Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns domnu' Dancuciureanu.
Deci e bine ca am aflat ca ambele pompe scot acceasi presiune.Acum e posibil sa fi fost poate proastra si pompa(pompa duba Corsa B era Bosch).In timp ce era pornit motoru am ascultat mereu si se auzea mergand motorasul de la pompa.Oricum o sa imprumut niste bani sa iau o pompa Bosch noua am gasit oferta una la 105 euro.Problema cum spuneam ca sunt in Germania si nu stiu cu cine sa vb. Masina o am la un turc intr-un servis ca nu am bani sa merg la un servis nemtesc.Dc nu o sa mearga treaba nici cu pompa noua o sa filmez si o sa incerc sa postez sa vedeti cu merge si ce errori mai arunca pe tester.Poate daca e filmat isi poate da seama cineva mai usor, poate a trecut cineva prin ceva asemanator.

Va multumesc frumos,
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
albertyyyyy a scris:Domnu liviu2004,

Eu sunt in Germania si sunt disperat sa scot masina din servis sa pot pleca la drum, sper sa intelegi


Perfect de acord, dar hai sa nu facem postari inutile, disperarea trebuie controlata si ea,cum ar fi daca ati fi disperat la volanul unui autoturism pe strazile din Berlin,ati incalca culoarea rosie a semaforului pentru ca sunteti disperat, trebuie sa tineti cont si de regulamentul forumului.

Cat despre erorile avute si problema dumneavoastra sunt tratate deja pe forum.

Sa aveti spor in diagnosticare.
  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Astazi am scos masina din servis asa cum am lasat-o, nu s-a ocupat turcu deloc de ea.El da vina ca nu a putut masura pompa de benzina daca scoate minim 3,8 bar si nu s-a ocupat de ea.Masina la pornire a luat-o ok, dupa cateva secunte s-a balbait foarte putin motoru dim de 1-3 secunde de cateva ori, s-a aprins martorul Engine in bord si s-a calmat.Am ajuns cu ea acasa si am citit erorile: P0141 de 2 ori / P0340 / P 1405. Am dat o cautare si am inteles ca ar fi o problema cu lambda ( bank 1/Sensor 2) acum sa fie cel dupa teava ? Pentru P0340 ar fi Camschaft si P1405 ar fi probleme la EGR. Sa fie infundat EGR-ul, asta se schimba sau se poate da o curatare ?

Multumesc,
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Link pentru EGR.
Skip ads

  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru link, asta am si facut astazi am urmarit cum sa curat EGR-ul si maine dimineata urmeaza sa-l dau jos sa-l curat urmarind pasi din linkul de mai sus.Am verificat si presiunea la pompa si este de 5,5 bari iar la rampa sau motor am 3,5 si cand dau la cheie am 3,8. Aveti idee de ce este asa mare diferenta.Am vazut ca in carte spune ca minimul acceptat este de 3,8 bari.Dar este totusi prea mare diferta.Sa fie filtru de benzina infundat sau vreo conducta? Filtru de benzina a fost schimbat in urma cu 6000 de km.
  • florin_111

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa stiu daca ai rezolvat problema,si eu am patit-o de o sapt.,si nu-i da nimeni de cap
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
albertyyyyy a scris:Filtru de benzina a fost schimbat in urma cu 6000 de km.


E montat invers?
  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu este montata bine, nu am rezolvat trebuie sa comand un egr nou, si sa vad ce pot face ca imi curge mereu ulei , cred ca ori nu a pus bine garnitura la capac ori nu este deloc, ca la fiecare pornire iar se prelinge ulei in jurul capacaului de la motor.Oricum trebuie sa comand o garnitura noua si sa desfac sa vad ce minunatie.Daca ma intrebati dc nu m-am uitat la garnitura - e simplu aici nu ai unde si nu ai voie sa deschizi capota sa te uiti.Trebuie sa comand si sa inchiriez un loc intr-un servis sa pot da jos sa vad daca am garnitura sau nu. Bataie de joc aici mai rau ca la noi.
Skip ads

  • albertyyyyy

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Revin cu noutati:
Am curatat pana la urma EGR-ul si putin throttle body(nu l-am demonatt l-am curatat asa putin ca nu parea foarte murdar, in schimb egr-ul era imbacsit rau. Dupa ce am montat tot am constatat ca iar se balbaia, s-a aprins iar eroarea chek engine, s-a domolit.Am fost pana undeva sa cumpar ceva, mergea greu in suturi abia pleca dupa loc.Am iesit cu ea pe autostrada si am accelerat cat a mers, prima data nu trecea de 140 la 4800 de turatii murea nu mai vroia mai mult, la intoarcere dupa ce am chimbat banda surpriza. Se tura pana la 6500 si mergeam cu treapta 4 la 140 km/h. A urcat la 153 km si acum mananca pamantu.Becul tot e aprins da nu am mai vazut-o asa fortoasa de cand am cumparat-o. Momentan sa vad daca merge o las asa si o mai scot din cand in cand sa o turez cat poate. A sa nu uit cand eram pe la 140 am scos-o pe liber si am accelerat-o si acul a ajuns pana la 7000 sau 6900 de ture(maxim).Am rezolvat si cu scurgerile momentan ( tipul inginer de la servis nu a strans mai deloc suruburile.

Multumesc pentru sfaturi si drumuri bune !
  • marinica1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna,
Am o corsca c elegance 1,4 pe benzina din 2003, nu am prea avut probleme mari cu ea pana acu vre-o luna cand mi s-a aprins becul de avarie la sistemul electronic al motorului(masinuta cu cheie pe ea). Nefiind acasa am mai mers cateva sute de km cu masina timp in care becul ba se stingea se aprindea. Cand am ajuns acasa am pus testerul :eroare la releul 2 la ventilatorul radiatorului. Am mers cu ea la un mecanic, am verificat releele, erau ok; senzorii, ok; pana la urma a ajuns tipul la concluzia ca semnalul de pornire se intrerupe in ECU si ca ar fi trebui inlocuit. De atunci am mai mers cu masina si am observat ca in mers, din cand in cand ma mai si "zgaltaie" ca si cand as apasa ambreiajul si l-as lasa putin mai brusc.

Ar putea sa fie toate astea de la ECU? Tipul zicea ca ECU nu se prea repara si ca ar fi mai bine sa-l schimb dar am vazut mai sus ca adrian.rus l-a reparat si e ok. I(mi puteti da si mie nr-ul persoanei care l-a ajutat cu chestia asta va rog?
  • englezu_gt

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut sunt Alexandru din bucuresti detin un opel corsa c z12xe am probleme cu relantiul nu se mai tureaza la tester mia esit 5 coduri ,1500,1122,1523,0120,1120 sa tras concluzia car fi defect un circuit in ecu ,ceva ars na stiut sa-mi zica exact dar ca merge reparat ,si na stiut sa-mi zica unde cine repara si cat costa .Va rog frumos ma poti pune in legatura cu domnul Mihai aveti numarul dumnealui si de unde este .Numarul meu este 0731 509 767 Alexandru ,va rog mult de tot nu mai pot circula cu masina ,tocmai cand am mare nevoie de ea .va multumesc.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Eu am gãsit datele aici: www . ecu . ro . Sper sã te ajute, pe mine m-a tratat cu un obraz foarte foarte gros!

PS: Și eu stau cu mașina pe chituci de 2 luni...
Skip ads

  • raven11

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut @marinica1, ai mai rezolvat ceva cu problema intampinata de tine? Si eu ma confrunt mai nou cu ceva asemanator tie!
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am mai postat si in alte topicuri problema mea cu Corsa B X10XE, an 2000, opriri bruste intermitent.
Dupa multe fire albe in cap si senzori schimbati si un drum la un service, s-a ajuns la concluzia ca este ECU de vina. Ieri l-am dat jos sa incerc sa-l desfac si sa vad daca este vreo problema evidenta, caci mai adanc nu ma pricep sa ma bag.
Dupa ce am desfacut capacul, care apropo se desface foarte usor la modelul asta de motor, probabil ca de asta se si defecteaza des, n-am putut decat sa ma uit la o placuta electronica cu un strat de gel siliconic pe deasupra, deci de neatins. Dar cercetand mai atent am observat ca una din impamantarile de pe placuta era lipita aiurea, adica era prinsa doar de carcasa, posibil un defect de fabricatie. Din prostie am eliminat-o inainte sa fac poza.
Am sa postez o poza cu explicatii si daca poate sa-mi zica cineva care se pricepe bine la electronica, daca ar putea functiona defectuos din cauza acelei impamantari si daca ar trebui sa o refac.

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
N-are nimeni o poza cu interiorul unui ECU de Corsa X10XE sa vad daca e facuta masa in acel loc?
  • cstefan2009

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Va salut sunt un membru nou aici si as vrea sa cer cateva pareri ca am fost pe la ceva service-uri si nu da de capat.
Asadar am un opel corsa 1.0 din 2001 z10xe merge sacadat se aprinde checkul cad acele in afara celui de la combustibil uneori isi revine alteori nu si am curatat throttle,egr exact ce presupuneam si tot la fel merge,a fost supusa la multe teste si diagnoze si intr-un final sa aflu ca ar ECU problema asta fiind ultima opinie a turcului de la opelis,acum nu stiu ideea ar fi daca merita sa sa cumpar unul nou sau unul sh sau sa mai incerc si in alta parte?
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sacadat, in ce sens, ii taie alimentarea si apoi revine? Ca asa problema am avut eu in postul de mai sus, motor X10XE, si a trebuit sa-i schimb ECU.
Daca intr-adevar trebuie sa schimbi ECU, documenteaza-te bine inainte, ca iti mai trebuie pe langa el si transponder+chip si BCM, pentru ca trebuie sa fie de pe aceeasi masina luate, altfel trebuie reprogramate.
La X10XE a fost mai simplu, am luat doar ECU+transponder+chip, SH cu 45 de lire, de pe ebay.co.uk, le-am schimbat si merge foarte bine acum. Singura problema a fost ca nu avea decat un sigur chip si eu aveam 2 chei, am prins chipul cu banda izoler pe transponder si nu mai am treaba.
  • cstefan2009

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ii taie alimentarea pentru cateva secunde,exact asa mi-a zis si turcul poate fi si de la alt cod motor dar sa am carpassul masinii care il am,dar zi-mi te rog daca gasec pe acelasi cod mai trebuie programat sau pur si simplu il montezi si atat?
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Deci cum ti-am zis mai sus, daca iei imperecheate de pe aceeasi masina, nu trebuie programat nimic, ceva de genul astaCorsacECUkit mai putin butucul de la cheie, cu cheia, doar chipul il schimbi la cheia ta.

Daca iei doar ECU, trebuie resetat pe masina de pe care il iei si apoi pus pe a ta, ca altfel nu o sa se inteleaga cu BCM tau si cu transponderul de la contact si astfel nu o sa-ti porneasca masina in veci.
  • cstefan2009

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu problema de la ECU iar toti cei care spuneau ca problema la corsa mea e de la ecu vreau sa zic ca printr-o recomandare am mers la un electronist auto cica el ar fi cel mai bun problema mea erau bujiile pentru ca la diagnoza electronistului semnalul inmers era 0 era bruiat,nu am crezut dar am zis hai sa le schimb le-am schimbat desi mi se schimbasera de un mecanic acum 4000km erau o firma fantoma,asa ca am schimbat cu ngk si tin sa spun ca masina merge f bine acum,probabil e sensibil motorul la bujii si de astea aveam erori.deci nota 10 pt electronist daca aveti aceleasi probleme ca si mine incercti intai asa.o seara buna va doresc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR