Parola noua?


Salutare .
Deschid si eu un subiect pentru incepatorii ca mine Embarassed , referitor la montarea alarmelor pe Vectra B , am inteles ca nu e o " mare stiinta " montatul si de aceea va rog care aveti montat , sau de ce nu care aveti ceva poze de la dezmembrarea carcaselor de plastic pana la montarea complecta a alarmei sa le puneti aici . Smile
te pot ajuta dar imi trebuie sa vad schema de montaj care ti-a dat-o odata cu alarma si partea electrica te voi ajuta eu cu ea.
Bun Andrei , tre sa vad cum fac sa pun schema aici , tu ai tot o Vectra b ? unde vine pt inceput pozitionarea acelei cuti a alarmei(unde se face legatura principala ) ?
depinde unde merge si cred eu ca e mai binesa le pun daca incap pe langa centralizata de fabrica daca nu are de niciuna le pun sub bord depinde, eu zic asa sa te uiti daca merge pe stalpu din dreapta sa bagi acolo sau deasupra intre torpedeou si caroserie si iei alimentare de la centralizata te legi pe urma cu impulsu de deschis inchis tot in centralizata de fabrica pe urma semalizarea daca stai sa cauti cu impuls de masa(ai grija sa faci asta cu o surubelinita de control)parca se pornesc si semnalizariile tot in centalizata de fabrica
, pe urma daca ai modul de ridicat geamuri tot acolo te legi, pe urma cauta sa vezi pe unde scoti afara un singur si simplu fir de plus pentru sirena masa dupa masina, mai sunt cateva fire dar trebuie sa vad schema e cum mai trimite sa ma lupt dezbracata si legat la ochii.
Eu am pus totul sub bord in spatele tabloului de sigurante . Pe stalpul din stanga fata jos o sa gasesti un mare snop de fire si vreo trei mufe mari , desfaci fata de usa de la sofer si vezi pe ce firte iti da comanda centralizata ( de la cheie ) , o sa legi cum e pe schema alarmei , pt semnalizare identifici releele de semnal ( 2 bucati mici gri in dreapta sus pe tabloul de sigurante ) , masori sa vezi pe ced fir e alimentat releul si legi tot ca in schema . Nu uita sa pui pe fiecare fir de la semnal ( cel care vine din alarma la semnal ) cate o dioda , altfel cand pui semnal o sa inceapa alarma sa faca tot felul de sunete . Mai trebuie sa setezi din meniul alarmei timpul de alimentare al actuatoarelor , 0,8 sec. parca , in orice caz alegi cea mai mica valoare din cele doua posibile . Cam atat imi amintesc eu , se poate sa mai fie ceva si sa imi scape . Oricum succes ! Cu respect !
Mi-am pus si eu alarma pe Vectra mea. Nu ma pricep la partea electrica dar tipul care mi-a montat-o a trebuit sa-mi puna motoras electric la usa de la sofer pt ca din fabrica nu au decat mecanic (cel putin la modelul meu).
adica motoras electric referindute la actuator? daca da sa sti ca te-a mintit comanda de deschis si inchis se facea din centralizata care este la picioarele pasagerului in spatele plasticului de jos din drepta . cine ti-a facut asa ori nu stie ce inseamna sa monteze o alarma ori a nu a stiut cum se face.
neroseu a scris: Mi-am pus si eu alarma pe Vectra mea. Nu ma pricep la partea electrica dar tipul care mi-a montat-o a trebuit sa-mi puna motoras electric la usa de la sofer pt ca din fabrica nu au decat mecanic (cel putin la modelul meu).
Poate era motorasul din actuator defect , comanda de la cheie se face prin doua microintrerupatoare care se afla in interiorul actuatorului original , e posibil sa fi folosit contactele alea dar sa monteze suplimentar un actuator pt blocarea usii de la sofer . Asta e una din posibilitati , nu e exclus sa ca motorasul cel nou sa fie doar pe factura Very Happy , asa de impresie artistica si nu numai . daca iti punea acel motoras pt ca nu exista ar fi trebuit sa l-e monteze si pe celelalte 4 plus cel de la rezervor . Cu respect !
da este posibil si ce ati spus dumneavoastra dar asta insemna ca nu functiona inainte de a monta. oricum conteaza sa mearga.
Daca functioneaza e ok , poate sa bage si maimutze in usi numai sa fie treaba buna si sa fi multumit .
da pasta nu o stiam cu maimutele eu stiam cu chinezi daia mici de trag de incuietori de dau la pedale cand accelerezi si sa vezi ce tari sunt cand incepe alarma sa sune cum se strang toti chinezi din masina sa faca in locu la sirena =)))
Am cateva intrebari ciudate legate de alarme :

1 . este nevoie de legarea butonului RESET la o alarma ? la ce ajuta ce rol are ?

2. unde este locul cel mai indicat pentru pozitionare senzorul de soc ?

3. legarea la luminile de avarii cum se face ? mai exact ce si de unde se trag aceste legaturi ; de la unitatea principala de la modulul centralizata sau de unde ?
[buton reset]Nu este obligatoriu dar este recomandat sa il pui,(eu sunt adeptu daca exista sa functieneze sau sa il fac sa functioneze).
[senzoru]Pe stalpu unde sunt picioarele soferului, pe partea metalica, adica cel mai bine preia socul, si prins cat mai bine.
[fir semnalizari]De la alarma aici trebuie sa ne dai o poza cu alarma sa te putem ajutam. Exista mai multe posibilitati de legare una in centralizata masinii, in butonu de avarii sau pe firele de duc la semnalizarii.
asteptam poza cu cu schema electrica a alarmei
]




Si acum partea grea Andrei sa explic cam ce e pe acolo probabil tre sa i dai un zoom ; Incepem de sus cu firele de la mufa de sus iti zic ce scrie pe fiecare fir in parte si culoarea sa , de sus in jos .

prima mufa :
- fir ( plus) white cu siguranta de 10A pe el si un consumator banuiesc ca e acela apoi legat la masa(asta mi-e neclar aici la prima mufa )
- fir ( plus ) red legat la plusul bateriei
- fir (plus) yellow legatura pe cheie pozitia ON
- fir (minus) black legatura la minusul bateriei

A doua mufa
- fir ( minus) blue , trunk swtitch
- fir (minus) black , car interior lamp output
- fir (minus) brown , window rising
- fir (minus) grey , trunk
- fir (plus) brown , siren
- fir (minus) green , side door triggering
- fir (plus) purple , side door triggering
- fir (plus) white , imput spare wire

mufa a treia : ambele fire intrare in central lock control

- fir (minus) green
- fir (minus) blue

mufa a patra
- senzor shock

mufa cinci:
- memory led

mufa sase :
- reset switch

Probabil am facut chineza curata aici , deci cu ce nu sunt eu in clar: la prima mufa am acolo primul fir white cu o siguranta pusa pe el apoi trebuie montant ceva bec consumator sau ? asa vad in schema dupa care legatura la masa .
Al 3-lea fir de la aceas mufa cel yellow se leaga la contact direct ? la firul de plus ?
si ultima nelamurire legaturile la luminile de avarii de unde le fac .... nu e mai bine sa leg direct la semnalizari dupa cum ai zis ?
poti testa daca cumva chiar firu acela cu consumator pe el e chiar cel ce da comanda pentru semnalizari, sper ca sti cum se testeaza cu un bec sau surubelita de control auto, aparat de masura si incui din alarma si vezi daca se aprinde daca a clipit cum trebuie inseamna ca acela e firu, si de acolo poti face asa cu 2 diode de putere mare te imparti pe firele care duc la semnalizarea dreapta si stanga, sau cu un releu pentru schimbarea polaritatii direct in centalizata de pe partea dreapta.
iar la firu de on de la contact dar se pune la pozitia ON, te legi de el.
Salut! Am si eu o nelamurire legata de montarea unei alarme pe Vectra B. Mi-au mai ramas de legat 2 fire, galben pentru + contact si maro pentru intrerupatoare, unde as putea lega firul galben? Am incercat la firul rosu subtire al inchiderii centralizate, insa nu merge.
Firele pentru I.C., pentru motorase le-am legat corect, a mers o zi, dupa m-au lasat. Unde ar putea fi problema, in modulul alarmei?
Ce polaritate are caroseria? Multumesc pentru ajutor.
Alarma Pilot yt-a400, Opel Vectra B.
salut andrei
ma poti ajuta si pe mine in montarea unei alarme pe vectra b 2001?
da-mi un semn daca esti disponibil
salut.am o alarma de la cineva dar nu mi a dat nici o schema nici macar cutia de la ea.Ce pot descifra de la ea pe modululei scrie YT-A400 si are mufa 1-3pini,2-10pini,3-2pini,4-12pini(1,2,3,4 sunt mufe)pe langa senzor soc si led care se mufeaza sunt fire pe care nu stiu sa le leg,m ar interesa intai o proba de functionare apoi sa o montez pe masina.are cineva o schema sau ceva ajutator?
dascalusorin a scris: salut.am o alarma de la cineva dar nu mi a dat nici o schema nici macar cutia de la ea.Ce pot descifra de la ea pe modululei scrie YT-A400 si are mufa 1-3pini,2-10pini,3-2pini,4-12pini(1,2,3,4 sunt mufe)pe langa senzor soc si led care se mufeaza sunt fire pe care nu stiu sa le leg,m ar interesa intai o proba de functionare apoi sa o montez pe masina.are cineva o schema sau ceva ajutator?


Salut, ii alarma Pilot am si eu una identica. Cauta pe net si gasesti schema sau ti-o atasez eu.
Imi poate detalia si mie cineva semnificatia culorilor la mufele de la modul? Am masurat si pe prima mufa firul rosu sunt 12v, ma gandesc ca aia-i intrarea si cealalta mufa ar fi iesirea pentru acuatoare. Pe a 2 a mufa am curent pe rosu/alb parca, problema-i ca nu-mi merge inchiderea deloc. Mersi

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou