Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt posesorul unei opel agila din 2003, pana acum nu am avut probleme cu motorul.
De cele mai multe ori fac drumuri scurte cu ea, de acasa la servici si invers, un drum nu tine mai mult de 15- 20 de minute.
In weekend mai fac cateodata cate un drum mai lung cu ea, drum mailung insemnand 60 de kilometrii.
Masina are 100.000 de kilometrii si cred ca si dirtibutia ar cam trebui schimbata deoarece suna foarte a diesel
dupa drumuri mai lungi cand motorul este foarte cald, la rece are un pic de sunet de diesel dar e acceptabil.
Cat sunt la servici masina o parchez in subsolul cladirii unde sunt parcari amenajate si azi am obesrvat intamplator ca scuipa
ceva negru de tot pe esapament. M-am speriat foarte tare crezand ca e ulei dar la o analizare mai atenta am obesrvar ca este apa
amestecata cu funingine. Stiu ca este normal sa scuipe apa din cauza condensului ce se acumuleaza dar nu stiu daca este normal sa fie atat de neagra. Am bagat doua degete in tava de esapamanent si le-am scos negre de tot.
Am tot citit pe forum ca teava de espament trebuie sa fie curata, itp-ul l-am facut in iarna si gazele au iesit ok, deasemenea nu am nici un check engine aprins pe bord.
Poate sa-mi spuna cineva daca este normal sa scuipe asa condens negru?
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Asta insemana ca-ti consuma ulei, iar apa neagra aparuta in urma condesului nu face nimik altceva decat sa-ti spele toba,poti citi aici https://www.clubopel.com/vie...80&highlight=
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ai schimbat la ea filtre ulei ? nu e posibil sa fi avut ulei vechi , trecut peste numarul de kilometrii? sa fi consumat , afumat teava, iar acum sa treaca prin procesul de spalare?
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Intr-adevar uleiul este vechi, adica am cu ea de la ultima cam 9 mii e kilometrii.
Chiar pe saptamana viitoare e programta de veche uleiulata la schimb de ulei.
Dar ma gandesc ca nu e atat de veche uleiul incat sa ajunga sa pape din el.
Pana acum motorul nu a papat ulei de cand sunt posesorul masinii, dar de acum am sa urmaresc
mai atent consumul de ulei. Mai mult ca sigur de acolo se trage funinginea.
Ca si benzina folosesc Tempo plus 98 sau Evo de la MOL, deci nu bag benzina de proasta calitate, tin la masinuta mea.
Casi ulei pana acum am folosit Mobil S 5w40, banuiesc ca e un ulei bun.

Am unit eu ce ai scris. Szilid
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mobil S 5w40 este facut la turci si e cea mai mare teapa, nici macar nu e pentru motorul tau. Cumpara Mobil1 0W40 de la uleidemotor.com , complex agro transilvania, mergi pina in capatul curtii si gasesti hala.
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, ulei Mobil S mi-a fost recomandat de un mecanic acum 3 ani cand mi-am cumparat masina
si de atunci am facut dou schimburi de ulei tot cu Mobil S.
Nu stiam ca e chiar asa nashpa.
Multumesc de sugestie am studiat un pic site-ul recomandat de tine si m-am oprit la Mobil 1 0W40 SuperSyn
sper ca este o alegere buna.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cea mai buna, se pare ca nu ai citit discutia despre ulei de aici.
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am mai cautat pe forum depre dicutii legat de ulei si m-am oprit asupra urmatorului articol:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
Acum il studiez.
Skip ads

  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Valvoline MaxLife 10W40 e bun de ceva?
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Avand vascozitate mai mare banuiesc ca este pentru motoare mai uzate, am gasit urmatoarea descriere pe un site
despre acest produs:
"Uleiul de motor Valvoline MAX LIFE 10w40 este un ulei sintetic de motor pentru autoturisme. Motoarele vechi pot functiona diferit fata de cele noi. Garniturile devin fragile, segmentii sunt supusi uzurii si supapele pierd compresia. Motoarele diesel, puternic solicitate, devin sursa de poluare datorita depunerilor de calamina, spre deosebire de motoarele uzate pe benzina. De aceea, Valvoline a conceput un nou lubrifiant, Diesel MaxLife 10w40 special pentru motoarele diesel rulate.
Uleiul de motor Valvoline MAX LIFE 10w40 are urmatoarele caracteristici:
- revitalizeaza garniturile
- reface puterea motorului, pierduta datorita scaderii presiunii
- elimina depunerile
- reduce consumul de ulei "
  • sszaby

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2003 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am facut schimbul de ulei, am gasit si bidonul de la uleiul vechi, era Mobil Synt S 5W40. Oare si Mobil Synt S 5W40 e fabricat la turci, sau toata gama S e fabricata la turci?
Oricum am ascultat fatul lui Dan si de data asta ap pus ulei Mobil 1 0W40 SuperSyn fabricat in america, m-am uitat atent la bidon.
Pana s-a scurs uleiul vechi m-am uitat si la piesele ce se vad sub capacul culbutori sa vad in ce stare sunt, daca sunt depuneri si totul pare ok, nici urma de depuneri se vede frumos aluminiul. In privinta asta m-am linistit.
Au fost foarte de treaba cei de la uleidemotor.ro, din moment ce firma lor se afla inafara clujului (cam la 15 km de cluj) cand i-am sunat s-au oferit ei sa-mi aduca uleiul in cluj si sa ne intalnim undeva, chiar nu ma asteptam, a fost o surpriza placuta.
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Apropo am aceeasi problema ca si colegul, motor dizel 1,7 scuipa pe esapament apa cu funingine sau ulei, nici eu nu stiu ce e.Vreau sazic ca fum negru nu face aproape deloc nici turata la maxim si putere are ,pleaca cu scartait de roti cam de pe la 3000 de ture. Intrebarea mea ar fi e vreo problema daca scot esapamentul de tot pe bucati si il curat, nu stiu cu ce poate imi recomandati voi si dupaia sa vad daca mai reapare problema sau e absolut normal ce se intampla?
Mai am o intrebare 5w40 e mai gros decat 10w40?
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
5w10 e mai subtire decat 10w40
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR