Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Vi se pare un avantaj faptul ca pe motorul 2.0 DTI distributia este pe lant? ce dezavantaje vi se pare ca ar exista? zgomot mai mare, trepidatii mai accentuate?
Skip ads

  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Faptul ca distributia este pe lant aduce automat avantajul ca nu mai este necesara schimbarea curelei de distributie...un avantaj foarte mare...de la practic la financiar...
Dezavantaj tot din pdv financiar...daca se rupe lantul...costurile mult mai mari...(totusi am inteles ca rezista mult...) Cool
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@dj78lan: Sa ne spui si noua (noi nu iti dorim asta) daca ai reusit sa rupi un lant de distributie la un Opel......Asta nu numai pentru faptul ca are za dubla.
  • dj78lan

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tubingen
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ldivora a scris:@dj78lan: Sa ne spui si noua (noi nu iti dorim asta) daca ai reusit sa rupi un lant de distributie la un Opel

si eu sper sa nu se rupa Cool .....dar eu vorbeam ipotetic (orice e din fier poate ceda la un moment dat..)
nu am spus ca am rupt lant...era acolo un DACA......in ipostaza ca o s ase rupa, preturile ar fi mult mai mari... Shocked
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Principalul avantaj este ca atunci cand nu porneste poti sa o tragi linistit pana porneste. Masinile cu distributia pe curea de regula nu se trag pentru pornire, se poate rupe cureaua sau sari de la punct.
Si daca ne gandim bine o curea de cauciuc 'armat' cu sfoara de matase e mai probabil sa se rupa decat un lant metalic.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In plus de numeroase avantaje, lantul are inconvenientul ca "se intinde" prin uzura rolelor si punerea la punct a injectiei se poate deregla...
In ziua de azi si cu curele de calitate, ruperea acestora este extrem de rara... desigur, schimbate le timp si la masini care nu au kilometrajul masluit...
  • clawoodiu

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 - sunt tare curios cum arata un "lant intins prin uzura" si ce valoare are respectiva uzura de poate influenta punerea la punct a injectiei Very Happy
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat eu lantul la Dacia 1300 prin 1996 iar masina era din 1973.Adica
lantul a mers cam 20 de ani.
Asa ca distributia pe lant este beton.
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
masina mea are pe bord cam 145000 km.nu cunosc daca sint reali sau nu dar cert este ca acum o luna am schimbat toata distributia si in afara de rola intinzatoare celelalte piese aratau impecabil! ce ziceti?nu zic ca nu ar fii mai bine pe lant dar si la curea se confirma fiabilitatea,nu credeti?si eu as mai vrea 19 kw in plus dar prefer in schimbul lor consumul de 6,5 l/100km si nu 9,5
zgomot al motorului redus
pornire impecabila
cantitati de lichide folosite mai mici

asa ca lantul este lant cureaua este curea!
totul are ratiuni economice in ziuz de azi!
ai bani ia-ti pe lant frate motorul!
  • clawoodiu

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM - la ce te referi facand comparatia cu 6,5 si 9,5 l/100 km, benzina/motorina, acelasi tip de sasiu, respectiv Opel Astra HATCHBAK?

Btw, poate corectezi si mai pui un "c" la HATCHBAK-ul din semnatura, sa iasa HATCHBAcK (cum este corect)...
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
multumesc pt corectie! da ma refer la aceleasi caroserii si motorizari 1,7 si 2,o!
scuze daca am deranjat pe cineva pe aici!
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
A avut taica-meu un Fiat 1300 din 65, cu distributie pe lant bineinteles, motorul are cam 1.2-1.3 milioane de Km , iar lantul e original....
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai deranjat pe nimeni, doar ca te pacalesti singur...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cei care ma cunosc stiu ca nu obisnuiesc sa vorbesc aiurea, stiu ce zic, cu 10000 km inainte sa o scoata din circulatie a alezat motorul la ultima cota, cota 3, inainte de asta a fost rectificat arborele cotit si axa cu came a doua oara, cam cati km crezi ca are un motor bun care trebuie alezat a 3-a oara ??? . O are de noua si a facut taximetrie toata viata ei, pe timpul lui Ceasca ilegal, dupa aia legal. In plus de asta a facut cam 4 tururi ale Europei, si tara asta in lung si in lat. Cam atat, daca ai vreodata drum prin Neamt si sunt si eu pe acolo ti-o arat. Smile
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca depinde de fiecare ce isi doreste. De ex. eu am vreut sa stau fara griji si am evitat o cheltuiala in plus. Intradevar este mai zgomotos cel de 2.0l, da merita pt caii in plus. Parerea mea Wink .
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu numai pentru caii in plus, dar are si cuplu (230 Nm la 1900-2500 Rpm, consum rezonabil, tot ce vrei la banii astia (pana in 10000 euro SH). cred ca motorizarea asta de 2.0 in 16 V face toate paralele, si le da clasa cam la toate motorinarele de acelasi pret din clasa ei. am zis! Smile)
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@felix12xwk si @arson: Subscriu si eu.
@BAZGANM: la ce te referi cand spui ca "daca ai bani ia-ti pe lant (adica 2.0)"? Nu e o asa mare diferenta intre 4,5l/100 la tine si 5,1l/100 la mine (extraurban), dar pentru restul merita 2.0.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ma refer in special la consumul in oras,eu circul mult in oras, si la faptul ca eu nu am avut initial posibilitatile de a cumpara o astra cu motor 2.0 si ca acum nu imi pare rau! atit!
am un prieten care a luat in acelasi timp cu mine o astra dar cu motor de 2.0 si in patru luni a facut cu ea 25000 de km si referitor la consum nu este prea multumit fata de a mea cu motor 1.7.atit!
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa fim seriosi si sa recunoastem, motoarele de 2.0 mananca in oras cu cel putin 1,5 l mai mult.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
clawoodiu a scris:sorin666 - sunt tare curios cum arata un "lant intins prin uzura" si ce valoare are respectiva uzura de poate influenta punerea la punct a injectiei Very Happy

*
Nu cred ca e cazul sa ai o atitudine consescendenta, pentru mine e clar ca nu ai schimbat pana acuma nici un lant... Wink
Daca tot e sa vorbim de D1300, la limita de uzura intre cele doua piese exista o diferenta de lungime de circa 2 CENTIMETRI, care pot fi compensati partial (sa zicem, pe jumatate...) in partea rolei intinzatoare, dar NU si in cealalta parte... Exclamation
In cazul "harburilor" antice, asta nu e de loc critic, in schimb situatia se schimba in cazul motoarelor in care in lantul cinematic este introdusa si injectia...
Acestea fiind zise, daca asi avea de ales, asi alege, totusi, lantul, in schimb asi dori ca cei carora li s-a rupt cureaua PERSONAL (nu "din auzite" de la mecanici, de la amici, din reviste, etc...) sa se anunte, in conditiile in care piesa a fost de calitate, schimbata la timp si contorul "pe bune" incidentele sunt rarisime, practic inexistente...)
Dupa mine, criteriul curea/lant este un NON-CRITERIU, sau cel mult unul secundar... Exclamation
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR