Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
De ce? Nu de alta, dar eu stiu cel GM se cel AM sunt facute de acelasi producator si sunt identice ca si calitate, singura diferenta e ca cel GM are si cot......sursa e destul de credibila.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Deci calitatea GM e una AM vãzând ca aceasta problema e destul de des întâlnita, oare au continuat colaborarea cu producãtorii de "fake-uri" ori s au pus si ei in rând cu lumea si au schimbat producatorul cu unul mai serios
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Au recunoscut cã au avut ceva probleme cu furnizorul respectiv,acum este altul. Problema este foarte întâlnitã la modelele din 2009 și 2010,din 2011 au schimbat furnizorul și nu au mai avut probleme.
Dacã tu vrei sã faci economie de 200 lei,achiziționeazã modelul sugerat de @borsy și dacã vei avea probleme ulterior sã ne spui și nouã la cât vei ajunge cu costurile...
Nu vreau sã intru în polemica cu cineva, însã vãd cã în loc sã te îndrume cãtre ceva mai sigur, cautã soluții ieftine și de moment...
Decizia îți aparține...
Noi ți-am sugerat soluția optima,tu faci ce crezi tu de cuviințã.

Eu am achizitionat acest furtun de pe un site de piese originale,a costat 599 lei,iar de montat l-am montat singur,operatiunea dureaza cel mult 5-10 minute,pentru cineva care se pricepe,partea "dificila" este stergerea erorilor,daca nu ai aparatura necesara,insa nu cred ca nu te poate ajuta vreun coleg din zona...
Daca ai fi fost in Bucuresti ti-l schimbam eu,am mai ajutat si alti colegi,in schimbarea acestui furtun,este foarte simplu,chiar si cei de la service au ramas uimiti de cat de repede se poate demonta(le-am vandut un secret,pe care ti-l pot spune in cazul in care efectuezi tu operatiunea)... Wink
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult, insa am fost la mecanicul unde o lãsasem provizoriu ,vãzând ca sunt la 20km de localitatea unde locuiesc ,acolo unde e si reprezentanta, omul mi a zis ca turbina, EGR sunt ok, acel furtun cica nu are nici o treaba cu mersul defectuos insa e ciudat acel zgomot la motor, in fine , l am intrebat daca ma pot deplasa pana acasa ca apoi sa ma duc la reprezentanta si mi a spus ca nu e problema doar sa merg ușor cu ea, zis si facut, drum numai in coborâre , deci solicitare minima(coboram din munte) pe parcurs sunetul a devenit mai accentuat iar la un moment dat s a oprit , si nici ca a mai pornit, învârte o data motorul si atat, ce o mai fi si de data asta.......cel putin a foat"conștienta"si s a oprit paralel cu o parcare
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu am mers pe original din acelasi motiv spus de @gyzmo, calitatea AM poate fi indoielnica, mai ales sursa de unde provine. Mai ales ca e din cauciuc...si anvelopele sunt din cauciuc, dar nu au aceeasi calitate. Conduci mai linistit cu 150 km/ora cand stii ca ai anvelope din gama premium pe masina nu? Asa si cu piesa asta, mie mi s-a parut fragil si cel GM, dar poate are o compozitie mai buna decat unul AM. De aceea la o piesa atat de scumpa si atat de fragila si supusa unor presiuni mari, nu merita riscul. Eu am dat pe el 665 lei, intr-adevar, pe un site de piese Opel este 599 lei. Parerea mea este ca aceasta piesa nu merita luata AM. Mai ales daca faci drumuri lungi si concedii prin afara...daca ti se sparge cand ti-e lumea mai draga?
@gyzmo sa ma inveti si pe mine cum se schimba cand o sa ne mai intalnim, baietii la service mi-au demontat bara din fata, mi-era teama sa nu rupa ornamentul de la proiectorul din stanga ca nu iesea si i-am pus sa o desfaca de sus si sa o rabateze in fata.
Desi sper sa ma tina cateva zeci de mii de km macar.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sa nu ai alte probleme...bafta. Desi daca fasaia in fata in fata bateriei s-ar parea ca e furtunul. Mi-e nu mi s-a oprit cand s-a spart furtunul, a dat in nas in mers, a aparut eroare SVS si si-a revenit. A pierdut un pic din putere dar nu am realizat pana nu am pus alt furtun nou. Eroarea era de debimetru, am sters-o si dupa cativa km a dat din nou in nas cu SVS. Probabil s-a spart treptat si a pierdut din putere la fel.
Bafta, si sa ne tii si pe noi la curent.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Dacã tu vrei sã faci economie de 200 lei,achiziționeazã modelul sugerat de @borsy și dacã vei avea probleme ulterior sã ne spui și nouã la cât vei ajunge cu costurile...
Nu vreau sã intru în polemica cu cineva, însã vãd cã în loc sã te îndrume cãtre ceva mai sigur, cautã soluții ieftine și de moment...
Decizia îți aparține...
Noi ți-am sugerat soluția optima........:


Pe mine ma lasa rece de care isi cumpara (nu vreau sa para ca sunt indiferent fata de coleg) pentru ca fiecare face ce vrea cu banii lui, dar cand vii si zici ca x e mai bun decat y, ar fi cazul sa si argumentezi de ce, mai sunt persoane care citesc si raman cu o impresie (probabil sau nu) gresita.

Am comandat piesa pt cineva (cu gandul sa o iau pe cea originala) dar cei de la rev....opel mi-au spus ca e acelasi producator si ca nu e nici o diferenta de calitate si nu merita sa iau OEM. Ma gandesc ca ei care le importa si care au actele de provenienta, stiu mai bine decat noi.......interesul lui era sa il vanda piesa mai scumpa, nu? Wink

Nete_20, fa o diagnoza, e cel mai sigur. Bafta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@borsy,
Fara suparare...
Nu stiu in ce domeniu activezi,insa imi dau seama ca nu cunosti anumite aspecte din domeniul pieselor de schimb( si nu numai),in ziua de azi...

Din pacate,cunosc foarte bine furnizorul acestor piese si faptul ca cererea unei astfel de piese este foarte mare,nu numai la noi in tara,face ca acesta sa furnizeze anumite repere, fara prea mare importanta pentru beneficiarul final,insa cu beneficii uriase pentru furnizor din anumite considerente si in diferite stadii(complete sau subansamble).Daca iti spun ca piesa fara cot costa undeva la 200-250 lei (am factura proforma,insa am preferat sa achizitionez modelul cu cot, intrucat nu ma grabeam),vei spune ca nu este adevarat...
Ai idee care este cererea acestui reper numai pentru Europa?
Stai cuminte,baietii nu importa ei,achizitioneaza tot de aici...(stiu si de unde,insa nu asta este problema).
De ce nu ai achizitionat piesa cu cot?
Iti spun eu, pentru este cerere pentru ea foarte mare,afara,si pentru a face face cererii,comerciantii au acceptat anumite compromisuri(timp mai scurt de livrare pentru piesa fara cot)...,insa calitatea nu este aceeasi(poti vedea diferentele din eticheta lipita pe punga,daca o mai ai).

Scuze de Esti OFF TOPIC
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ambele piese erau pe stoc (OEM era 599 lei)........nu stiu in ce ambalaj a venit pentru ca nu a fost pentru mine.......eu doar am comandat-o. Cred ca e 200-250 lei, mai ales ca cel ce o vinde poate sa o dea la 400 lei (atat a fost atunci)......mie mi se pare mult si 250 lei o bucata de plastic.

Personal cunosc pe cineva ce lucreaza la o fabrica (sa zicem) ce fac rulmenti pentru cutii de viteze VW (firma mama e din Belgia)......vrei sa iti spun cum ies piese din fabrica care nu indeplinesc conditiile (chiar daca vb de zecimi de micron)? Asa ca sa nu ridicam in slavi piesele OEM, care la randul lor sunt facute de firme contractoare, avand un pret mult mai mare decat aceleasi piese facute de acelasi producator. Traim intr-o lume a consumului in care nici un produs (chiar si OEM) nu iti garanteaza o mai buna calitate. Nu zic sa se foloseasca kkaturi de piese de la producatori fantoma, dar atata timp cat un produs e identic, facut de acelasi producator, diferenta fiind facuta doar de sigla, nu vad unde e problema.

Si sa inteleg ca tu folosesti doar piese si consumabile OEM?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Al naibi cot , a eclipsat problema mea si inca nu stiu la ce sa ma gandesc ..o mai postez odata cu scuzele de rigoare
nete_20 a scris:Mulțumesc mult, insa am fost la mecanicul unde o lãsasem provizoriu ,vãzând ca sunt la 20km de localitatea unde locuiesc ,acolo unde e si reprezentanta, omul mi a zis ca turbina, EGR sunt ok, acel furtun cica nu are nici o treaba cu mersul defectuos insa e ciudat acel zgomot la motor, in fine , l am intrebat daca ma pot deplasa pana acasa ca apoi sa ma duc la reprezentanta si mi a spus ca nu e problema doar sa merg ușor cu ea, zis si facut, drum numai in coborâre , deci solicitare minima(coboram din munte) pe parcurs sunetul a devenit mai accentuat iar la un moment dat s a oprit , si nici ca a mai pornit, învârte o data motorul si atat, ce o mai fi si de data asta.......cel putin a foat"conștienta"si s a oprit paralel cu o parcare

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@nete_20, am inteles de la tine ca nu furtunul ar fi problema, ci turbina. Ai ajuns pana la urma la reprezentata cu masina, care e diagnosticul?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cica nu e nici turbina...nu am ajuns inca pentru ca m a lãsat in drum,azi se duce platforma sa o ia...eventual sa i dea si foc
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am vazut ca te-a lasat in drum langa o parcare, dar am crezut ca ai ajuns in service intr-un final. Asteptam sa ne spui care e problema.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nete_20, cum am mai zis, pana cand nu faci o diagnoza nu poti sti 100% unde o problema. Cum si-a dat seama mecanicul ca nu e turbina? Dpmdv, dupa zgomot si dupa faptul cum a aparut problema, e baiul la furtunul turbo.....ceea ce nu e o mare problema......se rezolva relativ ieftin. Bafta.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da doamne sa fie asa
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
da
poti provoca mai multe daune
daca se fisureaza furtunul nu mai funct corespunzator regenerarea filtrului de particule care se poate infunda si destul de greu se porneste regenerarea
eu am patit acelasi lucru te sfatiuesc sa il schimbi cat mai rapid
o zi buna
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
acum probabil este pe drum spre service eu fiin la servici nu sunt prezent la "funerarii" .luni aflu care e intr adevãr problema .....sper doar sa nu fie motorul distrus, desi uleiul era normal martori in bord nu erau aprinși apa in vas era curatã....
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema la maisna, mi sa fisurat un plastic nu stiu de la ce e si pierd lichid de racire si destul de mult, este undeva in parte dreapta a motorului langa turbina, va rog sa imi spune-ti ce este piese respectiva, am incercat sa-l lipesc cu diferite chestii dar nu am reusit.Multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este capacul de la EGR.
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ala e gyzmo, multumesc mult de totoare nu reusesc sa-l lipesc cu ceva, apropo nici nu am avut timp sa iti multumesc pentru update-ul la navigaztie, iti urez sarbatori fericite si un an nou cat mai bun
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR