scada temp porneste greu si scoate fum cand o ia.nu stiu ce sa-i mai fac .......
va rog sa ma ajutati Sad ! sunt disperat .......masina ESTE UN ASTRA G 1,7 DTI DIN 2000
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E vre-un senzor (ori camshaft sensor ori crankshaft sensor). Unul din acesti doi senzori iti face probleme. Cauta sa ii imprumuti de la cineva si sa probezi.
  • cipri_dracu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poate ca da,dar trebuia sa am vreo eroare cand o puneam pe tester.tin sa mentionez :calculatorul ecu este cdti ,iar inainte era dti
are vreo importanta?
.....dati-mi si nume de piese mai ieftine care pot fi verificate ca am bagat 50 mil pana acum.scuze dar sre ca intelegi
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
binenteles ca are o importanta. De ce nu iei legatura cu colegul nostru de la bucuresti sa ti-l repare pe cel vechi.
De la senzorii astia nu e musai sa ai eroare stocata.
Skip ads

  • cipri_dracu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cum sa iau legatura cu colegul tau?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ghiavole, ia de-aci: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656
Povesteste cu omul, e baiat de treaba, te rezolva elegant
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:E vre-un senzor (ori camshaft sensor ori crankshaft sensor). Unul din acesti doi senzori iti face probleme. Cauta sa ii imprumuti de la cineva si sa probezi.

Y17DT nu are senzor camshaft
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect. Are numai crankshaft. Iti recomand sa cauti unul original, fiindca pozitia lui e a dracului de naspa de schimbat, si nu se merita sa muncesti cateva ore si dupa cateva saptamani sa o iei de la capat.
Da un search si ai sa afli mai multe despre acest senzor.
  • cipri_dracu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am vb cu colegu de la bucuresti si mi-a zis ca e pompa si ca pierde presiune.nu stiu...daca e aia nu-i ma fac nimic ca m-am saturat
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa torni niste apa rece pe pompa de injectie(cand e cald motorul)si daca porneste usor dupa ce ai dat cu apa pe ea atunci ai probleme cu pompa,mai exact cu capul hidraulic.
  • cipri_dracu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai si aia se poate repara?
Sad
?dar nu inteleg de ce iese fum cand porneste la cald.Motorina ii vine inseamna...La rece de ce porneste.exista o explicatie clara?
AZI AM SCHIBAT O FISA LA BATERIE CARE ERA PARTIAL RUPTA SI AM OBSERVAT CA SI-A REVENIT TURATIA LA MOTOR PE CARE AM AVUT-O RIDICATA DUPA CE AM SCHIMBAT CALC ECU
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vezi cu apa rece peste motor cald poate il crapi .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR