Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dupa 2003 au masa dubla.
tu ai volanta simpla si disc cu arcuri. (discul pt. volanta dubla nu are arcuri)
Skip ads

  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutari!

Am o vectra a x16sz din 95 luata din aprilie.De cand am luat`o fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat kitul de ambreiaj in urma cu o luna, insa mai trebuie putin reglat pentru ca dardaie putin la plecarea de pe loc si mi-a dat cutia cu piesele vechi (placa presiune si discul ).Eh de atunci cand plec de pe loc trebuie sa o tin mai mult din ambreiaj deoarece imi dardaie tot bordul daca vreau sa ii dau drumul mai repede. Chestia asta se intampla doar in viteza intai, si mai ales in oras la semafoare, atunci cand e solicitat mai mult ambreiajul.In oras e un chin , deoarece oricat as tine din ambreiaj tot imi dardaie.

As vrea sa schimb tot ambreiajul acum.Am gasit pe autokarma "SACHS" la pretul de 355 lei tot kitul si "VALEO" LA 555 LEI. Banuiesc ca valeo ar fi mai bun. Totusi, intrebarea este de ce imi face asa?Oare nu a fost bine pus discul?Sau a fost stramb din fabrica?Oare e necesar sa schimb tot kitul?

Multumesc anticipat.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Schimba-i intai amortizoarele alea de fata si daca vrei sa asculti un sfat si cele de spate + toate cele 4 arcuri si sa spui dupa aia daca-ti mai tremura. Lasa in pace ambreajul.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
sau umbla la cablul de ambreaj ca e posibil sa fie reglat dupa vechiul disc care a fost tocit iar acum daca chiar l-a schimbat este alta poveste
Skip ads

  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Schimba-i intai amortizoarele alea de fata si daca vrei sa asculti un sfat si cele de spate + toate cele 4 arcuri si sa spui dupa aia daca-ti mai tremura. Lasa in pace ambreajul.


Prietene daca nu stii despre ce e vorba, nu te mai baga. Am schimbat acum 2 luni amortizoarele si arcurile pe spate, urmeaza sa le schimb si pe cele de pe fata. Dardaitul e de la ambreiaj.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nicusor_sef89 a scris:sau umbla la cablul de ambreaj ca e posibil sa fie reglat dupa vechiul disc care a fost tocit iar acum daca chiar l-a schimbat este alta poveste


Am umblat si la cablu,singura diferenta e ca im cupleaza mai sus sau mai jos,depinde cum il las, mai strans, mai slab.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
dar daca pleci un pic mai turat face la fel caci la mn la c16nz la del ase intampla cand plec numai din ambreaj dar daca ating un pic acceleratia foarte putin nu mai face .dar astea sunt nista pareri caci nu imi dau seama de intensitatea "dardaitului" de la tn
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu suntem "prieteni"...prietene si din cate vad, tu nu sti despre ce este vorba...Eu zic, inainte sa-ti schimbi "ambreajul", schimba-ti atitudinea si limbajul. Ti-am dat un sfat, de fapt chiar doua, daca vrei sa le asculti, bine, daca nu, nu, insa nu e cazul sa faci pe scortosul.Bafta!
Skip ads

  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nicusor_sef89 a scris:dar daca pleci un pic mai turat face la fel caci la mn la c16nz la del ase intampla cand plec numai din ambreaj dar daca ating un pic acceleratia foarte putin nu mai face .dar astea sunt nista pareri caci nu imi dau seama de intensitatea "dardaitului" de la tn

da, face la fel.are momente cand de ce o accelerez mai tare, de`aia face mai rau.
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Nu suntem "prieteni"...prietene si din cate vad, tu nu sti despre ce este vorba...Eu zic, inainte sa-ti schimbi "ambreajul", schimba-ti atitudinea si limbajul. Ti-am dat un sfat, de fapt chiar doua, daca vrei sa le asculti, bine, daca nu, nu, insa nu e cazul sa faci pe scortosul.Bafta!


Parerea ta ca nu stiu despre ce e vorba. Si degeaba pui ambreaj intre " " ca se scrie "ambreiaj" ... dom` profesor de romana.
  • midionutz

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2011

  • Mesaj Privat
interesant cum degenereaza discutia,omul zice ca are probleme cu ambreiaj-ul si i se spue ca defapt are deficiente in scriere.tipic romanesc.
MadFrog @ parerea mea este ca nu orice problema se poate rezolva pe forum,eu as merge pe varianta unei diagnosticari la un mecanic autorizat,am condus masina cu ambreiaj-ul montat incorect dar nu avea nici pe departe simptomele masinii tale
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ghilimelele n-aveau scopul sa-ti corecteze greselile gramaticale...Dar, deja pentru mine e clara situatia...Ma voi abtine pe viitor sa raspund in discutiile unde participi, oricum tu stii deja "despre ce e vorba". Scuzele mele pentru faptul ca te-am bagat in seama!
PS "ambreiaj-ul"...asta ce-i? Ceva..."tipic romanesc" ?
Skip ads

  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
midionutz a scris:interesant cum degenereaza discutia,omul zice ca are probleme cu ambreiaj-ul si i se spue ca defapt are deficiente in scriere.tipic romanesc.
MadFrog @ parerea mea este ca nu orice problema se poate rezolva pe forum,eu as merge pe varianta unei diagnosticari la un mecanic autorizat,am condus masina cu ambreiaj-ul montat incorect dar nu avea nici pe departe simptomele masinii tale


Pai asa voi face, vad ca pe forum gasesc doar profesori de romana. Oricum merg cu ea zilele astea la mecanic, ma gandeam ca poate aflu problema si nu e nevoie sa inlocuiesc intreg kitul de ambreiaj.
  • midionutz

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:PS "ambreiaj-ul"...asta ce-i? Ceva..."tipic romanesc" ?

exact,agramatism la nivel inalt,eram curios daca sesizesi erata,chiar am editat postul numai pt a pune cratima aia acolo.nota zece pt vorbirea literara Razz
scuze pt ironizare,sabatori fericite tutuor
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nici o idee? Ma dispera..mai ales cand e motorul cald si solicit mai mult viteza intai..in oras adica..oricat as tinea`o din ambreiaj si oricat as tura-o incepe sa ma scuture rau..am fost la 2 service-uri si intr-un loc mi s-a spus ca e de la discul de amreiaj, e stramb si la celalalt ca e placa sau rulmentul..si imi cereau 300 de lei doar ca sa dea motorul jos sa imi spuna de la ce e. Aveti idee ce are? As schimba tot kitul...
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
se potriveste kitu de ambreiaj de pe o astra motor 200 benzina pe o vectra 200 motorina?
craciun fericit si LA MULTI ANI acestui forum si tuturor utilizatorilor
  • MadFrog

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste,chiar daca motorul este de aceeasi capacitate, este altfel.
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
LA MULTI ANI LA TOTI IONII si IOANELE
va deranjez cu inko intrebare
m-a lasat ambreiaju la o vectra b 2.0 dti16v.2001 cod motory20dth cutie f 23
am dus-o la service a gasit cica si suportu la cutie ala cu cauciucele alea antivibratii uzate si cureaua la alternator uzata,manopera e 380ron
rulmentu de presiuneLUK era 800ron si nu -l mai schim ca era ok cica
problema e ca mi-au adus placa si disc LUK dar cica e mai subtire placa initial era 750ron acu zic ca e alt model de placa pe aceeasi cutie cu 250 ron mai scumpa, imi suna a teapa aveti cumva o poza cu placa? ma intereseaza cum trb sa arate suprafata placii, parea rectificata, adik una noua nu ar trebui sa fie oglinda ? pe a mea nu a vrut sa o puna desi nu are nici o zgarietura ca cica e inferbantata,e albastra SI NU PREZINTA GARANTIE, scuzati deranju va rog frumos ajutati-ma ca si asa am intrat in datorii ca sa o fac Crying or Very sad
  • adrian bacau

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
scz primu kit ambreiaj-placa era 750ron, al doilea cu 250 ron mai scump, nu cunosc dar ma intreb ca vitelu la poarta noua, exista mai multe tipuri de cutii F23?
stiu ca sunt pe

x20dth cutiile f 18
si y20dth cutiile f23

dar atat ink o data scuzati deranju si ortografia
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Placa noua are pe ea urmele pe care a mers cutitul pe placa de fonta rezultata prin turnare....asa ca poate fi noua ,desi multi producatori fac suprafetele foarte fine dar degresata placa se vede urma de rectificare din fabrica,urma dupa care se vede daca placa e veche ori nu este pe cealalta parte pe soare acele lamele de otel pe care calca rulmentul de presiune,alea trebuie sa fie perfecte fara urme de frecat pe rulment adica un cerc.....daca nu exista urme acolo placa e noua. Are dreptate mecanicul primul semn de uzura este culoarea placii care a fost incinsa de aia e albastra si sunt mari sanse sa apara deformari ale suprafetei de contact cu discul si atunci vei fi nevoit in cazul in care pleaca cu zmucituri si trepidatii sa mai demontezi odata cutia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR