Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dutzica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am un opel corsa C model 2001 si am ceva probleme cu incalzirea.Azi am urcat in Poiana Brasov si cand am ajuns apa era pe la 85-87 grade.Caldura dadea ceva dar nu sa te arda.Cand am coborat am observat ca temperatura la apa a scazut spre 75 grade.Am oprit si am stat cu motorul la relanti vreo 15 min.Temperatura la apa a continuat sa scada incet.
Daca a mai patit cineva asa ceva sa imi spuna care e cauza.Trebuie sa schimb termostatul?Sau antigelul?
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
In prima faza poti verifica densitatea la antiogel...dar 99% e din cauza termostatului....dar daca tot umbli la termostat, daca e nevoie, poti sa schimbi si antigelul. Smile
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Deci, pornesti motorul, pui mana pe el si pe radiator.
Daca se incalzesc simultan SI motorul SI radiatorul cel mai posibil este sa ai termostatul blocat pe deschis - caz in care n-o sa ai caldura. Daca se incalzeste mai intai motorul si dupa aia radiatorul, termostatul nu are nimic.
  • dutzica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de indicatii.Asa o sa fac.o sa trec si pe la service sa vad ce zic si ei.oricum o sa scriu despre rezultat.
Skip ads

  • dutzica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa spun ca am motor 1.7DLT.motoarele mari tind sa se incalzeasca mai greu.ma duc sa fac probe.
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am uitat ceva: motoarele diesel se racesc lasate la ralanti.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Hai nu zau Cool
Da de ce ne mai trebuie congelator vara daca tot avem motoare diesel? Shocked
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa fii malitios daca nu ai inteles ce am spus, eu nu am zis ca se transforma in frigider Razz
Asteapta sa iti iei o motorizare diesel. Iar ca sa nu crezi ca bat campii:

dancuciureanu a scris:Pune un carton pe jumatatea din stinga cum te uiti la motor, unde este si priza de aer, lasi liber doar o jumatate din intercooler dar metoda e pentru cei ce freaca dieselul in oras cu drumuri scurte servici-casa. Nu uitati ca dieselul "clasic" fara alte incalzitoare nu este pentru oras unde il omori mergind numai cu el rece. Diesel-ul este pentru drumuri lungi sau cind in permanenta motorul ramine cald, pentru frecat citiva km optiunea este o benzinara.
Mai tot romanul cumpara diesel deoarece consuma putin. Adevarat, dar asta doar cind motorul a ajuns la 90grdC si daca ajunge greu consumul e pe masura ! Un Y17DT cu motor cald si vara are 4mg/strk, iarna porneste cu 8-10mg/strk si abia dupa ce ajunge la temperatura de lucru coboara pe la 4-5mg. In medie in oras consumul la un diesel este mai mare cu 50-100% fata de o benzinara. Care nu crede sa puna un tester pe ea, sa se uite pe BC, sa faca socoteli L/100km sau ce doreste. O benzinara tot de 75cp se incalzeste in 3-5 minute inclusiv daca sta pe loc, un Y17DT tot de 75cp are nevoie de macar 15-25minute in aceleasi conditii de trafic.
O alta proba pentru cei care nu inteleg racirea motorului diesel stind pe loc (semafor, trafic aglomerat etc.) :
Pe loc o sa observati ca acul de la temperatura coboara ! Este normal asta ! Un diesel la ralanti merge rece si daca ai caldura pornita acul pica vazind cu ochii.
La o benzinara in aceleasi conditii, deci pe loc acul de la temperatura se duce sus chiar cu caldura deschisa, daca astepti mai mult porneste si electroventilatorul in mijlocul iernii...


A devenit mai clar?
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea clar .
Ca un motor diesel se incalzeste mai greu ca si un motor pe benzina asta stiu si eu dar ca un motor diesel se raceste la relanti nu pot sa cred . Ca nu baga aceeasi caldura dieselu fata de benzina sa zicem in 20 minute sunt deacord dar ca se racesc la relanti nu pot sa cred .
Opelul din avatarul meu e prima masina pe benzina pe care o am din 18 , 20 masini pe care le-am avut .
Nici una nu se racea la relanti . Mai ales vara . Very Happy
  • Mifares

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu am incredere in ce a spus dl. cuciureanu, in plus a mea exact asa se comporta: se raceste daca o las la ralanti (pe vremea asta cu -16 la mine) si cu caldura pornita.
Si fecior-miu are vreo 30 de masini si nici la una nu se intampla asta.
  • Robotel99

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut , sunt mai nou pe aici ...si as avea si eu o problema cu...''corsa mea''..o corsa C din 2001 1.2 benzina...ideea este urmatoarea: de vreo luna nu prea mai baga caldura , la parbriz aerul este calai , drept este calai , la picioare este rece.... ( comutatorul de caldura fiind la maxim )...precizez ca nu are AC......indicatorul de apa arata ca se incalzeste treptat ajungand la 80-85 de grade normal...adica cum ajungea si inainte...nu e nimic neinregula cu incalzirea apei in motor , am verificat furtunul care duce si care iese din radioator , sunt fierbinti ambele...ce ar putea fi? avand in vedere ca apa e ok , in mers nu se raceste apa sta constant...deci practic masina merge ok , incalzirea apei e ok dar aerul este calai....nici macar cald..este aproape rece..se simte diferenta foarte un pic...

in urma cu 1 luna si un pic cand dadeam drumu la caldura practic ma sufocam in ea cat de cald baga...frigea bordu ( lucru bun).....unde ar putea fi problema ( la service nu am ajuns pt ca ies f tarziu de la serviciu , lucrez departe de buc ..eu fiind din buc...si in weekend lucrez...as aprecia un sfat ceva..orice )

Multumesc
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mifares a scris:Eu am incredere in ce a spus dl. cuciureanu, in plus a mea exact asa se comporta: se raceste daca o las la ralanti (pe vremea asta cu -16 la mine) si cu caldura pornita.
Si fecior-miu are vreo 30 de masini si nici la una nu se intampla asta.


E relativa chestia cu incalzitul la diesel...daca e motorul la 85-90 grade, lasata la relanti coboara pana pe la 65-70 grade...daca e motorul rece...normal ca el continua sa s edincalzeasca:).
Skip ads

  • justkill4you

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut si eu am aceasi problema cu caldura am o corsa din 2001 1.2 am avut radiatorul spart si am pierdut tot lichidul , dupa care am bagat o pilitura de fier nu stiu exact ce era ..ceva pt lipire si de atunci nu mai baga caldura. Am bagat 3 l de apa si 3 l de antigel
  • raducos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare! Si eu am ramas putin surprins cind am vazut ce se intimpla la o Corsa de 1.7 DTI, din 2001 (a sotiei), deoarece eu am un AVENSIS 2.0 diesl si am putut sa fac o comparatie intre ele. La Corsa pot sa spun ca pe distante scurte, in oras, acul de la temperatura nici nu se misca pe frigul asta pina la serviciu (aproximativ 15 minute). In afara orasului , dupa vreo 20-25 km se ridica la 85-90 de grade, dar in momentul cind te opresti (cu motorul pornit ) temperatura incepe sa scada. La Toyota se incalzeste mai repede motorul si nu am observat sa scada temperatura pe timpul stationarii, dar nu cred ca e vreo problema la Corsa , deoarece la drum lung baga caldura ca lumea.
  • dutzica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am revenit.am facut mai multe teste.Am urcat Poiana Brasov si cand acu l;a apa arata cam 75-80 grade am oprit si am pus mana pe radiator si era rece.Apoi am facut acelasi lucru cand acul arata 85-88 grade si radiatorul am vazut ca a inceput sa se incalzeasca.Pana sus (sunt vreo 12 Km) dadea caldura.Apoi am vazut cum se comporta caldura la drum lung.Am mers in Bucuresti si am vazut ca la drum lung baga caldura.A trebuit sa dau ventilatorul la 1.Nu baga caldura sa te friga la mana dar dupa vreo 30-40 Km e cald cald.

Ms de ajutor!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Asa face dieselul...benzinarul si la -10 grade da caldura de te arde si dupa 40 min de mers continuu, treba sa dai caldura mai incet ca te frige la ochi.
  • xpt39

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
[quote="Robotel99"]Salut , sunt mai nou pe aici ...si as avea si eu o problema cu...''corsa mea''..o corsa C din 2001 1.2 benzina...ideea este urmatoarea: de vreo luna nu prea mai baga caldura , la parbriz aerul este calai , drept este calai , la picioare este rece.... ( comutatorul de caldura fiind la maxim )...precizez ca nu are AC......indicatorul de apa arata ca se incalzeste treptat ajungand la 80-85 de grade normal...adica cum ajungea si inainte...nu e nimic neinregula cu incalzirea apei in motor , am verificat furtunul care duce si care iese din radioator , sunt fierbinti ambele...ce ar putea fi? avand in vedere ca apa e ok , in mers nu se raceste apa sta constant...deci practic masina merge ok , incalzirea apei e ok dar aerul este calai....nici macar cald..este aproape rece..se simte diferenta foarte un pic...

in urma cu 1 luna si un pic cand dadeam drumu la caldura practic ma sufocam in ea cat de cald baga...frigea bordu ( lucru bun).....unde ar putea fi problema ( la service nu am ajuns pt ca ies f tarziu de la serviciu , lucrez departe de buc ..eu fiind din buc...si in weekend lucrez...as aprecia un sfat ceva..orice )

Ai rezolvat problema ? Si eu am la fel.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Incalzirea habitaclului cu butonul de incalzire pe albastru (pe 0) si cu ventilatorul oprit,a aparut (deranjant) dupa ce am facut o spalare serioasa a circuitului de racire al motorului.E posibil sa fi fost si inainte,dar probabil randamentul caloriferului fiind mai mic (depuneri de calcar),sa nu fi fost sesizata.Am masina doar de la sfarsitul lunii mai.
Daca pornesc ventilatorul,la inceput vine aer caldut si abia dupa catva timp se mai racoreste,dar tot nu e rece ca cel de afara.E cu atat mai rece cu cat ventilatorul are turatie mai mare (pe 3 sau 4).
Pe pozitia "cald" (rosu) baga caldura ca lumea,deci ceva se comuta acolo (clapete).

Intrebarea mea ar fi:
Caloriferul din habitaclu are vreun sistem de blocare a agentului (apei) sau nu?
Am un manual de Opel Corsa B in franceza (cam sumar),din care reiese ca agentul circula tot timpul prin acest calorifer (deci incalzindu-l),iar butonul de rece-cald nu face altceva decat sa directioneze circulatia aerului prin calorifer sau ocolindu-l (cu niste clapete de aer),dar nu e foarte clar.
Daca e asa,atunci trebuie sa umblu doar la acel sistem de clapete,care probabil e dereglat.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni sa raspunda la aceasta intrebare (daca exista la Corsa B vreun robinet-cum era la Dacie,care sa inchida caloriferul vara)?
Am constatat ca dupa ce am mers cu butonul de caldura pe minim (albastru) si fara ventilator pornit,sub bord,acolo unde se afla caloriferul,cutia de plastic era foarte calda.Evident ca acea caldura se simte in habitaclu.De asemenea,se simte caldura cand intru in masina,daca masina sta oprita catva timp,dupa ce am mers cu ea si s-a incalzit motorul.
Concluzia: la masina mea nu exista sau nu functioneaza un astfel de robinet care sa inchida trecerea agentului termic prin calorifer.
Vreau sa stiu daca are un defect sau asa e ea din fabrica,prost proiectata,sau imi lipseste ceva...acolo sub bord,nu mai am niciun fel de plastice gri de mascare.Se vad direct plasticele negre ale sistemului de ventilatie incalzire,si in stanga si in dreapta.Asa e normal?
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pune o poza aici cu acele plastice negre de jos.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR