Parola noua?


deci am ambreiajul care tine foarte sus daca slabesc un pic apasarea la pedala gata pleaca din loc.... oare sa fie uzat ambreiajul? se mai poate regla ? ....ce sa fie? si parca este si cam cu socuri, ma chinui sa il las usor sa mai amortizez din soc....ce spuneti? e ceva naspa? la o astra g caravan 2003 anul si 113000km ....
E posibil sa fie duse arculetele de pe disc/placa de presiune, nu stiu exact unde sunt alea.
Asa patesc si eu, numai ca la mine fostul proprietar a schimbat numai ferodoul de la disc si arcurile au ramas alea vechi.
Ma bucur ca nu stau in Buc. , imi cadea caroseria de pe masina pana acum la cum ma smuceste cand se incalzeste tare Very Happy
Eu as zice ca dimpotriva, tine foarte jos, din moment ce la o mica slabire a apasarii pleaca masina din loc.
Nu stiu cum se poate regla ambreiajul hidraulic, in Etzold nu se zice numic.
Dar uite ce zice:
"Ambreiajul cupleaza cu smucituri:
Cauze:
Tampoanele motorului/cutiei de viteze defecte
CV nu este fixata bine de suportii tampoanelor
Placa de presiune este deformata
discul de ambreiaj nu este piesa originala
discul de ambr este uzat sau murdar de ulei"

Remediie sunt logice: verificare/inlocuire, dupa caz.
pletero a scris: ...deci am ambreiajul care tine foarte sus daca slabesc un pic apasarea la pedala gata pleaca din loc........



Explicatia este putin ambigua.Prinde la fund,sau prinde foarte sus?Deoarece eliberind f. putin pedala,se intimpla doar cind prinde jos in podea.
Simptomele sint de ferodou disc uzat (cind prinde jos la ambreiaj hidraulic,care se autoregleaza in functie de uzura discului) si posibil si placa de ambreiaj deformata sau chiar arc de la disc rupt.
da am gresit eu ... sorry tine JOS : daca slabesc putin apasarea o ia din loc ...masina. deci tine ...jos


oare este hidraulic ambreiajul? nu este ca la dacie ..cu cablu? sa pot regla? cursa? sau daca este cum se poate regla cursa lui, sau se regleaza automat? stie cineva asta?
Verifica daca ai cablu la furca ambreiaj,deoarece nu sint sigur. Sad
Da se poate regla,daca e pe cablu.Plaja de ambreiere trebuie sa fie la mijlocul "pedalei".Daca prinde sus ,ramine rulmentul de presiune constant actionat pe placa de presiune si se distrug amindoua.
si daca nu e pe cablu? nu se mai regleaza?
la astra g si zafira e hidraulic.
(foloseste o parte din lichidul de frina...... iar procedura de aerisire e descrisa in etzold...)
off ....mai pe romaneste , ca nu stiu ce-i aia etzold....
Etzold este un manual de reparatii.
Dar nu cred ca aerisirea ar rezolva si problema pornitului smucit.
Daca vrei iti trimit luni (daca nu uit Embarassed ) paginile relevante din manual scanate. Da-mi un PM daca le vrei.
Este un manual de ingrijire si intretinere in care se detaliaza diferite parti din componenta masinii. Acolo se specifica si ce fel de ambreaj ai hidraulic sau cu cablu in functie de masina pe care o ai. Este redactat de acest Etzold. De aici vine si prescurtareamanualului.
Si eu am aceeasi problema si nu prea se potriveste cu stilul meu de condus, se poate modifica la Corsa C din 2006 ?
credeam ca eu sint singurul disperat care vrea sa ii tina ambreiajul jos de tot.
sint convins ca se poate regla si ambreiajul hidraulic cumva.
La mine tine jos si uneori caraie pinioanele daca nu calc pedala la maxim. As vrea sa o ridic dar nu stiu cum. Stie cineva ?
Pai am scris mai sus. Vezi unde e cablu de ambreiaj si ii mai dai drumu de la piulita aceea. Facand asta o sa tina mai sus. Cel mai bine e sa tina undeva la mijloc, deci incearca sa il pozitionezi cat mai aproape de acel nivel.
Sfatul meu pentru cei care au ambreiajul actionat de cablu,sa verifice intai existenta jocului intre rulmentul de presiune si soarele placii de presiune.Asta e foarte simplu,se actioneaza cu mana de cateva ori tija care intra in cutie in sensul opus in care trage cablul si acolo trebuie obligatoriu sa aveti minim 2 mm de cursa libera, acela este semnul ca este bine intins cablul si exista jocul necesar ca rulmentul de presiune sa nu fie in permanenta presat pe placa. Daca nu exista acel joc e semn rau probabil din reglaje prost facute sa ajuns in situatia ca rulmentul sa fie in permanenta presat pe placa si atunci va urma o uzura rapida a ansamblului rulment soare placa ambreiaj...deci un set nou in curand. Bine ar fi sa remediati cat mai repede reglajele incorecte pentru a evita cheltuieli destul de insemnate adica ...rulment presiune,placa, disc ambreiaj.Daca in urma verificarii jocului,totul este in regula si cursa ambreiajului este prea mare,adica tine prea sus aproape de cap de cursa...e semn de uzura a discului si singurul remediu pentru asta e inlocuirea lui.
Pentru varianta de ambreiaj actionat hidraulic...exista doar posibilitatea ajustarii din tija de reglaj a cursei pedalei...cu mare grija si facand incercari din aproape in aproape...altfel alte surprize.
Lamuriri suplimentare,pentru cei care vor sa faca operatiunea singuri ...astept mesaj si o sa explic pas cu pas reglajele in ambele cazuri.
Salut mecaNIK.
La mine ambreiajul este hidraulic, iar pedala tine cam jos. Tija de pe cutie nu are piulita de reglaj, iar la pedala nu am vazut vreun reglaj. Mecanicii care s-au uitat la masina au spus ca nu se poate regla cursa pedalei. Cred ca se poate aerisi pompa de ambreiaj dar nu m-as incumeta de unul singur. Daca ai o idee, multumesc anticipat.
eu am o alta problema legata de ambreiaj. la un corsa z12xe din 2004, cand ridic pedala, se aude un tacanit scurt, l-am localizat la motor, cum te uiti la el in dreapta motorului jos.
aveti idei?
Eu am un Cielo si merge in general pe Vectra A. Ambreiajul la mine se regleaza din tija pompei,care se poate roti ,coborand sau urcand pedala. ea se deblocheaza din piulita care se va vedea acolo. Cred ca si la Vectra este acelasi sistem.Sanatate si talpa maxima!
Salut,
Masina in cauza Astra F `92 imi tine ambreiajul cam sus, este cumva semn ca ar trebui inlocuit?...si daca da stie cineva cat m`ar ajunge?
Inca ceva cand opresc la semafor dupa circa 5-10 secunde masina incepe sa vibreze...ca si cum ar scadea turatia de relanti...alt termen de comparatie...ca si cum ar fi in treapta I si ridic ambreiajul cu frana apasata...trebuie reglat ceva?....sau inlocuit?

Multumesc

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou