Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
daca este cineva in bucuresthi cu o inima mare shi vrea sa ajute un biet opelist sa ishi rezolve problema sunt dispus sa platesc / cinstesc / rasplatesc, mai putzin favoruri sexuale.

Sa trec la subiect, daca avetzi un motor c16nz shi 2 ore libere intro zi sa vin shi eu shi sa mutam 1 modul de aprindere de pe o mashina pe alta pentru un mic test, sthiu ca e mai complicat ca trebuie dat totul cu un spray de contacte dar se rezolva shi ala.

De ceva timp ma tot enerveaza o problema de care nu scap, cand pornesc motoru daca stau pe loc incepe sa vibreze si sa dea rateuri pana cand se aprinde becu de check engine shi pe tester da cod 45 amestec benzina prea bogat, daca o pornesc shi plec cu ea de pe loc calda rece incepe sa dea in nas, apas acceleratzia 30% in treapta 1 shi in loc sa se tureze ramane la o turatzie daca nu apas acceleratzia mai tare dupa o vreme (5 secunde) incepe sa dea de cateva ori in nas ( frana de motor acceleratzie frana de motor acceleratzie etc) shi dupaia pleaca in ture, in tot acest timp acceleratzia nu a fost mischata de la 30%, daca plec de pe loc shi o simt ca s-a oprit la o anumita turatzie shi nu o astept sa dea in nas shi sa ishi revina ci o apas mai tare, tzashnesthe normal.
Am schimbat injector am curatzat injector am verificat bujii fishe am schimbat benzina etc, singura mea sperantza de a rezolva problema relativ ushor a ramas modulul de aprindere, despre care am aflat ca sunt unele care fac figuri, shi se rezolva doar cu unu bun. Eu stau undeva in dr taberei daca este cineva acolo dispus sa ma ajute sunt dispus sa platesc deranjul. Multumesc
Skip ads

  • alexey

  • Mesaje scrise: 861
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
delcoul l-ai desfacut? cum arata pipa?, capacul? incearca si cu alea...
s-ar putea sa fie si de la injector...sa ii dea prea multa benzina si sa o inece...ai mare grija daca scoti injectorul la cele 2 garnituri...sa nu le ciupesti de loc...ca e buba si iti trebuie altele noi
desfa capacul la injector si uita-te cum da benzina....trebuie sa fie ca o perdea...sa nu picure de loc
ti-a crescut consumul? daca da poate fi sonda lambda
la fel de bine poate fi si IAC-ul (motoras pas cu pas)
  • DANILOI

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
mai bine dute si bago pe un tester,cauze pot fi multe,dar dupa cum spui mai de graba pare a fi sonda lambda
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mai bine scrie corect.care tester?ca pe c16nz nu merge nimic.ai tu?
Skip ads

  • alexey

  • Mesaje scrise: 861
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
merge...pe c14 nz...deci se poate si pe c16
dar eroarea 45 la testul cu agrafa cred ca i-a iesit
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe C16NZ nu merg testere normale la cap. Exista doar o singura interfata cu un soft aiurea care poate vedea ceva parametri si atit.
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
exact, am intrebat de tester nimeni nu poate sa testeze mai mult decat agrafa, injectorul a fost shi prima mea alegere l-am scos l-am curatzat cei de la service l-au pus la loc shi au ciupit garnitura shi a inceput sa curga benzina din presiunea de la pompa shi facea ca tractoru, so am schimbat shi injectoru (am unu care sta degeaba acum) shi garnitura la injector totul este ok am desfacut capacu sa vad cum curge shi e pulverizat uniform, chiar am tzinut capacu deschis sa vad daca tremura shi vad vreo modificare in benzina care intra, canci so benzina era constanta aerul era constant, electric trebuie sa fie.

Am schimbat shi sonda lambda, nici o diferentza + daca ar fi sonda lambda ash vedea flow de benzina mai mare la relanti in momentu in care da rateul, dar cum am zis benzina curge constant aer nu are de unde sa scape / intre so electric trebuie sa fie.

Delcoul l-am deschis de cateva ori, papucii erau cam apropiatzi deoarece s-a carbonizat despartzitorul asha ca am pus eu bucatzi de plastic intre ele shi s-a produs o mica schimbare in bine, tot dadea in nas dar nu asha rau, modulu asta a fost schimbat de cateva ori pe mashina mea de vechiul propietar, am auzit de un baiat caruia i-a murit motoru la fel(modulul meu a fost schimbat acum 4 luni cand nu mai pornea mashina) , a schimbat modulul nou shi a inceput sa faca aceleashi probleme a rezolvato doar cu un alt modul. Sper ca shi la mine s-a intamplat la fel.
  • alexey

  • Mesaje scrise: 861
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ia un capac si o pipa de delcou..... dpinde de model...intre 30- 50 ron
merg azi pe la niste dezmembrari si o sa intreb cat e modulul ala si te anunt...
Skip ads

  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am capac de delcou nou noutz, pipa aia nush care e, este cumva bucata de plastic rotunda care are un mic joc ? cea mai apropiata de fishe ?
  • alexey

  • Mesaje scrise: 861
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pipa e sub capac si face contactul intre cele 4 putici din interior....alea care ies din fise...
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
mda, am cautat shi eu la dezmembrari dar nu am gasit nici delcou cu totul Sad macar sa ii dau de cap sa ii schimb ce ii schimb shi gata, am fost acum la un drum mai lung cu ea trage de rupe dar undeva in ture sus ii se taie puterea pt o secunda ca la mazda rx8 in ture mari moare juma de secunda shi ii da iarashi so e clar ceva cu ea shi in full putere
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
sper sa nu se considere up, o fi asta in SFARSHIT o eroare de modul de aprindere? Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) HIGH VOLTAGE! ? daca este e clar shi il schimb fara test mi-a dat azi cand am pornito direct eroarea asta ( 42 ) eu zic ca asta e modulu de aprindere amplificator de semnal
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, poate fi modul aprindere defect, cumperi german ca alea italiene sunt slabe si nu duc mult.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
42 e eroare de modul de aprindere.autodata nu o explica prea bine.
esitronic da mai exact.
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Biuun, revin cu informatii am schimbat shi modulu de aprindere si nu mai da in nas la plecare se duce lin fara probleme in ture DAR la relanti tot face urat, Am duso la o statzie itp sa ne uitam la noxe shi intradevar la relanti o ia razna testeru simte acelashi lucru ca sonda lambda, deci Injector NU sonda lambda NU modul de aprindere NU, fishe bujii pipa capac deloc NU. Are cineva un IAC prin torpedo sau un ECU prin casa ? sau exista vreo modalitate sa le testez pe astea 2 ? E cineva dispus sa faca swap 5 minute la ECU sau IAC sa vedem treaba dau recompensa 50 lei Smile) pentru ala care ii da de cap sau ma ajuta sa ii dau de cap swapuind piesele merci Smile
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cresc recompensa la 70 lei Smile cash
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR