Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
stiti cumva unde gasesc si eu un calorifer ptr opel astra-g 2001?
in afara de dezmembrari.
si un pret daca stiti.
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
din pacate vestile nu sint prea bune... se pare ca si eu as avea cam aceeasi problema si am intrebat -preventiv- la augsburg.
aeroterma behr; calorifer original 5 milioane si ceva, calorifer "aftermarket" cam 3 si ceva...
sper ca problema mea sa fie doar la o-ringurile (4 la numar) care fac conexiunea intre calorifer si robinet (care e o valva de fapt) si robinet si tevaraia de mai incolo...

dezvolta si tu mai mult despre problema ta.. e f. putin probabil sa fie impuscat caloriferul ca sa necesite schimbarea lui... si poate ca si la tine e doar o problema de garnituri..
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Din cate am citit printre problemele opelistilor, 90% problema e la oringuri. Eu nu am putut sa le schimb cu originalele, n-am gasit la vremea aceea si lmi le-a pus pe cele vechi + silicon = curg din nou dupa cca 8 luni
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
In Cluj am gasit la un service caloriferul respectiv la 5 mil cu tot cu manopera, dar mi s'a parut exagerat de mult 2 mil manopera... Tipul a zis ca trebuie dat jos TOT bordul Shocked desi in TIS scrie ca e destul demontarea consolei dintre scaune

_____________
Astra G, Y17DT, 2000
Skip ads

  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bagati un ochi aici ... https://www.clubopel.com/vie...8936&start=50
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cum se poate afla ce tip de aeroterma are masina: BEHR sau DELPHI ?
  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Pot sa va povestesc experienta mea, care are legatura cu cele 90% mentionate mai sus.
Si la mine s-au dus o-ring-urile. Le-am schimbat in service pentru ca este destul de dificil sa desfaci tava colectoare de plastic de sub radiator (cea cu drena de la AC), in special unul din cele doua suruburi care se afla cumva mascat de esapament (trebuie ridicata pe elevator, se da scutul jos). Imi mai amintesc ca este destul de complicat sa prinzi caloriferul la loc pe tevi cu o-ring-uri noi, deoarece intra foarte greu, a fost nevoie de doi oameni.
Nu am demontat tot bordul (demontarea si montarea am facut-o eu), ci doar consola dintre scaune, compartimentul pentru acte din partea dreapta si RCD-ul, blocul de comanda al AC-ului, scrumiera, filtrul de polen, ventilatorul climei, si cam atat.
De alflat tipul sistemului de climatizare in cazul meu a fost un pic cam complicat: din verificarea VIN-ului masini nu s-a putut stabili, ci doar dupa demontare. Este BEHR. Am constatat ca se poate determina din forma filtrului de polen astfel: filtru de polen aproape patrat = BEHR; filtru de polen pronuntat dreptunghiular = DELPHI (dar asta presupune tot demontare, deci...).
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai sa te uiti pe radiatorul de la AC vei vedea ce firma ai si instalatia de incalzire. S-a mai discutat dati search la "apa sub presuri" si veti gasi tot ceea ce va intereseaza.
Skip ads

  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
zafirule dar tu ai mai schimbat oring-urile o data , asa repede se duc?
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nope, doar o data in primavara
se duc- empiric, dupa ce posteaza lumea- cam in 4,5-6 ani (masini din 2000- 2002 cam acum in 2006)
  • crev

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
problema nu este chiar asa de greu de rezolvat. cum am procedat eu: am dat jos consola centrala dintre scaune ,timp:10 min, tavita de sub calorifer are cateva cleme pe partea interioara si doua suruburi care se scot prin compartimentul motor cu conditia ca masina sa fie suspendata sau macar pe o rampa,o-ring-urile nu cred ca exista originale opel , se gasesc la orice magazin de piese auto , trebuie sa fie doar aceiasi dimensiune,dar eu am gasit in piata la cei care vand tot felul de chestii pt instalatii sanitare , la incredibilul pret de 5000 ROL ( nu ron) bucata! am mai pus si putin silicon din ala rosu si treaba a mers struna, nici macar montarea lui nu este asa de complicata ,sincer mie mi-sa parut o chestie simpla si nici macar nu am vreo legatura cu mecanica auto
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Va mai rog insistent: CATE ORINGURI ??? Doua sau patru? Daca doua, e logic, daca patru unde vin montate?
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sunt 4 oringuri frate, eu l-am schimbat, vin cate 2 oringuri pe fiecare conducta, adica tu si retur. Unb oring vine la intrarea conectorului in calorifer si unul in conducta pricipala. Conectorul asta e in forma de H si face legatura dintre conductele principale si calorifer, si totodata pe el am vazut un senzor sau cam asa ceva, oricum un fir cu ceva in cap.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
crev a scris:problema nu este chiar asa de greu de rezolvat. cum am procedat eu: am dat jos consola centrala dintre scaune ,timp:10 min, tavita de sub calorifer are cateva cleme pe partea interioara si doua suruburi care se scot prin compartimentul motor cu conditia ca masina sa fie suspendata sau macar pe o rampa,o-ring-urile nu cred ca exista originale opel , se gasesc la orice magazin de piese auto , trebuie sa fie doar aceiasi dimensiune,dar eu am gasit in piata la cei care vand tot felul de chestii pt instalatii sanitare , la incredibilul pret de 5000 ROL ( nu ron) bucata! am mai pus si putin silicon din ala rosu si treaba a mers struna, nici macar montarea lui nu este asa de complicata ,sincer mie mi-sa parut o chestie simpla si nici macar nu am vreo legatura cu mecanica auto


Pai sa stii ca o sa te tina de cati bani ai dat. Oringurile bune sunt originale , vin in plic cu cod si holograma GM si credema alea din bazar difera ca material. Am vrut sa fac si eu ca tine dar m-am razgandit caci nu am chef sa desfac in fiecare an masina pt 4 gumitze. Si doamne fereste sa te lase la iarna cand o fi gerul de crapa pietrele.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@crev
Unde ai facut tu toata treaba asta? -
La reprezentantza manopera este peste 2 milioane lei, n-as zice ca e asa de simplu.
  • sunbv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si eu am avut apa sub presuri. oringurile au fost de vina. 450k oringurile originale GM si 650k manopera. se da jos doar saua dintre scaune
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:@crev
Unde ai facut tu toata treaba asta? -
La reprezentantza manopera este peste 2 milioane lei, n-as zice ca e asa de simplu.

Am facut-o in fata blocului si la reprezentanta e 2 mil pentru cei care sunt comozi si nu vor sa caute sau sa se "murdareasca" pe maini. Am fost la o rampa am desfacut suruburile de la drena de AC, am dat jos consola dintre scaune, dat jos tava de la aeroterma, scos sigurantele de la calorifer, extras caloriferul afara, schimbat o-ringurile, montat la loc - 2ore. Si pentru prima data si pe ghicite. Curge un pic de antigel (aprox 300 ml) daca scoti caloriferul cu antigel in instalatie. E bine de pus ceva absorbant. oringurile m-au costat 24 ron.
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La mine la Zafirutza totushi a trebuit sa dau jos tot tot tot bordul din cauza ca cele doua splint-uri care fixeaza tzevile in calorifer erau bagate de 'mesterul' neamtz de sus in jos in loc de jos in sus. Daca le baga neamtzul k lumea aveam de lucru doar vreo 2-3-4 ore dar asa am muncit vreo 2 zile, cu tot cu mers la serviciu.
Garniturelele respective le-am gasit la un atelier service cu max 10 lei ambele.
Bafta!!!
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de unde e prins suportul de sub calorifer si ce cheie imi trebuie sa-l desfac?

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E prins de caroserie cu 2 suruburi (nu mai stiu dimensiunea). Se pot desface numai daca te bagi sub masina. Ar trebui sa le recunosti destul de usor, 2 suruburi la distanta cam 10 cm unul de altul, iar intre ele e teava de scurgere de la suportul de calorifer.
Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR