Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • marian0589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
cam care ar fi pretul schimbari volantei? Smile
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Aceasta intrebare ar trebui sa o pui celor din sectiunea publicitate,care presteaza astfel de servicii,vei primi un raspuns mult mai exact...
  • marian0589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salutttt....ms pt ajutor ar mai fi ceva Smile cand volanta se duce de tot,moare,ce se intampla,,nu mai porneste masina,,nu mai intra in viteza,,care ar fi simptomele? ar putea fi si altceva in afara de volanta la treaba cu zgomotu ? Ms
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In 90 la suta din cazuri este doar zgomot. Bataie continua mai ales la relanti. Cand proprietarul isi forteaza norocul si merge cu ea asa mii de km au existat cazuri in care volanta se rupe in cele 2 parti componente si ramai cu ea in drum sau mai rau strici si altele. La VW au existat cazuri in care s-a spart carcasa cutiei de viteza. Oricum din momentul in care bate volanta trebuie sa conduci cu grija si sa nu fortezi la plecarea de pe loc.
Skip ads

  • cflorin23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, azi pe A1 la 130km/h mi-a aparut pe bord "Service Vehicle Soon" si s-a oprit motorul, am tras pe dreapta, am oprit si apoi am pornit iar, dupa 20-30 km pe la 120km/h a aparut iar alerta si s-a oprit motorul, cand pornesc nu mai apare nimic, pare totul normal . Nu stiu daca are vreo legatura, dar azi mi s-a parut ca merge mai greu masina, adica accelera mai greu, era mai puturoasa.

Maine ma intorc in Bucuresti si sunt curios daca voi mai primii alerta, oricum miercuri as vrea sa merg la service sa vad care e problema.

Am Opel Insignia Ecoflex 2010 160 cp , mai am cativa km si ajung la 100 000.

Ceva idei despre ce ar putea fii ?

Multumesc!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Verifica furtunul de la intercooler. Teoretic are treaba cu puterea scazuta a masinii dar cu opritul motorului nu cred.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate fi si de la turbina.
Trebuie efectuata o diagnoza,pentru a vedea codul de eroare,astfel vei afla si cauza...,altfel este ca la ghicitoare...
  • cflorin23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Mersi, miercuri cred ca merg la EDS sa fsc diagnoza, posibil sa fac si revizia tot atunci.

Revin cu detalii cand aflu problema.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Zgomote ciudate?
Huruit,ceva?

Da-mi voie sa-ti prezic un cod,vom vedea ulterior daca am avut dreptate,P0234.
  • cflorin23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu pot sa zic ceva de huruit, nu am auzit nimic neobisnuit, voi vedea la diagnoza care este problema.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asteptam cu interes...
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am patit asa ceva ...la 130 km pe autostrada mi-a aparut service vehicle soon si nu se mai accelera masina, am oprit-o de 2-3 ori si si-a revenit, constatarea la service a fost galeria de admisie. dar eu tind mai mult sa cred ca de la turbina, deocamdata nu am facut nimic, dupa paste vreau sa o bag in service sa imi desfaca si galeria sa vad daca e o problema la ea, nu stiu ce sa fac cu distributia, masina are 107.000 km am luat-o din germania si cartea imi spune ca trebuie schimbata la 150.000 km dar sa imi desfaca galeria trebuie data si distributia si nu stiu daca sa o pun tot aia veche inapoi sau sa o tot schimb, si trebuie sa dau si turbina jos sa o trimit la reconditionat pentru ca imi fluiera foarte tare de pe la 1400 rpm in sus.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu ti-au spus ce cod de eroare ai avut,era bine de stiut.
Daca turbina fluiera este pe "duca",posibil ca eroarea sa fie si din cauza ei...
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
P0234 e de la turbo cand baga mai multa presiune decat cere! De obicei de la geometrie blocata de vr-un obiect in special de clapele de la galeria de evacuare ( din cate imi aduc aminte)! Am si eu aceasta problema, insa mi-a aparut doar odata!(De atunci am mers si cu viteze mari si condus sport si nimic ) Odata cand era motorul rece si am fortat o depasire! Trebuie desfacut turbo si extrase clapele de acolo eventual daca este ceva stricat trebuie dusa la reconditionat!
  • cristian.c

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutare colegi,

De 4 zile am devenit si eu posesorul unui Opel Insignia si acesta e primul post pe forum.
Din pacate, la achizitionare nu am observat 2 detalii si va scriu poate ma puteti ajuta cu sugestii:

- plierea electrica oglinda stanga se face doar partial( se aude cum functioneaza, doar ca pare ca nu are putere suficienta pentru a face cursa completa; cea din dreapta functioneaza fara probleme)
- capacul de la rezervor e mereu deschis, chiar daca masina e inchisa, nu iese tija de la inchidere pentru capacul de combustibil.

Multumesc anticipat pentru oricare sugestie primita.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:P0234 e de la turbo cand baga mai multa presiune decat cere! De obicei de la geometrie blocata de vr-un obiect in special de clapele de la galeria de evacuare ( din cate imi aduc aminte)! Am si eu aceasta problema, insa mi-a aparut doar odata!(De atunci am mers si cu viteze mari si condus sport si nimic ) Odata cand era motorul rece si am fortat o depasire! Trebuie desfacut turbo si extrase clapele de acolo eventual daca este ceva stricat trebuie dusa la reconditionat!

Ceva de genul mi-au spus si mie...ca ceva clapeta nu functioneaza corespunzator si e prea mare presiunea in turbo.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
P0234/engine overboost mi-a aparut si mie de vreo 3 ori intr-o perioada de 1 luna si jumatate, de fiecare data in oras in trepta a 2-a sau a 3-a in accelerare. Dupa ce mi-a aparut a 2-a oara, la service mi-au demontat galeria de admisie sa vada daca clapetele de pe galerie sunt la locul lor si erau OK, apoi au demontat turbina si au curatat-o de depuneri pe partea calda de geometrie variabila (nu prezenta uzuri sau jocuri), dupa care la aproximativ o saptamana mi-a aparut din nou SVS cu eroare P0234. Mi-au comandat turbina noua, iar pana la sosirea celei noi am mai facut vreo 1000km, timp in care nu am mai avut eroarea cu toate ca am condus mai sport, am fost si la munte... serpentine, sarcina, urcus, in modul SPORT... degeaba, nu a mai facut. Totusi, astazi am schimbat turbina, vom vedea...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:P0234 e de la turbo cand baga mai multa presiune decat cere! De obicei de la geometrie blocata de vr-un obiect in special de clapele de la galeria de evacuare ( din cate imi aduc aminte)! Am si eu aceasta problema, insa mi-a aparut doar odata!(De atunci am mers si cu viteze mari si condus sport si nimic ) Odata cand era motorul rece si am fortat o depasire! Trebuie desfacut turbo si extrase clapele de acolo eventual daca este ceva stricat trebuie dusa la reconditionat!


E vorba de clapetele de pe galeria de admisie. Daca una din ele ajunge in turbina, asta inseamna ca a trecut si prin motor si se lasa cu ceva deranj prin motor, dar si prin turbina. Ce ti se intampla tie, cred ca e de la depunerile de pe platoul geometriei variabile, care nu mai lucreaza in parametrii. Totusi, nu ar fi rau de verificat si clapetele de pe admisie.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:P0234/engine overboost mi-a aparut si mie de vreo 3 ori intr-o perioada de 1 luna si jumatate, de fiecare data in oras in trepta a 2-a sau a 3-a in accelerare. Dupa ce mi-a aparut a 2-a oara, la service mi-au demontat galeria de admisie sa vada daca clapetele de pe galerie sunt la locul lor si erau OK, apoi au demontat turbina si au curatat-o de depuneri pe partea calda de geometrie variabila (nu prezenta uzuri sau jocuri), dupa care la aproximativ o saptamana mi-a aparut din nou SVS cu eroare P0234. Mi-au comandat turbina noua, iar pana la sosirea celei noi am mai facut vreo 1000km, timp in care nu am mai avut eroarea cu toate ca am condus mai sport, am fost si la munte... serpentine, sarcina, urcus, in modul SPORT... degeaba, nu a mai facut. Totusi, astazi am schimbat turbina, vom vedea...


Si eu m-am lovit de aceasta problema cand aveam H-ul z19dth. Am schimbat chiar turbina cu una noua...surpriza...a mers o perioada apoi i-ar mi-a dat eroare p0234-5a(ceva in genu). Piesa problematica care ducea la aceasta eroare a fost electrovalva turbo.(inainte si dupa schimbarea turbinei a fost testata si "functiona corespunzator", insa avea momente, in special cand urcam in ture si schimbam treapta superioara, cand facea figuri, iar acele momente nefaste nu si-au facut simptita prezenta in perioada testelor!

P.S.: odata ce a fost verificata turbina si nu prezinta urme de uzura sau defecte, as insista pe partea cu electrovalva, inainte de a o schimba. Daca ma gandesc, implica si costuri mult mai scazute.(300 lei valva vs. >2500 lei o turbina noua)
  • Ciprian A

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 1.5 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Astazi mi-a aparut pentru cateva secunde cheita service, abs-ul si cod 98 si nu am gasit in carte ce inseamna. Imi poate spune cineva despre ce e vorba ?
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR