Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
mie mi-a mers dintotdeauna greu ambreiajul, si cu motorul c20ne, si cu c20xe, motoarele fiind schimbate cu tot cu ambreiaj + cutie, si n-as putea sa spun ca e placa noua si prea tare. posibil sa fie cablul de vina.
Skip ads

  • GKoo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
cel mai bine verifica intai cablu. Am si eu aceeasi problema si am intrebat un mecanic. Mi-a explicat ca invelisiul cabului de ambreiaj e din plastic si cum tot apesi ambreiaju cablu ala se freaca de camasa de plastic si asta se roade.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Mai, si eu aveam ambreiajul tare rau... si mai si scartaia...

Ei bine, l-a reglat cumnata-miu acum cateva zile, lasand pedala putin mai sus si ungand bine pe cablu (habar n-am pe unde, ca nu ma pricep). Cica se regleaza foarte usor.

De cand a facut treaba asta imi intra in viteze de numa-numa, si masina si-a recapatat svungul... (bine, a mai strans el si de alte surube de la motor...)... Iar acum apas ambreiajul destul de usor, oricum mai usor decat inainte.
Initial, cum il reglase el, mergea extrem de usor, insa imi era pedala prea sus pentru gustul meu...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu am avut o surpriza placuta dupa ce am spalat motorul....ambreiajul se lasa apasat mult mai usor, posibil ca printr-o lubrifiere a cablului sa rezolvi cel putin partial problema
Skip ads

  • GKoo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
La mine mi-a rezolvat un mecanic problema. Se gripase parghia de la ambreiaj si d'asta mergea greu. Exista la cutie in partea de jos in fata ( unde e si ambreiaju ) o gura de vizitare si a dat el pe acolo cu niste solutii pentru degripare dupa care a dat cu ceva ulei si acum merge fff bine.
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Si la mine de ceva timp se aude un zgomot (ca un fasait) in momentul apasarii pedalei de ambreiaj (am inteles din ce se spunea mai sus ca ar fi rulmentul de presiune); intrebarea este urmatoare: masina mea (din semnatura) are acea "fereastra de vizitare" sau necesita o operatiune mai ampla?
Multumesc.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
fostii posesori de dacii sunt invatati sa schimbe si placa de presiune(.teoretic se schimba tot) dar mai rar s-a vazut sa crape o placa de presiune la opeluri.eu ma risc sa nu schimb si placa pt ca ma pricep si nu este o mare problema sa schimbi un ambreiaj.iti trebuie o rampa si muschi sa faci treaba.(am schimbat eu discul in fata blocului pe capre )pt ca meseriasii care m-au ajutat sa schimb motorul mi-au pus discul invers, eu nu am mai verificat ... dar asta este alta poveste.
daca vrei sa tii masina mai mult si sa nu ai probleme este indicat sa schimbi macar discul si rulmentul.
altfel poti sa reconditionezi discul la firme specializate.(exista )
parerea mea!
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am observat ca ambreiajul meu tine cam sus (de fapt are o plaja mai mare in care incepe sa tina)
La pornirea de pe loc cand bag in viteza 1 accelerez un pic si apoi iau piciorul de pe ambreiaj cam 1/3 din cursa lui, masina incepe sa se miste dar f greu; mai eliberez un pic ambreiajul ...si cand ajung aproape sus abia atunci se tine ambreiajul mai bine. As putea aprecia ca toata cursa ambreiajului are cca 15cm
S-ar putea ca de ex ambreiajul sa tina cat mai jos si sa nu aiba cursa asa lunga ?
Merci
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ridici capota si pe cutia de viteze,unde este prins cablul de ambreiaj, ai o piulita de reglaj patratoasa...ca sa-l reglezi, trebuie sa ridici pedala de amreiaj
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sau ca sa nu faci cum a zis eduard incerci urmatoarea varianta:depistezi unde ai cablu de ambreiaj si apoi tragi de cablu.Daca invarti de piulita spre stanga, adik sa il desfaci va tine mai jos.Daca e mai strand va tine mai sus.Fa operatiunea asta si verifica apoi care dintre ele se potriveste stilului tau de condus.
De mentionat e ca ambreiajul trebuie sa tina de la mijloc spre sus deoarece in modul acesta nu uzezi discul de ambreiaj.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Sau ca sa nu faci cum a zis eduard....


parca suna mai frumos ..."mai exista si alta varianta"...sau..."se poate si altfel"... Twisted Evil

scuze de off topic da' nu m-am putut abtine... Very Happy
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Merci
O sa incerc
Skip ads

  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Si la vectra mea din semnatura prinde ambreiajul sus de tot si am vorbit cu unii mecanici care mi-au zis ca nu se poate face nimic deoarece ambreiajul este hidraulic si asa a fost facuta masina din fabrica...cam nasol de mine..oricum m-am obisnuit cu el asa cum este...daca stie careva cum se poate face sa prinda mai jos si la asta a mea l-ash ruga sa-mi zica si mie....multzam
  • svio

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti posesori de opel. Este primul meu post si deja vreau sa va cer sfatul.
Am un opel astra 1.4 din 2000 si problema care o am momentan este ca ''agata'' atunci cand schimb vitezele . Se intampla atunci cand incerc sa schimb in treapta superioara . Nu se aude nici un zgomot. Oare sa ''dus'' ambreajul?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
si la mine agata, mai ales dupa ce rulez cativa km...si eu sunt interesat de un raspuns adecvat...ma gandesc totusi ca ar fi doar o preoblema de maneta, pt ca masina trage destul de bine...dar parca nu atat de bine cat ar trebui la calutii ei Smile
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare
Din cite stiu eu atunci ind "agata" le schimbarea vitezelor este din caura uzuri timoneriei. Incearca sa schimbi timoneria si vezi daca mai agarta.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare. Daca v-ati uitat voiu la tot mecanismul de la schimbator o sa vedeti ca e din plastic( pargii, cuplaje, sfere, etc) si care se uzeazaq in timp de la multe schimbari. Intrebare la treapta 5 si marsarier nu agata?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
la mine uneori mai agata si in mansarier...in treapta a 5 a nu am observat , ca i-o dau f. rar in oras.
  • svio

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Merci de raspunsuri. Ciudata chestie ,si-a revenit un pic. Azi doar de vre-o doua ari a agatat, in rest a mers bine.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Salutare. Daca v-ati uitat voiu la tot mecanismul de la schimbator o sa vedeti ca e din plastic( pargii, cuplaje, sfere, etc) si care se uzeazaq in timp de la multe schimbari. Intrebare la treapta 5 si marsarier nu agata?


corect,vitezele 1 si marsarier_"viteze lungi"-arata primele posibile belele.
dar lucruile se complica daca ai reglaj automat de joc si debreiere
hidraulica.atunci...ori e mizerie pe ghidajul prizei directe ori discul s-a
subtiat si vrea sa plece meletar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR