Parola noua?


Am sudat recent, pt a n-a oara, tobele la vectra 1,8i '92 (din semnatura)si am facut o constatare interesanta: am pornit masina fara toba finala si a pornit super (adica cand ii dai contact se duce 1-2 sec despre 1000 rpm si apoi revine la 850rpm, adica normal). Cu toba finala pusa nu mai ajunge la 1000 rpm.

1. Sa fie finala partial infundata?!
2. Din catalizator au cazut carbuni(1,2 buc). E "dus" oare?! Mia face si urat pe la 2500 rpm.
Cu siguranta e infundat si catalizatorul daca e cel original din '92 (si putin probabil sa il fi schimbat cineva).
Solutia optima: scos si pus teava sau batut pana ies toti carbunii.

Inca o chestie dupa care iti dai seama ca e infundat catalizatorul: Dupa ce ai mers sa zicem vreo jumatate de ora si motorul e bine incalzit pune mana pe umflatura dintre scaune (in spatele scaunelor fatza) si daca e calda atunci sigur e infundat.

In ceea ce priveste finala...vezi ca gasesti la orice service de tobe toba de vectra (aprox 2 mil, nu e fabricata de GM) stock. Daca o carpesti nu prea tine.

La astra-ul meu F de 1.6 ii pusesem toba finala de dacia nova si mergea ok....si era doar 500 000 la vremea aia, dar nu stiu daca se potriveste si pe 1.8.
  • vladro
  • Membru bebe
  • 17 mesaje
  • din 01 Feb 2006
  • Locatie: Drobeta Turnu Severin
Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad
vladro a scris: Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad


cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba. Laughing

schimba toba fina si va fii suficient!
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Bv vaiauto.Am ras cu lacrimi!
Si schimba repede toba finala, ca daca se imput caii ....
valiauto a scris:
vladro a scris: Eu am observat aseara ca pe teava de esapament, iesea un manunchi de fire(ca parul de cal).De unde sunt si de ce au iesit? De asemenea pe interior sunt bucati groase de carbuni pe peretii acestei tevi. Are careva idee ce s-a intamplat si ce trebuie schimbat? Sad


cred ca ti-au murit ceva cai putere si le iese coada pe toba. Laughing

schimba toba fina si va fii suficient!


Super faza mi-a placut la nebunie!!!
ACEL MANUNCHI DE FIRE sau cum vrei sa-i spui este vata care-ti izoleaza toba ,daca a inceput sa iasa singura este f. grav (e moarta moarta)mergi si schimbo
vai! si la mine se incalzeste cocoasa aia dintre locurile din spate . Ce sa schimb? Ce tre sa curat?
andei a scris: vai! si la mine se incalzeste cocoasa aia dintre locurile din spate . Ce sa schimb? Ce tre sa curat?


sa-l dai jos Laughing , cica o sa mearga masina mai bine decat cu el infundat , is curios cum se da jos ... ca eu il dau si de se incalzeste si de nu ... numai sa se faca vreme frumoasa afara Wink
Aoleo... pai cat e catalizator nou?? Si daca schimb catalizatorul... schimb tot traseul!! La cat sa ma astept oare?
Dupa mai multe variante luate in calcul si dupa ce am citit zeci de mesaje postate pe site am ajuns la concluzia ca habar n-am ce are masina mea, dar a mai ramas o singura varianta pe care nu am incercat-o, sa schimb(scot de tot) catalizatorul su sa pun unul de cielo pe care mi l-a promis cineva moca, unul original m-ar ruina financiar. Intrebarea este: pot sa adaptez catalizatorul de cielo la vectra mea c16nz din '93 si daca da cum? Daca as scoate catalizatorul de tot ce efecte negative ar avea, zgomot mare, consum.....?
Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata
Daca il scoti de tot... dar totusi lasi cele 2 tobe, nu creste nici zgomotul nici consumul... catalizatorul nu are rol decat in reducerea noxelor.
DAR... adio ITP Mr. Green
dar chestia este cum il adaptez pe cel de cielo daca il pun, am auzit ca ar fi un pic mai mic
si daca nu il pun pe cel de cielo ce pun in loc?
o teaza, daca vrei sa renunti la talon.
un catalizator de vectra, daca mai vrei talon.

baga-te sub masina si ai sa vezi 3 cuti de tabla, prima (cum te uiti dintspre bot spre coada masinii) este catalizatorul, a 2-a toba mediana, a 3-a toba finala.
dupa ce o sa le vezi o sa intelegi mai multe lucruri. Smile
CRISTEA VICTOR a scris: Problema de care nu scap este aceea ca nu ami are putere marina mea deloc, e foarte puturoasa, nu demareaza bine, nu mai prinde mai mult de 120, si asta cu chinuri grele, cu toate ca mergea foarte bine inainte, avea putere, mergea de rupea pamantul, si viteza foarte mare, dar dintr-o data gata


Vezi sa ai sonda lambda in conditie buna, curata EGR-ul, schimba filtrul de aer daca e cazul.
Eventual incearca un aditiv de ala de curatat injectorii.
Incearca sa citesti codul de eroare de la ECU. Daca zici ca asa dintr-odata si-a pierdut puterea, dupa parerea mea s-a infundat ceva pe acolo.
si totusi nu se poate in nici un caz pune catalizatorul de cielo? Chiar as vrea sa o fac
mai omule...
ia catalizatorul de cielo, baga-te sub masina si vezi daca are aceasi forma / dimensiuni... tevile se pot adapta.
tocmai am anulat valva de vacuum cu o garnitura metalica fara gauri insa nu stiu cat de bine a iesit, iar in corpul injectorului inca nu am gasit ceva cu care sa infund mustiucul din care am scos furtunul. Merge mult mai bine acum, nu isi mai da in nas deloc si parca are putere mai mare insa acum se aude cam ciudat motorul, un sunet metalic, parga se chinuie, nu stiu cum sa explic. Sper sa nu se intample ceva la motor. Am facut o tura de proba insa cand am ajuns in parcare s-a aprins si beculetul galben in bord (tocmai cand credeam ca am rezolvat-o).
Totusi as vrea sa schimb(scot) si catalizatorul daca reusesc, sunt sigur ca o sa se vada diferenta

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou