- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
b_sorin14
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Ioana Ines
- *
- 24 mesaje
- din 25 Mar 2014
- Insignia 2010
- Cluj
Ioana Ines
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2014
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Buna,
Da, eu am schimbat kit-ul de ambreiaj si s-a rezolvat. Butucul discului de ambreiaj avea joc, iar la accelerare/decelerare se auzea "clanc". In pedala de ambreiaj nu are cum sa se simta, e un joc in transmisie. Se poate simti si la schimbarea treptelor daca o faci mai rapid, daca umbli mai fin cu ambreiajul nu se mai simte. Daca ar fi joc in planetara, ar fi trebuit sa il simta cand a ridicat-o pe elevator, posibil sa se fi auzit ceva zgomote cand invartea de roata, intrucat miscarea se transmite in cutie, iar daca masina e intr-o viteza se transmite si in ambreiaj/volanta.
Alte cauze posibile ar mai putea fi la volanta sau joc in axul satelitilor din grup (diferential). Trebuie diagnosticata cu atentie.
Da, eu am schimbat kit-ul de ambreiaj si s-a rezolvat. Butucul discului de ambreiaj avea joc, iar la accelerare/decelerare se auzea "clanc". In pedala de ambreiaj nu are cum sa se simta, e un joc in transmisie. Se poate simti si la schimbarea treptelor daca o faci mai rapid, daca umbli mai fin cu ambreiajul nu se mai simte. Daca ar fi joc in planetara, ar fi trebuit sa il simta cand a ridicat-o pe elevator, posibil sa se fi auzit ceva zgomote cand invartea de roata, intrucat miscarea se transmite in cutie, iar daca masina e intr-o viteza se transmite si in ambreiaj/volanta.
Alte cauze posibile ar mai putea fi la volanta sau joc in axul satelitilor din grup (diferential). Trebuie diagnosticata cu atentie.
Mersi de raspuns! Da, se simte joc cand a ridicat-o pe levator, dar a zis ca nu garanteaza ca de acolo provine sunetul. Mie, sincer, mi se pare ca vine de undeva din spate (poate e doar o impresie) si se aude clancul si cand sau cu spatele. Am si acea bataie si mica oscilatie la pornire cand e cald afara si suieratul la turbina dar doar cand e rece motorul si nu se aude tare. E normal sa sune asa?
Pentru ceilalti...cu eraorea SVS si limitarea vitezei; la mine a fost furtunul intercooler; in prima faza l-am pansat si a tinut cam 1 mie km si apoi l-am schimbat in reprezentanta - cost aprox 750 ron. Mi s-a spus ca e o problema frecventa; a fost si o campanie prin 2012 pentru asta.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Kokaina
- **
- 200 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Constanta
Kokaina
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Am si eu o mare nelamurire si ingrijorare in acelasi timp. Asta toamna am devenit posesorul unui Insignia 2,0 cdti 130 cp an 2009, 106.000 km reali, gasiti in baza de date de catre cei de la OPEL GTT. Am facut circa 8000 km cu masina, fireste cand am cumparat-o am schimbat toate consumabilele + uleiul (am pus Mobil1 5w-30 esp formula). Acum cca 1 saptamana mi-a aparut la pornire mesajul: pressure oil low - stop engine pentru cca 3 secunde si a disparut. Am citit pe net ca ar fi eroare in ECU si trebuie un upgrade de soft. Dar un mecanic de cartier care e specializat pe Opel mi-a spus ca modelele din 2009 au avut probleme la pompa de ulei si trebuie schimbata neaparat pentru a nu risca sa distrug motorul, el schimband 3 motoare pânã acum în garajul lui. Masina merge perfect de cand am luat-o, in cei 8000 de km nu am avut nicio problema. Ce parere aveti legat de aceasta problema? Trebuie sa schimb pompa de ulei, au fost rechemari in service din acesta cauza la modelele din 2009?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
...au fost schimbate motoare la Insignia pentru treaba cu ungerea, insa acel mesaj poate sa fie generat de o simpla eroare. Si mie mi-a aparut o singura data acel mesaj. Daca era un defect, gandesc, ca mai ma loveam de astfel de mesaje. In plus, cu un tester, chiar si Op-Com, poti verifica daca presiunea de ulei este sau nu in parametrii.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut. Iti multumesc pentru informatie. Azi am fost la Opel GTT si la Radacini sa ma interesez de problema. Bine inteles ca informatiile au fost puerile, dar la Radacini un inginer de la Opel garantii care a auzit discutia mea, mi-a spus urmatoarele: problema nu ar fi de la pompa de ulei ci de la garnitura de la sorb care si-ar mari volumul, s-ar ingusta orificiul iar pompa nu ar putea face ungerea la parametri normali. Senzorul intr-adevar nu ar da nicio avertizare, explicandu-mi astfel: daca el e proiectat sa avertizeze sub o presiune de 1,2 bari( presupunem), masina in sarcina ar avea nevoie de o presiune de 4 bari, iar pompa datorita ingustarii sorbului sa asigure doar 1,5 bari. In acest caz senzorul nu ne avertizeaza dar motorul nu are ungere la parametri. Acum cu ce mi-ai spus tu cred ca asta s-a intamplat la tine, si exista riscul sa patesc si eu. Mi-a recomandat sa dau baia jos urgent si sa verific sorbul. Este sigurul om care mi s-a parut ca stie despre ce vorbeste.
Cei de la GTT mi-au zis ca uleiul Mobil 1 e de vina, trebuie sa pun Dexos 2, e cam puerila motivatia. Si cel de la Radacini mi-a zis ca e normal sa apara la pornire, deoarece dureaza 2-3 secunde pana se face presiunea optima, motivatie si mai puerila....
Eu m-am gandit sa o bag la un tester de presiune ulei saptamana viitoare, dar nu stiu cat va fi de relevant....daca nu va fi ok o duc la Radacini sa imi verifice sorbul si sa imi schimbe si distributia, masina are 114.000 km si nu are schimbata distributia. Tu ce sfat imi dai?
Cei de la GTT mi-au zis ca uleiul Mobil 1 e de vina, trebuie sa pun Dexos 2, e cam puerila motivatia. Si cel de la Radacini mi-a zis ca e normal sa apara la pornire, deoarece dureaza 2-3 secunde pana se face presiunea optima, motivatie si mai puerila....
Eu m-am gandit sa o bag la un tester de presiune ulei saptamana viitoare, dar nu stiu cat va fi de relevant....daca nu va fi ok o duc la Radacini sa imi verifice sorbul si sa imi schimbe si distributia, masina are 114.000 km si nu are schimbata distributia. Tu ce sfat imi dai?
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Acum face iar...Are momente,deci !
Iti face si tie asa? Se aude mai bine intre sec 4-7.
Video
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat