Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • tomijurji

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am un opel zafira 1995 cm3 tip motor y20dth am schimbat furtunasele de vacuum intre ele si nu mai stiu cum ar trebui sa fie .Rog daca stie si poate sa ma ajutati cu schema de circuit vacuum,am egr electronic.Astept raspuns multumesc!
Skip ads

  • johnninho

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat




cu intarziere dar poate te ajuta cu ceva
  • ullise

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sunt sigur ca dupa 1 an de zile ii mai foloseste.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ullise a scris:sunt sigur ca dupa 1 an de zile ii mai foloseste.

Poate cã @tomijurji ºi-a rezolvat deja problema, dar pentru cei care vor avea pe viitor probleme este binevenitã schema circuitului de vacum la y20dth.
Skip ads

  • puiu_hfu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va rog urgent dc are cineva schema - vacum la opel vectra b motor 1,6 16 valve x16xel imi trebuie urgent ms anticipat.va rog trimiteti mail la adresa puiu_hfu@yahoo.com Crying or Very sad
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pt cei cu zafira A y20dth si egr electronic. La mine solenoidul 5 (din schema de mai sus) are iesirea cu o-ring galben obturata cu un surub - asa am luat masina (sh). Din schita furtunul de vacuum care imi lipseste ar fi dus spre valva egr (modelul vechi in schema), dar la electrovalva egr modelul nou nu are intrare pt furtun.
Ma puteti ilumina, unde ar duce acel furtun si ce rol are?
  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat

Acel furtun care zici tu ca iti lipseste se conecteaza la unitatea vacum nr.7 care functioneaza in momentul cand opresti motorul obturand admisia de aer , avand ca rezultat reducerea trepidatiei motorului la oprire.
  • vladb

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc @costache. Am sa ma uit mai atent, desi am impresia ca acea valva are furtun care duce undeva... Rolling Eyes
Poate nu duce unde trebuie....
Skip ads

  • tonyto10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
vladb a scris:Am si eu o intrebare pt cei cu zafira A y20dth si egr electronic. La mine solenoidul 5 (din schema de mai sus) are iesirea cu o-ring galben obturata cu un surub - asa am luat masina (sh). Din schita furtunul de vacuum care imi lipseste ar fi dus spre valva egr (modelul vechi in schema), dar la electrovalva egr modelul nou nu are intrare pt furtun.
Ma puteti ilumina, unde ar duce acel furtun si ce rol are?


solenoidul 5 merge catre clapetele de admisie (din fabrica vine cu un furtun alb) - la tine fostul propr. a anulat electrovalva, dar a lasat clapetele de admisie deschise.


la mine, am tensiune pe cablu cu mufa gri, dar nu stiu daca e cea buna, iar din cauza solenoidului 5 nu mai face vacuum pe circuit. implicit nu mai merge turbo.
am verificat tensiunea cu un bec si:
la pornire se aprinde puternic (face un flash), apoi ramane aprins foarte slab, in momentul in care accelerez brusc (doar cand accelerez brusc) se aprinde iar pt o secunda (flash).
cel mai mult timp tensiunea e slaba si imi tine electrovalva deschisa (trage aer de afara) afectandu-mi circuitul de vacuum.

dupa mine, daca as avea tensiune mare tot timpul pentru electrovalva solenoid 5 tot circuitul de vacuum ar functiona.
Stie cineva care e tensiunea normala pentru solenoidul 5?



ps. pentru moment, ca sa-mi functioneze turbo, am pus pe direct - furtunul alb l-am bagat in cel de vacuum (am anulat electrovalva), iar acum supapa tine clapetele de admisie inchise. - ma gandesc ca daca o sa le las asa... poate sa afecteze pe acolo. stie cineva ce rol au clapetele?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stie careva sa raspunda la intrebarea de mai sus? va rog !
  • harabagiuionut81

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 2.0tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
am o intrebare cele 2 furtunase din spate care duce unul la turbina si unul la ponpa vacum eu leam legat invers decat in poza atasata pt ca imi dadea in nas la 3ooorpm in toate treptele de viteza acuma nu mai da o fi bine
  • tilita_andrei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
tonyto10 a scris:
vladb a scris:Am si eu o intrebare pt cei cu zafira A y20dth si egr electronic. La mine solenoidul 5 (din schema de mai sus) are iesirea cu o-ring galben obturata cu un surub - asa am luat masina (sh). Din schita furtunul de vacuum care imi lipseste ar fi dus spre valva egr (modelul vechi in schema), dar la electrovalva egr modelul nou nu are intrare pt furtun.
Ma puteti ilumina, unde ar duce acel furtun si ce rol are?


solenoidul 5 merge catre clapetele de admisie (din fabrica vine cu un furtun alb) - la tine fostul propr. a anulat electrovalva, dar a lasat clapetele de admisie deschise.


la mine, am tensiune pe cablu cu mufa gri, dar nu stiu daca e cea buna, iar din cauza solenoidului 5 nu mai face vacuum pe circuit. implicit nu mai merge turbo.
am verificat tensiunea cu un bec si:
la pornire se aprinde puternic (face un flash), apoi ramane aprins foarte slab, in momentul in care accelerez brusc (doar cand accelerez brusc) se aprinde iar pt o secunda (flash).
cel mai mult timp tensiunea e slaba si imi tine electrovalva deschisa (trage aer de afara) afectandu-mi circuitul de vacuum.

dupa mine, daca as avea tensiune mare tot timpul pentru electrovalva solenoid 5 tot circuitul de vacuum ar functiona.
Stie cineva care e tensiunea normala pentru solenoidul 5?



ps. pentru moment, ca sa-mi functioneze turbo, am pus pe direct - furtunul alb l-am bagat in cel de vacuum (am anulat electrovalva), iar acum supapa tine clapetele de admisie inchise. - ma gandesc ca daca o sa le las asa... poate sa afecteze pe acolo. stie cineva ce rol au clapetele?




Aceeasi problema o am si eu.imi poti spune daca ai putut sa o rezolvi?ms!
Skip ads

  • MHuzum

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o probelema cu un opel zafira din 1999 am oprit si nu mai porneste.in bord imi apare o eroare gen bidonas si in mijloc ceva ca fulgul de zapada.care ar fi problema? Pana acum a mers.dar nu tragea cum trebuia
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
O poza n-ar strica ... poate si o diagnoza ...
  • MHuzum

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o probelema cu un opel zafira din 1999 am oprit si nu mai porneste.in bord imi apare o eroare gen bidonas si in mijloc ceva ca fulgul de zapada.care ar fi problema? Pana acum a mers.dar nu tragea cum trebuia
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ti sa raspuns
pune o poza cu ,,,bidonasu,,care se aprinde in bord sau pune un tester pe masina si scrie aici codurile de eroare
fara astea nu te poate ajuta nimeni
si completeaza la ---profil---tot ce este de completat,sa vedem si noi
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
MHuzum a scris:Salut,am si eu o probelema cu un opel zafira din 1999 am oprit si nu mai porneste.in bord imi apare o eroare gen bidonas si in mijloc ceva ca fulgul de zapada.care ar fi problema? Pana acum a mers.dar nu tragea cum trebuia


E cu ghicitul ce vrei tu ... Poza nu poti pune? Ptr ca nu imi/ne sugereaza nimic descrierea ta ...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Daca e ce banuiesc eu(in legatura cu acel martor luminos aprins si care nu cred sa aiba legatura cu faptul ca nu porneste), uite aici:
http://www.astraclub.ro/top...radiator-aprins/.
O diagnoza, cred, se impune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR