Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
deci l-am luat bine....nu m-am prostit.......
Skip ads

  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:mi-am luat ambreiaj SACHS de la Augsburg 7.800.000 (rulment,placa,disc).
Mecanicul mi-a cerut 2 000 000 mil sa mi-l monteze ....a meritat ?


Acum un an am schimbat ambreajul la un Opel Astra in Croatia (acolo ne-a lasat Smile). Am pus tot un SACHS si am platit 190 E cu tot cu montaj (140 piesele si 50 montarea).
Dupa ce am ajuns in tara am m-am interesat si am iesam ceva mai scump (cam 170E era doar piesele) asa ca poti spune ca l-ai luat bine.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Intrebare pt cine se pricepe:

Pe site-ul ELIT (sint importatori ca si Augsburg) exista catalog online si cu preturi.
Kit-ul de reparatie este -parca- vreo 6 mil si jumatate (dar din ce inteleg eu e fara rulment) iar daca aduni discul 3,5 cu placa 3 si cu rulmentul te duci la vale rau...
A, sint preturi fara TVA.
Bun, daca e sa schimb ce trebuie schimbat??

N-am zgomote, la debreiere e ok, singura probl. e ca a inceput sa cam piarda din putere (si asta ar fi unul din primee simptome ca patineaza)
Mentionez ca instructorul meu m-a invatat sa conduc elegant (cu ambreiaj patinat) dar asta uzeaza mai repede discul... (am 100000 km)
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut. Am schimbat si eu kitul de ambreiaj acu o luna. Masina este vectra a motor c20ne cutia de viteze F18. PE mine m-a costat tot kitul vreo 9 mil SACHS, Valeo era vreo 6 si Luk parca vreo 5, desi pe masina cel pe care l-am scos era Luk si doar discu era uzat, oricum e bine sa se schimbe tot kitul. Manopera m-a costa vreo 3 mil, cu completat ulei si schimbat un semering, asta pt ca cutia asta de viteze nu are vizitare si a trebuit s-o dea jos cu totu. Operatiunea a durat mai bine de 3 ore, si service-ul se cheama BOSCH de pe Delea Noua (sau veche Very Happy ). Oricum se cunoaste diferenta dupa ce l-am pus pe asta nou.
Skip ads

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
tonescug a scris: Oricum se cunoaste diferenta dupa ce l-am pus pe asta nou.

Zi-ne si noua in ce sens: mai multa putere, intra mai bine in viteze, etc?
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@CatalinE: La tine...daca zici ca ai smucituri la ambreiere si debreiere sunt arcurile de la discul de ambreiaj duse.....care duc la schimbarea acestuia din urma:(
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Kappy a scris:@CatalinE: La tine...daca zici ca ai smucituri la ambreiere si debreiere sunt arcurile de la discul de ambreiaj duse.....care duc la schimbarea acestuia din urma:(


stiam eu... Sad Sad
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
azi am luat ambreiajul ...cutia e SACHS, rulmentul e Sachs, Discul si placa sunt LUK Shocked

Cei de la magazin mi-au spus ca e normal....si e un fel de parteneriat intre firme....

Kitul de LUK era mai scumo ...
Mie nu mi se pare prea normal ...eu stiam ca sunt concurenti .
Ati patzit asa ceva ?
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aham....prea putin probabil sa fie luk impreuna cu sachs.......
Cand am luat astra avea un cap de planetara dus si cand mam dus sal iau am gasit in cutie: cap planetara, burduf, coliere, vaselina. Acu vro 2 ani se duce si celalalt cap de planetara....acelasi magazin...aceeasi marca de piesa...aceeasi cutie numai ca din cutie disparuse vaselina. Am lasato asa cum a fost ca aveam eu vaselina dar.... Cumnatu (mecanic) zicea ca in cutie era normal sa gesesc si piulita+splintul dar astea nu erau in nici o cutie.
Asa ca: Romania, simply surprising!Very Happy
  • NeSeCeul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu kitul de ambreiaj mai acum vreo 2 luni , am dat pe el 11.000.000 Sachs, de la Heba dar se simte asta si asa mi-au spus toti ca Sachs ar fi cel mai beton.
Asa ca eu va recomand Sachs si inca ceva ferodourile sa aiba insertile alea din cupru, sunt niste bucatele mici de cupru pe ferodourile de la disc.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:azi am luat ambreiajul ...cutia e SACHS, rulmentul e Sachs, Discul si placa sunt LUK Shocked

Cei de la magazin mi-au spus ca e normal....si e un fel de parteneriat intre firme....

Kitul de LUK era mai scumo ...
Mie nu mi se pare prea normal ...eu stiam ca sunt concurenti .
Ati patzit asa ceva ?

Da, eu am patit asa ceva, am cumparat disc de ambreaj Sachs iar pe acesta era stantat LUK, raspunsul lor a fost, ca exista piese REFABRICATE, in cazul de fata s-a pastrat partea care nu se uzeaza de la un disc folosit s-au schimbat toate componentele de uzura (arcuri, placute ferodo) si iata noul disc, marca Sachs. Procedura mi se pare simpla, insa marea mea problema este ca ii suspectez pe cei de la noi ca vand drept piese noi piese care de fapt afara se vand mai ieftin decat cele noi, adica un astfel de disc refabricat cred ca la ei este mai ieftin decat unul nou.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@roBERT:

nu prea e ok totusi sa fie vindute SASCHS-urile ca de fapt LUK refurbished. Asta e magarie mare, trebuia sa ti se spuna. Pai atunci mai bine cumperi piesele separat de la diversi producatori si ai terminat.

De la Paneuro ziceai ca ai luat si a fost asha? La Augsburg oare cum o fi? A luat cineva de la ei?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca exista o diferenta intre distribuitori dar eu discul l-am luat de la PTS (Promotor Tehnical Solutions parca) nu este cumparat de la Paneuro.
La ora actuala nu este montatat pe masina daca doreste cineva poze sa ceara
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca arcurile de la disc sunt bune ..nu e mai ieftin sa se inlocuiasca ferodourile la o firma specializata in asa ceva?...in Sibiu e o s.c. Ribs cu nu stiu cate licente, autorizatii date de mai toti marii producatori de ambreiaj-placute frana...si cica ai iesi mai ieftin...cica iti schimba si eventualele arcuri slabite sau rupte...a incercat cineva?
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu de ce la masina mea ambreiajul se apasa f greu ... adica pedala este foarte tare . E posibil sa fie ambreiajul pe duca' ?

De cuplat, cupleaza chiar foarte bine nu patineaza deloc .
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Discul nu are legatura cu modul in care culiseaza pedala , placa de presiune ar fi o posibilitate insa cel mai probabil cablul e foarte uzat si urmeaza sa se rupa in curand.
Asta in cazul in care nu e hidraulic.
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ambreiajul nu e hidraulic, iar cablul nu cred ca e uzat ... un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie placa ... dar cum se explica de la placa sa se intareasca pedala Shocked
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa ungi cablul ambreiajului si o sa vezi ca se va mai reduce din forta de apasare, asta in cazul in care nu e pe duca sau problemea este de la o placa de presiune prea tare, sau e noua.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Se mai pot gripa bucsile pe care culiseaza furca de la ambreaj, la unele maisni acesta este un defect fregvent...
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La a mea (vectra'92) cand s-a intarit pedala (de era sa rup meniscu') s-a dovedit a fi placa de vina.Dupa inlocuire (kit) am crezut ca e rupt cablu Laughing asa de usor mergea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR