Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:
clau70 a scris:P0234/engine overboost mi-a aparut si mie de vreo 3 ori intr-o perioada de 1 luna si jumatate, de fiecare data in oras in trepta a 2-a sau a 3-a in accelerare. Dupa ce mi-a aparut a 2-a oara, la service mi-au demontat galeria de admisie sa vada daca clapetele de pe galerie sunt la locul lor si erau OK, apoi au demontat turbina si au curatat-o de depuneri pe partea calda de geometrie variabila (nu prezenta uzuri sau jocuri), dupa care la aproximativ o saptamana mi-a aparut din nou SVS cu eroare P0234. Mi-au comandat turbina noua, iar pana la sosirea celei noi am mai facut vreo 1000km, timp in care nu am mai avut eroarea cu toate ca am condus mai sport, am fost si la munte... serpentine, sarcina, urcus, in modul SPORT... degeaba, nu a mai facut. Totusi, astazi am schimbat turbina, vom vedea...


Si eu m-am lovit de aceasta problema cand aveam H-ul z19dth. Am schimbat chiar turbina cu una noua...surpriza...a mers o perioada apoi i-ar mi-a dat eroare p0234-5a(ceva in genu). Piesa problematica care ducea la aceasta eroare a fost electrovalva turbo.(inainte si dupa schimbarea turbinei a fost testata si "functiona corespunzator", insa avea momente, in special cand urcam in ture si schimbam treapta superioara, cand facea figuri, iar acele momente nefaste nu si-au facut simptita prezenta in perioada testelor!

P.S.: odata ce a fost verificata turbina si nu prezinta urme de uzura sau defecte, as insista pe partea cu electrovalva, inainte de a o schimba. Daca ma gandesc, implica si costuri mult mai scazute.(300 lei valva vs. >2500 lei o turbina noua)


Posibil, acum vreo 3 luni am schimbat si electrovalva turbo + rezervor vacuum (cea veche functiona, dar se simtea o vibratie cand puneai mana pe ea). Inainte sa imi schimbe turbina au verificat electrovalva, chiar au testat si alta noua scoasa din magazie si functionau la fel. Mie nu-mi pare rau ca mi-au pus turbina noua. Daca mai face, vom vedea, schimbam una cate una... Smile
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ciprian A a scris:Astazi mi-a aparut pentru cateva secunde cheita service, abs-ul si cod 98 si nu am gasit in carte ce inseamna. Imi poate spune cineva despre ce e vorba ?
Multumesc


E posibil sa fie vorba despre senzorul ABS, nu mai face contact in anumite situatii si trebuie schimbat.

Bafta.
  • edytro

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2013

  • Mesaj Privat
salut,

o intrebare am si eu la voi. daca stie careva care ar putea fi problema la o insignia in ceea ce priveste pornirea
dupa o perioada de o saptamana cand sa pornesc masina nu mai invartea. claxon aveam. a venit cineva sa o pornesc cu ajutorul lui pe cablu si nici macar un minut nu a stat si cand i-am dat cheie a pornit. urmatoarele zile la fel. acum de doua zile nepornita am plecat cu masina(a pornit) si de la 10 asta in parcare. la 19.30 am vrut sa o pornesc invarte putin si dupa nimic.
de la ce sa fie? prima data cand a facut asa mi-a verificat cel care m-a ajutat cu cablurile si a zis ca e ok. pe calc in mers mi-a dat 14 volti.
multumesc
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe viitor te rog, daca se poate, incearca sa scrii cat de cat correct ca sa putem intelege si noi la ce te referi,

Multumesc.

Acum in ce priveste problema ta: Tind sa cred ca e moarta bateria.

Bafta.
Skip ads

  • edytro

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ok. A venit cineva cu cablu sa imi de a curent si pe calc mai mult de 13.2 voltaj nu imi da. Cred ca de la baterie
  • edytro

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2013

  • Mesaj Privat
la 13.2v a incercat sa o ia dar nu a reusit. a invartit de 2 ori si a murit. dar nu e normal sa imi arate pe bord ca nu mai am baterie?
si cat ar trebui sa fie voltii pe calculatorul de bord cu motor oprit si motor pornit?
insignia 2.0 diesel ecoflex 160cp
multumesc
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai nu are ca sa-ti arate, calculatorul masinii masoara doar tensiunea pe baterie ,care e buna. bateria ta nu mai are capacitatea necesara sa alimenteze electromotorul, adica nu mai ""duce"" in curent sau nu mai ""are"" amperi suficienti ,scuze de exprimare Smile
si la insignia mea bateria a murit subit la 3 ani, era varta cu sigla GM pe ea.
  • cflorin23

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, m-am intors ieri in Bucuresti, si in mod ciudat, parca m-am intors cu alta masina, daca la plecare masina abia tragea si a avut cele 2 alerte de service soon + motorul oprit la fiecare alerta, la intoarcere masina a mers absolut super, tragea foarte foarte bine, consuma foarte putin si nu am mai primit nicio eroare, nu prea mai inteleg nimic, totusi cred ca am sa merg sa fac o diagnoza. Am mers la 50 km de Bucuresti, am prins si vreo 25 pe A1, la plecare la 130km imi arata consum instant 7 - 7,5 , la intoarcere, tot pe A1, la 130 km , mi-a aratat consum instant ~ 5.5 , dar important e ca masina tragea, tragea bine.
Skip ads

  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La dus A1 (sens Bucuresti - Pitesti) este in usoara urcare Wink
Ma bucur ca cel putin deocamdata s-a rezolvat
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ciprian A a scris:Astazi mi-a aparut pentru cateva secunde cheita service, abs-ul si cod 98 si nu am gasit in carte ce inseamna. Imi poate spune cineva despre ce e vorba ?
Multumesc


Verifica mufa,eventual firele sa nu fie intrerupte,sau contacte corodate(poti utiliza spray pentru contacte).
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut. NU stiu daca este o problema sau asa se manifesta motorul , cel de 160 Cp. Am observat dimineata (dar nu mereu) ca trepideaza motorul ... ca sa fiu cat mai explicit , este senzatia de intrerupere ca la o masina e benzina care ar lucra decat ''in 3'' bujii . Asta se intampla numai dimineata si , repet, cateodata. Acul de la ralanti nu oscileaza , daca calc ambreiajul tot ''tremura'' masina. Pana ajunge undeva la 75-80 de grade se manifesta . A mai experimentat cineva aceasta problema sau este o chestie normala? La fostul H nu imi trepida motorul dimineata.
Multumesc, drumuri cat mai line.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Hristos A Inviat tuturor . Nimeni nu a experimentat situatia de mai sus? Erori nu am, motorul functioneaza perfect (mai putin consumul din zilele ploioase ... a juns pe la 9.5 % conform trip-ului Sad )
Mutumesc,drumuri cat mai line.
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:Salut. NU stiu daca este o problema sau asa se manifesta motorul , cel de 160 Cp. Am observat dimineata (dar nu mereu) ca trepideaza motorul ... ca sa fiu cat mai explicit , este senzatia de intrerupere ca la o masina e benzina care ar lucra decat ''in 3'' bujii . Asta se intampla numai dimineata si , repet, cateodata. Acul de la ralanti nu oscileaza , daca calc ambreiajul tot ''tremura'' masina. Pana ajunge undeva la 75-80 de grade se manifesta . A mai experimentat cineva aceasta problema sau este o chestie normala? La fostul H nu imi trepida motorul dimineata.
Multumesc, drumuri cat mai line.


salut . exista posibilitatea sa fie volanta , ea creeaza vibratii , chiar daca nu face zgomot! Cat despre consum , pare mai mare ca iarna , verifica daca e diferenta intre CB si rezervor , poate fi o eroare a consumului estimat.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu sunt mare cunoscator in mecanica dar.........incepe prin verificare bujii si injectoare, daca sunt ok poti incerca o curatare EGR. Totusi poti face inainte de toate si o compresie pe motor la rece.

Bafta.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@borsy : masina are 4000 Km, este noua ...
Erori nu am, motorul functioneaza perfect


@99sit le-am mai spus-o celor de la Radacini Vitan dar tot insista sa le las masina peste noapte ... ori eu nu am cum sa fac acest lucru deoarece masina este un must-have zilnic . Nu ma lipesc de masina sotiei ca as lasa-o. Oricum, ei se uita ca la mine ca si cu as fi de pe alta planeta. Inca o chestie ce am observat : in treptele 3,dar, MAI ALES in trepta 4, de la 2200 RPM pana pe la vre-o 1400 RPM cand pur si simplu lasi masina sa decelereze in treapta respectiva se aude un suierat exact ca al avioanelor ce urmeaza sa decoleze.... imi cer scuze ca ma exprim asa dar, este acel sunet cand tureaza motorul(la avion) pe loc, acel suierat ascutit,nu suieratul unui avion ce este sus pe cer si se aude infundat. Si din ce scade turatia, masina fiind in treapta de viteza respectiva se aude tot mai incet. La accelerare de aude asemeni. Mentionez ca se aude foarte deranjant numai in treapta 4, in treapta 3 se aude foarte slab,spre deloc, numai in accelerare. Ce am mai observat ca atunci cand plec de pe loc usor sau din trepta 2>>>1 cand sunt cu mana pe schimbator se simt niste vibratii ca si cum ar freca ceva fier-pe-fier si sunete ca si cum ar fi un strung,gen (scuze pentru exprimare) undeva este un cutit ce taie din metal ...aceste fenomene sunt sporadice, nu sunt continue, ca un fel de ''scartait metalic''...cum sa ma exprim mai bine nu stiu.....ca si cum ai avea o lama de cutit pe un disc de frana acea invartindu-se..presupun ca va puteti imagina acel sunet, Laughing
Iarasi o mica observatie, nu stiu daca este normal dar, cateodata din treapta 1>>>2 si spre 3 are cateodata senzatia de a ''da in nas'' , sau un pic de lag la accelerare . De la ce poate fi si chestia aceasta?
Ei doreau initial sa imi puna aditiv in cutie si am spus pass, pana mea,ce , numai Insignia mea a venit fara aditiv in cutie si restul au avut din fabrica? Pana mea, e totusi masina noua, nu de 150 K Km.
Ce sa mai spun, pana una alta, un mecanic foarte bun si in care am incredere de acolo mi-a spus :
Omule,e in garantie, iti creste barba alba, mergi pana cade si dupa se rezolva pe garantie, nu-ti mai fa griji.

Voi ce credeti? NU am mai mers la service deoarece , dupa cum am mai spus, se uita la mine ciudat, de parca eu as avea asteptari mul prea mari sau de parca as fi achizitionat o masina de peste 15 ani. Nu reau sa fiu carcotas, nu le consider PROBEME, atat timp cat este in garantie nu ma agit prea tare. Dar, de aceea avem aceasta comunitate sa ne impartasim parerile si sa ne dam, dupa caz, cu presupusul. Multumesc tuturor pentru eventuale raspunsuri/idei.
Drumuri cat mai line.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
edytro a scris:salut,

o intrebare am si eu la voi. daca stie careva care ar putea fi problema la o insignia in ceea ce priveste pornirea
dupa o perioada de o saptamana cand sa pornesc masina nu mai invartea. claxon aveam. a venit cineva sa o pornesc cu ajutorul lui pe cablu si nici macar un minut nu a stat si cand i-am dat cheie a pornit. urmatoarele zile la fel. acum de doua zile nepornita am plecat cu masina(a pornit) si de la 10 asta in parcare. la 19.30 am vrut sa o pornesc invarte putin si dupa nimic.
de la ce sa fie? prima data cand a facut asa mi-a verificat cel care m-a ajutat cu cablurile si a zis ca e ok. pe calc in mers mi-a dat 14 volti.
multumesc


Bateria e de vina sau alternatorul nu incarca. Mergi mai bine la un electrician specializat. Mult succes, sa ne tii la ''curent'' cum ai rezolvat poate si altii se lovesc de problema ta.

Off :
Pe viitor te rog, daca se poate, incearca sa scrii cat de cat correct ca sa putem intelege si noi la ce te referi,

Multumesc.

Draga colega, eu am inteles ce a vrut sa spuna stimabilul ... nu crezi,(din cate mai urmaresc si eu pe aici- si nu vreau a face galceava din asta - ca esti un pic cam autoritar cu oamenii asa, in general? Este o comunitate de care toti beneficiem , implicit si tu. Acum nu trebuie sa reprosam la fiecare pas ca ala se imbraca in mov si mie nu imi place culoarea. Atitudinea pe acest forum, in aceasta familie este, din cate stiu eu sa ne ajutam, nu sa ne criticam( tocmai asta fac eu acum dar, subiectiv la postul tau Embarassed )
Drumuri cat mai line va doresc.

L.E. : Dati cu pietre in mine acum.

Respect! tuturor
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@ Andrei , daca ai garantie nu e mare problema ,ideea e sa nu te lase in drum cand iti arde buza! Altfel , in mod normal trebuie sa ti se faca o programare si pe timp de zi fara a lasa masina la ei , mai ales ca e o masina noua !( poti incerca si la alt dealer cred) Tind totusi sa cred ca e un defect de la placa de presiune/volanta , un mic dezechilibru ce creeaza vibrati. De suport motor nu poate fi vorba la 4-5000km. Bafta multa!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Andrei,
Schimba service-ul,nu este posibil asa ceva,atat timp cat masina are undefect de fabrica sunt obligati sa-ti asigure masina la schimb.
Au trecut in carte schimbarile efectuate pe garantie?
Nu lasa lucrurile sa decurga asa usor,preseaza-i,nu este posibil ca o masina in 5000km sa aibe asa multe probleme.Masina ai achizitionat-o de pe stoc,sau ai efectuat o comanda personalizata?
Este exact lucrul despre care se vorbea si aici:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • crenguta

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pentru ca n-am gasit nicaieri problema asemenatoare, o sa va intreb si pe voi aici:

De fiecare data cand pornesc de pe loc doar din ambreiaj se aude un ticait usor in momentul in care masina da sa porneasca (scade turatia). Ticaitul se aude cu aceeasi frecventa cu turatia motorului. Dispare, sau cel putin nu se mai aude, atunci cand pornesc cu putina acceleratie (deci atunci cand nu las turatia sa scada foarte jos).
Volanta nu cred ca e, pentru ca imi suna si ea Sad , si as recunoaste sunetul.

Idei? O sa revin mai tarziu cu un filmulet in care sper sa se auda.
Motor: A20DTJ, 130 cp, 2009, 140 000 km
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Andrei, si eu sunt de parere sa schimbi service-ul pina cind gasesti un om care sa aiba rabdare sa te asculte. Din pacate privirile cu ochisori umezi ai unor angajati iti redau exact nivelul la care sunt ei, valabil atat in Ro cat si in Eu. Daca sunt chestiuni mai neobisnuite cu masina nu inseamna ca trebuie sa acceptam nivelul lor. Parerea mea. Eu unul daca as avea garantie de producator, nu as astepta sa crape ceva pina sa se miste ei sa schimbe. Respect!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR