Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
RazvanT a scris:Ai reusit sa faci ceva cu capacul de plastic de la EGR ?
Am aceeasi problema insa se pare ca acest capac nu se vinde singur.
Vreo sugestie unde il pot gasi ? Nu as vrea sa il lipesc


Este unul de vanzare pe Okazii.
Skip ads

  • cainsignia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am si eu o mare rugaminte la voi si anume daca ma puteti orienta undeva de incredere:
1. sa verific o insignia 2.0 cdti. 130 cai (numar de kilometri, reparatiii avute etc.);
2. sa fac revizia undeva in Bucuresti (schimb ulei + filtre + schimbare distributie), la ce preturi.
Apropo, voi distributia la cati kilometri ati schimbat-o? Multumesc, stima.
  • cainsignia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
sorry, am gasit discutia despre revizie, nu trebuia postat aici!
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut...am o insignia din 2009 .....modelul 2 litri diesel...cu rotile de 20" ....de fiecare data cand o rulez pe autostrada...mi se slabesc pilulitele de la roti....tin sa mentionez ca am fost cu ea la service...am fost si la reprezentanta..nimeni nu poate sa isi dea seama din ce cauza...si ce as putea face...sa opresc accest lucru.....careva ceva sugestii...sau careva care a avut aceasta problema?
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Piulite autoblocante, dar ceva nu e in regula, trebuie vazut ce se intampla.
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
cum spuneam ..nimeni nu stie ce are...azi am fost din nou cu ea...de i sa pus un fel de superglue special ptr asta..e o pasta care se pune pe piulita si se infileteaza..iar cand se usuca se intareste si umfla acolo...ai cumva vreun link ceva ptr piulitele de zici...in caz ca trebuie sa le cumpar...ms
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Gasesti la orice magazin de profil asa ceva, da o cautare pe Google si ai sa le gasesti.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Jantele si prezoanele sunt originale? Sau e o combinatie? Acolo strangerile se fac pe con. Daca nu se ''pupa'' perfect este unul dintre motivele pt care se slabesc. Un al doilea motiv este ''pasul'' filetului si acesta este cel mai probabil.
Slabeste putin un prezon si vezi daca are un joc mare pe filet. Eu nu as pune pasta de blocare la roti.
Skip ads

  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Fileturile la prezoane si la piulite au fost verificate Nu au nici o problema plus ca sunt genuine Opel si se desfileteaza toate 4 rotile. Nu doar una... An pus déjà pasta aia azi sa vedem daca isi face treaba... Prefer sa se chinuie aia la Garaj sa dea rotile jos decat sa opresc eu de fiecare data sa verific piulitele
  • RazvanT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2012

  • Mesaj Privat
In cazul in care cineva mai are probleme cu capacul EGR da-ti un semn
Eu am rezolvat - costul 550-600 RON (Capac + Manopera + Antigel)
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ESP Service ! A mai avut cineva ?
Ce trebuie facut?
  • luci7000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
mergi la servis pt ca ai unul sau ambi senzori de esp dusi eu i am schimbat pe amandoi la interval de un an pe garantie
Skip ads

  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva vreme am sesizat la roata dreapta fata un sunet ciudat parca ar fi un compresor care scapa aer, sunetul e repetativ la interval de 1-2 secunde. Sunetul se aude mai tare cand motorul e rece.
Ce e curios ca am fost cu ea in reprezentalnta la Cluj si mi-au spus ca e nisip pe cureaua de la alternator, au suflat-o cu aer dar tot se mai aude.
Am fost cu masina si la Deva iar cei de acolo mi-au spus ca e un sunet normal si ca nu am de ce sa ma ingrijorez ca sunt unele Insignii care fac si altele nu acel zgomot.
La voi ati sesizat zgomotul descris de mine?
Atentie nu se aude decat daca te afli in dreptul rotii, din interiorul masinii nu se aude.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi problema o am si eu, in dreapta fata se aude cat e masina rece un sunet ca un fasait intermitent, ca o curea neunsa. Am fost deja in service si mi-au schimbat o rola de ghidaj de la cureaua de accesorii. Bullshit, tot se aude. Ma bate gandu sa schimb cureaua si alte role daca e cazul dar din pacate nu prea am timp. Si asa pentru sunetul asta de rahat mi-am pierdut o gramada de timp prin service-uri....sunt cam dezamagit. Va rog mult cei care aveti sunetul asta si ati rezolvat sa ne spuneti si noua cum. Ideea e ca dupa 5 minute de mers sunetul dispare complet, doar la rece se poate sesiza.
Cum mortii lor astia din service ne spun ca e normal sunetul si ca masina nu are nimic! Normal ca nu are nimic grav dar are....iar cu sunetul asta cand plec cu masina ma face sa-mi fie rusine fata de oamenii care-l aud, e jenant!
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu busonul de la filtrul de aer ati incercat?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si la mine se aude fasaitul ala de curea cu motorul rece, dar e foarte slab, trebuie sa stai langa roata dreapta fata sa il auzi. l-am auzit prima oara cam in urma cu un an, la reprezentanta au verificat cureaua si e ok.
@crybabyro ce buson de la filru aer ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se aude. Am ridicat capota si m-am uitat la rola de la cureaua de accesorii. Am observat ca are o miscare de rotatie nu prea rotunda. Ramane sa ajung la un service sa vad daca nu cumva cureaua de accesorii e prea tensionata sau daca nu cumva rola e un pic slaba.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:si la mine se aude fasaitul ala de curea cu motorul rece, dar e foarte slab, trebuie sa stai langa roata dreapta fata sa il auzi. l-am auzit prima oara cam in urma cu un an, la reprezentanta au verificat cureaua si e ok.
@crybabyro ce buson de la filru aer ?

Si eu am avut in special pe iarna, un zgomot ce parea ca vine din dreapta, in special cand plecam de pe loc dar si in mers.
Deschide capota si in stanga vei observa carcasa filtrului de aer; ea se "prinde" de caroserie si e un buson de cauciuc care sta intr-o ureche pe caroserie. Eu am uns cu vaselina respectivul buson si s-a terminat cu zgomotul.
Pe topic acum ceva timp s-a insistat pe tema asta vei gasi si poze.

Si la mine parea ca freaca ceva metal pe metal, cam asa era zgomotul. Pare ca si la voi tot cam asa e zgomotul; eu le-am zis inclusiv dealerului de rezolvarea "greierului".
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu e nimic de la carcasa filtrului de aer, e un zgomot ritmic de curea(un fasait ca si cum ar atinge ceva). dar acum ma pune altceva pe ganduri, ieri am facut un drum de vreo 800 km si am pornit AC-ul, dupa ce am alergat-o pe A2 ,prin aglomeratia din bucuresti se auzea un zgomot ciudat(mieunat) de la motor cand deceleram, am oprit sa realimentez si zgomotul a disparut complet, nu a mai facut asa pana acasa. ce naiba o fi fost, a facut asa vreo ora cat m-am fatait prin bucuresti ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Treaba asta am patit-o si eu. Ca proba, porneste motorul si tureaza masina(sprit) pana in 2200 RPM sau 2500 RPM(pot sa incerci si alte plaje de turatie). Cand o sa iei piciorul de pe acceleratie, imediat, in deccelerare va avea un moment scurt cand se va auzi iarasi acel mieonit.

P.S.: Zgomotul tind sa cred ca se aude dinspre turbina sau de la acea electrovalva turbo., cu toate ca la revizie cei din reprezentanta au verificat toti parametrii masinii atat la motor cat si la turbina si electrovalva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR