Parola noua?


Nu stiu cum e la Astra,eu am Corsa B.De regula,la toate masinile,pe capacul tabloului cu sigurante iti arata ce face fiecare (cu desene sugestive).In plus,ar trebui sa ai un manual al masinii,pe care il poti gasi pe net (forum-documentatii).In manual gasesti schema tabloului de sigurante,schema electrica a masinii si alte chestii utile.E putin probabil sa fi facut scurt acele fire...dar mai stii...La scurt se arde siguranta.Zici ca le-ai verificat pe toate si sunt bune.Se poate impusca si contactul releului,dar e greu de crezut.Releul se poate verifica (daca stii cum).
La masina mea,beculetul acela din centrul butonului din mijloc sta aprins permanent cand e contactul pus,iar cand trag de buton pentru a porni dezaburirea,becul devine mai luminos prin culisarea unei fante din plasticul butonului.
Cauti F3.3 40A in tabloul cu sigurante si vezi ce-i cu ea.
problema rezolvata, fire rupte la haion care au facut scurt si siguranta arsa. Siguranta se afla la pozitia nr-ul 3 si este de 40A (una mare si portocalie si are legatura si cu oglinzile incalzite), La varianta 1.7 dti din 2001 sigurantele sunt numerotate de la 1- 50. Multumesc de ajutor si..La multi ani!
La mine, dupa ce am indepartat protectia de plastic, am avut stupoarea sa depistez ca firul nu imi este lipit de luneta. Masa este pusa corespunzator, dar mie nu imi dezabureste suficient, chiar daca am pus acel "piciorus" presat de luneta.
Atasez 2 fotografii, pentru cei care vor dori sa ma ajute :
.

Pentru o poveste detaliata, va rog sa aruncati o privire si aici : EXPerta
Salut. am o Vectra b1 '97 X17DT berlina si am o mare dilema, merge aeroterma dar dezaburirea la luneta nu, daca scot siguranta de la aeroterma, dezaburirea merge. De ce? Ce are?Ce s-ai fac?
moshu1 a scris: La mine, dupa ce am indepartat protectia de plastic, am avut stupoarea sa depistez ca firul nu imi este lipit de luneta. Masa este pusa corespunzator, dar mie nu imi dezabureste suficient, chiar daca am pus acel "piciorus" presat de luneta.
[/url]

Prin acel fir trece un curent destul de mare,iar simpla presare nu asigura un contact suficient de bun.Acel papuc e lipit pe luneta in fabrica prin metode speciale.Eu am facut mai demult o astfel de reparatie la masina unui amic,dar nu stiu cat timp a tinut,pentru ca a vandut masina.Am folosit o solutie speciala de argint in rasina (Bison),din aceea folosita la repararea traseelor electrice de pe luneta,cablaje imprimate,etc.Dupa uscare,am consolidat acoperind cu o alta rasina (Poxipol cred).E cam scumpa solutia aceea cu argint...poate la acel pret gasesti o luneta S/H.
Rynobyt a scris: Salut. am o Vectra b1 '97 X17DT berlina si am o mare dilema, merge aeroterma dar dezaburirea la luneta nu, daca scot siguranta de la aeroterma, dezaburirea merge. De ce? Ce are?Ce s-ai fac?

Daca nu ai masurat nimic cu un aparat de masura,discutam presupuneri.Ar fi util sa te uiti pe scheama electrica a masinii,asa,poate intelegi ce se intampla acolo.
Rynobyt a scris: Salut. am o Vectra b1 '97 X17DT berlina si am o mare dilema, merge aeroterma dar dezaburirea la luneta nu, daca scot siguranta de la aeroterma, dezaburirea merge. De ce? Ce are?Ce s-ai fac?



Azi aeroterma a mers decat in treapta 1,2, si 3, 4 nu a vrut.Dupa un timp fara sa-mi dau seama am dat pe 4 si a mers, Dupa aproximativ 10-15 minute fum in tabloul de sigurante (mi-a topit siguranta de pe aeroterma). Si merge dezaburirea Shocked
eu am verificat continuitatea,am masurat si indica 14v si tot nu dezabureste Mad
Mesaj prea vag.Unde,ce ai masurat?...
FIRUL PE CARE VINE PLUSUL DIN RELEU SI MASA DECI PANA LA LUNETA AJUNGE 13V,AM OMIS SA SPUN CA AM LIPIT PAPUCII ELECTRICI PE LUNETA PENTRU CA ERAU RUPTI DAR FAC CONTACT AM VERIFICAT SI AU CONTINUITATE SI NU E INTRERUPTA NICI O REZISTENTA.?
Daca ai 12v pe capetele rezistentelor iti va functiona dezaburirea,altfel,,,!
am masurat si am 13 ar fi vre-o problema?nu cred
La 13V merge mai bine decat la 12...
Sigur nu face contact unul din papuci (sau amandoi) cu rezistenta de pe luneta.Cum ai lipit papucii pe luneta?
costel2406 a scris: am masurat si am 13 ar fi vre-o problema?nu cred
Daca ai masurat si ai 13v pe capetele rezistenteleor,sigur luneta va fi dezaburita.Precizez ca nu se masoara pe clemele rupte,ci direct pe banda verticala de alimentare a rezistentelor.
Salutari. Mi-a aparut o eroare pe Corsa D ( cu Op-com ) Circuit deschis si tensiune mica dezaburire luneta, ma ajuta cineva cu o solutie ? Multumesc
Sa te intrebam noi...iti merge dezaburirea? ai masurat ceva cu un multimetru (rezistenta,tensiunea)?
dezaburirea merge, nu am masurat nimic.
M-ar interesa si pe mine daca m-ar putea ajuta cineva cu un raspuns in privinta desfacerii mansonului prin care trec firele in haion la o Astra G,nu as vrea sa aplic forta bruta si sa rup ceva,care e de fapt sistemul lui,are ceva clipsuri ?
Nu-mi mai merge dezaburirea de 1 an si ceva si tare mi-e ca e firul rupt
Mansonul se scoate tragand de el intr-o parte,sa iese mai intai pe o parte.La bagare,se poate unge cu foarte putina vaselina neutra si se baga tot mai intai intr-o parte.
Ai masurat tensiunea pe luneta (pe papucii de conectare)?

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou