Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
buzoianu.radu a scris:Salutare
Am un opel insignia 160 cp 2010. Cand stau la semafor am o usoara fluctuatie a turometrului maxim o liniuta.. am inteles ca exista posibilitatea sa fie din cauza motorinei sau sa fie din cauza regulatorului de presiune?
A mai intalnit cineva problema asta?
Multumesc

La mine fluctuatiile au disparut dupa ce am schimbat regulatorul de presiune.
Skip ads

  • buzoianu.radu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si cat ai dat pe el ?
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
450 ron la repr opel din fcs + 50 ron manopera.
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Citeam mai sus de la niste colegi care se plang de suieratul turbinei, si eu patesc acelasi lucru, atat inainte cat si dupa reconditionare.
Suiera de pe la 1500-1600 rpm pana pe la 2200 rpm...inaintea am crezut ca e turbina, aveam palele roase si geometria obosita, dar dupa reconditionare, s-a schimbat tot kitul, inclusiv geometrie, cu piese oem (am stat langa ei si am vazut) dar tot am acel suierat, de la ce poate sa fie? (mentionez ca am schimbat si garniturile de la turbo, cea de la admisie si cea de la DPF). Merci
Skip ads

  • boarfy

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
La masina din semnatura am o bataie la motor sincronizata cu turatia. Se sesizeaza foarte bine cu motorul rece. Este o bataie infundata din partea de jos a motorului. Aceasta bataie dispare daca apas ambreiajul. Mentionez ca am schimbat kitul ambreiaj (volanta, rulment, placa+disc), distributia, curea accesorii, filtre, ulei. Ca si alte simptome, cateodata, la accelerare, am o oscilare laterala a intregii masini.
Multumesc anticipat pentru idei.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am acea oscilare laterala a masinii si nu am descoperit inca sursa...cu toate ca am trecut pe la "n" service-uri! Daca descoperi ceva....sa dai de stire!
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu urmatoarele simptome la masina. Busonul pe unde completezi cu ulei, cand il deschid iese abur, si parca se aude un zornait metalic acolo,parca ar freca ceva pe acolo, e normal? Si mai nou cand accelerez mai brusc am vazut ca scapa ceva mai mult fum negru,pana acum nu am observat chestia asta.

Este vorba despre un Opel Insignia 2009 cu 165.000 km. Mai jos atasez si video cu problema expusa, astept pareri,sugestii . Multumesc anticipat !

Filmuletul l-am uplodat pe youtube pana la urma acesta este linkul : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be


Este normal acel ''rontait'' la voi tot asa se aude? Mentionez este A20 DTH de 160 cp. Astept pareri !


Ultima modificare facuta de Teodor_900 la Sam 12 Jul, 2014 1:56 pm
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu functioneaza linkul din descriere...fa-i un update pe youtube apoi posteaza aici. E mai simplu, zic eu.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Mi-am conectat telefonul htc one mini la DVD 800 si nu-mi vede complet agenda in sensul in care se vad numerele dar nu si numele.
Am incercat de mai multe ori si cu un alt htc one mini...aceeasi problema, apoi mi-am luat prietenii la rand, am conectat iphone 5s, Samsung galaxy 5s chiar si un Nokia 300c..nici o problema.

A mai intampinat cineva aceasta problema cu HTC ONE MINI?

Mersi
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
re5pect_at a scris:Salutare! Am o noua problema cu masina care se manifesta in felul urmator : martorii esp si abs aprinsi cu portocaliu. (La repornire dispar dar se reaprind) Am citit pe forum si e o problema des intalnita dar vrand sa testez frana ( franeaza ca batrana dacie cu urme de cauciuc ) am patit ceva ciudat din punctul meu de vedere : s.a intarit volanul, a scazut pana spre zero turatia, mi.a taiat acceleratia...practic "a murit" . Poate avea legatura cu senzorii de la abs/esp? Dupa repornire merge bine dar tot cu martorii aprinsi


Am avut si eu problema asta acum aprox 1 saptamana , martorii aprinsi fara alte simptome dupa repornire se stingeau si se reaprindeau....a fost un sensor ABS built, 265 lei manopera inclusa.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutari,de vreo 3 zile tot completez nivelul la lichidul de racire.
A intampinat cineva aceasta problema? Unde apare cel mai des fisura prin care se pierde lichidul ? (Intreb pentru ca nu vreau sa stau sa ma uit ca prostu' pe sub ea o ora degeaba Very Happy )
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cel mai des intalnit fenomen este fisurarea capacului EGR,cauta si vezi daca acel capac are urme de lichid pe el...,este situat in partea stanga a furtunului intercooler(cel care su el se fisureaza destul de des)... Idea
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns,o sa ma uit la el
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
una ziua, am si eu urmatoarele simptome la masina. Busonul pe unde completezi cu ulei, cand il deschid iese abur, si parca se aude un zornait metalic acolo,parca ar freca ceva pe acolo, e normal? Si mai nou cand accelerez mai brusc am vazut ca scapa ceva mai mult fum negru,pana acum nu am observat chestia asta.

Este vorba despre un Opel Insignia 2009 cu 165.000 km. Mai jos atasez si video cu problema expusa, astept pareri,sugestii . Multumesc anticipat !

Filmuletul l-am uplodat pe youtube pana la urma acesta este linkul : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be


Este normal acel ''rontait'' la voi tot asa se aude? Mentionez este A20 DTH de 160 cp. Astept pareri !
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,nu este bun linkul !
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva cat este pretul capacului EGR ? Am descoperit ca este fisurat si la mine
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Anul trecut am dat 170 lei la reprezentanta pe capac.
Vad ca acum e 165 lei la un magazin online.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=j9AGHRQ6apE

Imi cer scuze, acesta e linkul bun ! Orice parere este bine venita....
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:@stemi
"Clanc-ul" acela se aude numai la schimbarea treptei de viteza sau si la accelerare/decelerare cand apesi sau iei brusc piciorul de pe acceleratie? Ai vreun zgomot si la relanti? Te intreb pt ca si eu am un mic "clanc" mai ales cand sunt intr-o treapta de viteza si accelerez sau decelerez mai brusc si suspectez tot volanta. O sa incerc sa ajung si eu la service sa vad care ar fi diagnosticul lor, poate o rezolv tot pe garantie extinsa.


Buna!

Am si eu acest sunet clanc metalic dupa schimbarea vitezei (daca las foarte fin ambreiajul nu se aude), dar mai ales daca sunt in viteza si las acceleratia si accelerez din nou. Mecanicul mi-a spus ca poate fi capul de planetara (in pedala de ambreiaj nu se simte nimic in neregula, iar la oprire nu se aude acel tacanit specific volantei) pentru ca a ridicat-o pe rampa si cand a miscat ceva pe la roata se auzea ceva...Nu stiu ce sa fac pt ca masina are 175000 km si nu cred ca s-a schimbat ceva la ambreiaj, dar nici nu vreau sa il schim degeaba. De asemenea, am o bataie neregulata la relanti (mai ales cand e cald afara) si o mica oscilatie in turometru.
Spune-mi te rog tu ce ai facut cu acel clanc; ai schimbat kitul de ambreiaj si s-a rezolvat?

Mersi!
Ioana
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna,
Da, eu am schimbat kit-ul de ambreiaj si s-a rezolvat. Butucul discului de ambreiaj avea joc, iar la accelerare/decelerare se auzea "clanc". In pedala de ambreiaj nu are cum sa se simta, e un joc in transmisie. Se poate simti si la schimbarea treptelor daca o faci mai rapid, daca umbli mai fin cu ambreiajul nu se mai simte. Daca ar fi joc in planetara, ar fi trebuit sa il simta cand a ridicat-o pe elevator, posibil sa se fi auzit ceva zgomote cand invartea de roata, intrucat miscarea se transmite in cutie, iar daca masina e intr-o viteza se transmite si in ambreiaj/volanta.
Alte cauze posibile ar mai putea fi la volanta sau joc in axul satelitilor din grup (diferential). Trebuie diagnosticata cu atentie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR