Ai uitat parola?


  • onisorc

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: IASI
  • Masina: Vectra C18NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2005

Am sudat recent, pt a n-a oara, tobele la vectra 1,8i '92 (din semnatura)si am facut o constatare interesanta: am pornit masina fara toba finala si a pornit super (adica cand ii dai contact se duce 1-2 sec despre 1000 rpm si apoi revine la 850rpm, adica normal). Cu toba finala pusa nu mai ajunge la 1000 rpm.

1. Sa fie finala partial infundata?!
2. Din catalizator au cazut carbuni(1,2 buc). E "dus" oare?! Mia face si urat pe la 2500 rpm.
  • n3v001

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2004

Cu siguranta e infundat si catalizatorul daca e cel original din '92 (si putin probabil sa il fi schimbat cineva).
Solutia optima: scos si pus teava sau batut pana ies toti carbunii.

Inca o chestie dupa care iti dai seama ca e infundat catalizatorul: Dupa ce ai mers sa zicem vreo jumatate de ora si motorul e bine incalzit pune mana pe umflatura dintre scaune (in spatele scaunelor fatza) si daca e calda atunci sigur e infundat.

In ceea ce priveste finala...vezi ca gasesti la orice service de tobe toba de vectra (aprox 2 mil, nu e fabricata de GM) stock. Daca o carpesti nu prea tine.

La astra-ul meu F de 1.6 ii pusesem toba finala de dacia nova si mergea ok....si era doar 500 000 la vremea aia, dar nu stiu daca se potriveste si pe 1.8.
  • vladro

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z16xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2006

Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2005

vladro a scris: Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad


cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba. Laughing

schimba toba fina si va fii suficient!
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,268
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra A17DTR din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2005

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Bv vaiauto.Am ras cu lacrimi!
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2005

Si schimba repede toba finala, ca daca se imput caii ....
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra XE16XEL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2005

valiauto a scris:
vladro a scris: Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad


cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba. Laughing

schimba toba fina si va fii suficient!


Super faza mi-a placut la nebunie!!!
  • DAN ALEXANDRESCU

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2005

ACEL MANUNCHI DE FIRE sau cum vrei sa-i spui este vata care-ti izoleaza toba ,daca a inceput sa iasa singura este f. grav (e moarta moarta)mergi si schimbo
  • andei

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2005

vai! si la mine se incalzeste cocoasa aia dintre locurile din spate . Ce sa schimb? Ce tre sa curat?
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 550
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2004

andei a scris: vai! si la mine se incalzeste cocoasa aia dintre locurile din spate . Ce sa schimb? Ce tre sa curat?


sa-l dai jos Laughing , cica o sa mearga masina mai bine decat cu el infundat , is curios cum se da jos ... ca eu il dau si de se incalzeste si de nu ... numai sa se faca vreme frumoasa afara Wink
  • andei

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2005

Aoleo... pai cat e catalizator nou?? Si daca schimb catalizatorul... schimb tot traseul!! La cat sa ma astept oare?
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra c16nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2006

Dupa mai multe variante luate in calcul si dupa ce am citit zeci de mesaje postate pe site am ajuns la concluzia ca habar n-am ce are masina mea, dar a mai ramas o singura varianta pe care nu am incercat-o, sa schimb(scot de tot) catalizatorul su sa pun unul de cielo pe care mi l-a promis cineva moca, unul original m-ar ruina financiar. Intrebarea este: pot sa adaptez catalizatorul de cielo la vectra mea c16nz din '93 si daca da cum? Daca as scoate catalizatorul de tot ce efecte negative ar avea, zgomot mare, consum.....?
Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2006

Daca il scoti de tot... dar totusi lasi cele 2 tobe, nu creste nici zgomotul nici consumul... catalizatorul nu are rol decat in reducerea noxelor.
DAR... adio ITP Mr. Green
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra c16nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2006

dar chestia este cum il adaptez pe cel de cielo daca il pun, am auzit ca ar fi un pic mai mic
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra c16nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2006

si daca nu il pun pe cel de cielo ce pun in loc?
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2006

o teaza, daca vrei sa renunti la talon.
un catalizator de vectra, daca mai vrei talon.

baga-te sub masina si ai sa vezi 3 cuti de tabla, prima (cum te uiti dintspre bot spre coada masinii) este catalizatorul, a 2-a toba mediana, a 3-a toba finala.
dupa ce o sa le vezi o sa intelegi mai multe lucruri. Smile
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra Z18XE din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jul 2006

CRISTEA VICTOR a scris: Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata


Vezi sa ai sonda lambda in conditie buna, curata EGR-ul, schimba filtrul de aer daca e cazul.
Eventual incearca un aditiv de ala de curatat injectorii.
Incearca sa citesti codul de eroare de la ECU. Daca zici ca asa dintr-odata si-a pierdut puterea, dupa parerea mea s-a infundat ceva pe acolo.
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra c16nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2006

si totusi nu se poate in nici un caz pune catalizatorul de cielo? Chiar as vrea sa o fac
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,703
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2006

mai omule...
ia catalizatorul de cielo, baga-te sub masina si vezi daca are aceasi forma / dimensiuni... tevile se pot adapta.
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra c16nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2006

tocmai am anulat valva de vacuum cu o garnitura metalica fara gauri insa nu stiu cat de bine a iesit, iar in corpul injectorului inca nu am gasit ceva cu care sa infund mustiucul din care am scos furtunul. Merge mult mai bine acum, nu isi mai da in nas deloc si parca are putere mai mare insa acum se aude cam ciudat motorul, un sunet metalic, parga se chinuie, nu stiu cum sa explic. Sper sa nu se intample ceva la motor. Am facut o tura de proba insa cand am ajuns in parcare s-a aprins si beculetul galben in bord (tocmai cand credeam ca am rezolvat-o).
Totusi as vrea sa schimb(scot) si catalizatorul daca reusesc, sunt sigur ca o sa se vada diferenta

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata