Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Ieri era pe autostrada spre COnstanta cu viteza de 140km/h cand la un moment dat mi s-a aprins pictograma de nivel scazut de ulei, am oprit am lasat-o un minut, am verificat uleiul, era la minim. Am pornit dupa vreun kilometru iar s-a aprins, am mers asa pana acasa cu 100km/h maxim. Nu eram convins de semnul acela, m-am uitat in carte, intr-adevar reprezinta nivel ulei scazut. Faza tare, dupa ce a stat masina vreo 2 ore nemiscata am verificat uleiul si era la maxim! Becul nu se mai aprinde acum, ce se intampla? Bine ca nu am apucat sa completez. Totusi de ce mi s-a aprins becul pe drum la viteze mari? Mentionez ca uleiul pe care il am are vreo 8000 km si este Mobil 5W40. Cumva a luat-o senzorul acela razna sau calitatea uleiului nu mai este conform cerintelor?
Skip ads

  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nivelul de ulei era la minim pentru ca nu l-ai lasat suficient sa coboare in baie, dupa ce ai oprit masina sau ai oprit masina in panta cumva.
In legatura cu martorul de presiune ulei nu stiu ce sa zic, insa daca se mai aprinde nu este recomandat sa mergi deloc cu masina, de fapt nici chiar sa o mai pornesti mai mult de cateva secunde.
Aia nu e pictograma (daca e aia la care cred ca te referi) de nivel ulei ci de presiune ulei. Daca pompa nu-ti mai urca uleiul din baie degeaba ai ulei la nivel, rezultatul e acelasi... dezastru.
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Stiu sa fac diferenta intre martorul presiune ulei si cel de nivel scazut ulei care sunt diferite unul de altul. Cel de presiune ulei este un bec rosu cu semn de pompa pe el, mie mi s-a aprins in ecranul acela mic de sub turometru unde mai apar si alte semne (ex. masinuta cu cheie) semnul galben de pompa ulei sub care erau niste valuri, ceea ce in manual este explicat ca fiind nivel ulei scazut. Faza este ca acum nu se mai aprinde, de ce s-a aprins doar la drum intins?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
verifica mufa senzorului si senzorul...
eu am patit-o cu sonda de presiune ulei...vezi topic
https://www.clubopel.com/vie...eme+presiune+ulei
Skip ads

  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se intampla destul de des la mersul pe autostrada ca nivelul uleiului masurat pe joja inmediat dupa oprirea motorului, sa fie cu 0.5 litri mai jos. Cred totusi ca , la rece dupa 2 ore, masina nu era asezata orizontal. Conteaza foarte mult pentru o estimare corecta ca masina sa fie la orizontal si fara roti mai desumflate! Pastreaza nivelul uleiului la maxim pe joja...
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am tot verificat nivelul, este la maxim, am facut iar un drum mai lung, nu se mai aprinde....ciudat, s-ar putea sa fie de la vreun contact oxidat, ca la Constanta se intampla des chestiile astea din cauza aerului.
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am indicator d-ala, dar daca este strict pentru nivelul de ulei si se mai aprinde, nu cred ca este o problema, atata timp cat verifici si constati ca uleiul este la nivel.
Este normal ca atunci cand opresti motorul si verifici dupa 30 de secunde uleiul, sa nu fie la nivel. Asta e o chestie elementara. Cand motorul merge, uleiul urca pana sus la rampe, de aici e normal ca atunci cand opresti, sa-l lasi putin sa coboare in baie, si pe urma sa masori nivelul.
In principiu, cam in 30 de minute, tot uleiul este in baie si se poate masura exact.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutare..la mine ,asta numai in oras....cand schimb intr_o treapta de viteza(1-2-3),..o scot pe liber de multe ori ..sta turata la 1600-1800 cam 5-6 secunde dupa care scade sub 800 ,iar in cele din urma revine la 900.eeee....problema este ca,..in momentul cand scade sub 800 se aprinde intermitent martorul de ulei...deci asta numai cand scimb in oras treptele (apropiere de intersectii).in rest e super ok..masina merge de rupe pamantul(inafara orasului)...am rulat si cu 196km/h si nu mi s-a aprins niciun avertizor...asi vrea parerile voastre...
Skip ads

  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ksper...
Cati kilometri are vectra ta si ce ulei ai in motor? Pentru ce semnalizarea becului de presiune ulei la mers in gol (cu motorul cald presupun) poate avea mai multe cauze: ulei inadecvat, supapa suprapresiune blocata, senzor defect sau neetans, filtru neetans, sorb pompa imbacsit, uzura pompa ulei, uzura lagare...
Cat despre variatiile de turatie la revenirea la ralanti cred ca electrovalva de mers in gol "agata". Incearca sa o cureti cu niste WD-40...
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
inca odata salutare...autoturismul meu are 193057km la activ,recunosc,....am folosit 5w40GM...dar de curand am schimbat cu romanesc..mare greseala am facut....nu are aceleasi proprietati clar...multumesc pentru sfaturi... o sa folosesc numai ulei prescris de constructor...tocmai am cumparat si garnitura de baie si o sa fac o mica revizie si la pompa,desi l-am schimbat de curand are o culoare care lasa de dorit.o sa verific si semeringurile de la axele cu came si de la arbore...multumesc inca o data ..
  • handralau

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z 19 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
poe daca esti amabil si mai frecventezi forum-ul poate imi spui si mie cum ti-ai rezolvat problema pentru ca .. o am si eu Smile
se aprinde martorul de NIVEL ulei pe autostrada cand merg cu motorul turat constant ( nu neaparat foarte turat )
motorul este z19dtj si folosesc ulei Castrol 0w-40 egde sport
  • petro

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Inlocuieste sonda presiune ulei si totul revine la normal. Pret 40 ron.
Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La mine nu a mai facut, oricum a coincis si cu faptul ca am schimbat si uleiul dupa cateva zile, GM 5W30
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vectra C motor Z16XE, mi se aprinde si stinge aleator martorul nivel ulei scazut, unde este situat acest senzor, sa-ncerc o curatare a mufei?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sunt doi senzori de ulei, unul de presiune si celalalt de nivel. Unul dintre ei se afla pe partea din fata a baii de ulei. Cred ca e cel de nivel, iar celalalt nu stiu unde este.
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
are dreptate colegu in legatura cu senzorii .
mai repede verifica nivelu Smile
e ceva specific motoarelor 1,6 sa mai consume ulei .
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Masina are 116000 km si a fost condusa linistit de tata de noua, pana acum nu mi-a consumat gram de ulei, se pare ca intr-adevar acum cred ca a inceput sa consume Sad, am completat 700 ml dupa 3000 km de la schimb si acum e la nivel maxim, s-a stins becul, am folosit numai ulei GM 5W30. Nu e cam mare consumul mai ales ca nici nu se conduce agresiv?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am Z18XE, si am avut aceeasi problema. S-a rezolvat prin curatarea contactelor senzorului. Eu voiam din start sa-l schimb, insa mecanicul mi-a zis sa nu ma grabesc.
  • sorin.george

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
poate fi contact imperfect la senzorul de nivel de pa baia de ulei sau mai repede senzorul defect asta in cazul in care nivelul de ulei este corect
  • PAB
  • *
  • 12 mesaje
  • din 25 Aug 2009
  • Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
  • Bucuresti
  • PAB

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare...stie cineva sa ma lanureasca si pe mine? am Opel vectra c 1.9 CDTI 2006 Z19 DTH. Dupa 30-40 Km parcursi mi-se aprinde martoru de ulei....nivelu-l pe joja e aproape de max. si uleiu abea l-am schimbat am 1000 de Km cu el 10W40 Mobil....care ar putea fi cauza? Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR