Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. am scos foarte greu surubul de la rola intinzatoare a curelei de distributie, din pacate cu bucatele din filetul de pe motor. ieri am incercat sa infiletez noul surub si sa il string, fara sa il fortez, dar scapa. care este solutia optima de reparatie si in ce ar consta? din ce am studiat ar fi kiturile Helicoil, dar nu gasesc nimic de unde as putea achizitiona. multumesc.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De ce nu incerci cu un tarod mai mare,si sa pui numai acolo alt surub..?Cred ca e cea mai simpla si rapida solutie.
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
problema este ca nu intra un surub mai mare in rola decit fortat iar daca fortez unul mai mare mi-e ca mecanismul care sta la baza rotirii bratului si impinge rola spre tensionarea curelei nu va mai lucra cum este proiectat.nu as vrea sa intind cureaua mai mult sau mai putin. daca a mai facut cineva asa si a mers fara probleme as fi recunoscator sa imi spuna si mie.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Solutia cea mai viabila este cu un tarod sa faci un fiet mai mare si sa pui un prezon cu o piulita in loc de surub . Ar fi mai bun daca ai pune si pasta de blocare pe prezon si piulita .
Skip ads

  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
m-am gindit si eu la aceasta varianta de a monta un prezon in locul surubului, dar la varianta de a baga un prezon de aceeasi dimensiune si de a-l bloca definitiv in filetul ramas cu vreo solutie, ceva. este prima oara cind aud de pasta de blocare, poti fi mai explicit te rog, la ce foloseste si cum se foloseste? multumesc
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. pentru cei interesati, am gasit in bucuresti kit V-Coil pentru reparat filete deteriorate( filet interior), trusa contine tot ce este necesar pentru ajustarea gaurii si refiletare, 20 spire de otel speciale si inca doua unelte pentru introdus spira si ruperea capului de impingere. eu am dat pe kitul pt surubul meu de 8 aproximativ 116 ron.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La magazinele de piese auto gasesti o pasta pe care o pui pe surub dupa care-l infiletezi . Pasta se usuca cam in 10 min si nu-i da voie surubului sa se desfaca chiar asa usor . Nu-i cam mult 116 ron pentru un surub M 8
Shocked
  • COSTEL@dufy

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
prietene eu am patito la fel si am marit filetul si am bagat prezon.am luat un surub de chiulasa de bmw l-am strunjit sa intre pe rola si am lasat doar cat intra in bloc filetul apoi am facut filet la capul celalalt si am pus piulita cu frina.am strinso bine apoi am polizat putin cu fainerul ca lovea in capacul de la distributie
masina merge perfect...ps...eu am pus vopsea pe filet si este super...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR